شتاب دهنده دیموند و خدماتش را می‌شناسید؟

«شتاب دهنده دیموند» از سال 1393 با هدف کمک به رشد کسب و کارهای نوپا، فعالیت خود را آغاز کرد. هدف این مجموعه کمک به رشد و پیشرفت کارآفرینان، توسعه دهندگان وب و موبایل و طراحان این حوزه است.

کاماپرس در ادامه نکاتی از این مجموعه را برای علاقمندان و فعالان حوزه استارتاپ‌ها ارائه می‌کند؛

1. شتاب دهنده دیموند با مدیریت احمدرضا مسرور فعالیت می‌کند. کار اصلی این مجموعه، ارائه خدمات شامل آموزش، فضای کار اشتراکی، منتورشیب، خدمات زیرساختی و ایجاد فضای رشد تیم‌های نوپا در دوره 9 ماهه شتابدهی و پیش شتابدهی است.

2. تیم‌های متقاضی در کمپ پیش شتابدهی، طی یک دوره 3 ماهه، به طور رایگان از فضای کار اشتراکی و خدمات مشاوره، منتورشیب و آموزش دیموند استفاده می‌کنند.

3. تیم‌های پذیرفته شده برای ورود به دوره شتابدهی، سرمایه اولیه دریافت کرده و برای شش ماه از خدمات این کمپ بهره مند می‌شوند.

راز آسمان پایتخت

4. دیموند در حوزه‌های رسانه و تبلیغات، شهر هوشمند، غذا و کشاورزی، خرده فروشی و … فعالیت دارد.

5. این مجموعه علاوه بر فعالیت یاد شده، سه فعالیت مکمل دیگر در قالب پلتفرم نوآوری سازمانی دیموند، مشاوره‌های سازمانی و دیموند لب انجام می‌دهد.

6. تاکنون بیش از 350 تیم استارتاپی از خدمات پیش شتابدهی رایگان این مجموعه استفاده کرده‌اند. اسیست، پوشاپ، می بریم، تاینی بیبی، بوکینگ ویلا، ویدی وود، تاپی شاپی، آقا اجازه، صورتی ها و … تعدادی از تیم‌های شتاب داده شده در دیموند هستند.

7. این مجموعه در زمینه‌های مختلفی روی استارتاپ‌ها سرمایه گذاری می‌کند و به همین دلیل دوره مشخصی برای ورود به دیموند وجود ندارد. هر ساله تعداد زیادی استارتاپ می‌توانند برای انتخاب در کمپ استارتاپی دیموند اقدام کنند.

8. مجموعه‌های داده پردازی بانک پارسیان، کاریا، موسسه دانش بنیان برکت، آرمان تی، موسسه خیره پروین آراسته، پیشگامان امین سرمایه پاسارگاد و … از سرمایه گذاران دیموند محسوب می‌شوند.

9. همکاران این شتاب دهنده شرکت‌هایی مانند تامین خدمات سیستم‌های کاربردی کاسپین، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان-فناپ-، خیریه پروین آراسته، پارک فناوری پردیس و … هستند.

10. وبلاگ این مجموعه حاوی مطالبی درباره ثبت شرکت‌ها، قرارداد هم بنیانگذاران استارتاپی، چالش‌های حقوقی استارتاپ‌ها، دورکاری و پاندمی کرونا و … است.

11. دیموند در شهرهای شیراز، تبریز، اصفهان، بوشهر نیز نمایندگی دارد. البته دفتر مرکزی این مجموعه در تهران است.

12. معیار اصلی سرمایه گذاری این شتاب دهنده برای استارتاپ‌ها تیم، بازار، محصول و مقیاس پذیری اعلام شد.

13. استارتاپ‌های دارنده تیم کامل و محصول اولیه در حوزه‌های ذکر شده، امکان ثبت درخواست شتابدهی در وبسایت دیموند را دارند.

مرتبط با : شتاب دهنده دیموند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز