سواحل بکر و آرامش بخش دوحه در تور قطر

سواحل قطر-کاماپرس
لست سکند

استراحت کردن در ساحل و لذت بردن از منظره افق دریا یکی از بهترین بخش‌های سفر به قطر و گزینه خوبی برای رفع خستگی و تجدید انرژی است. قطر دارای 560 کیلومتر خط ساحلی در امتداد خلیج فارس است و به همین دلیل بهشت علاقه‌مندان به تفریحا‌ت ساحلی محسوب می‌شود. بعضی از گردشگران ترجیح می‌دهند یک روز را به دور از هیاهو و شلوغی جمعیت در یک ساحل بکر سپری کنند. آژانس گردشگری هورامان گشت مجری مستقیم تور دوحه قطر با برگزاری تورهای مختلف به قطر امکان تجربه یک سفر به یادماندنی از قطر را برای گردشگران فراهم می‌کند.

کاماپرس در ادامه این گزارش به معرفی پنج ساحل بکر و آرامش‌بخش دوحه می‌پردازد:

ساحل الخور

ساحل الخور یک ساحل شنی مشرف به خلیج فارس است که مکان عالی برای لذت بردن از یک روز با خانواده است. این ساحل در فاصله 45 دقیقه‌ای با دوحه قرار دارد و با رانندگی می‌توان به راحتی به آن دسترسی پیدا کرد. این ساحل برای برنامه‌ریزی یک پیک نیک باربیکیو مناسب است.

با توجه به این که سواحل زیادی در شهر وجود ندارد، این مکان ممکن است در آخر هفته‌ها کمی شلوغ شود، ولی با این حال همچنان آرامش منحصر به خود را دارد.

امکانات تفریحی زیادی مانند کایاک سواری در این منطقه وجود دارد. چمنزارهای نزدیک به ساحل، مکانی ایده‌آل برای افرادی که تمایل دارند روز خود را به دور از هر شلوغی و تجمعی سپری کنند، است.

راز آسمان پایتخت

ساحل ام باب

هر مسافری که قصد دیدن سواحل قطر را دارد، باید ساحل ام باب را در ابتدای لیست بازدید خود قرار دهد. این ساحل در بین بومیان به نام ساحل نخل مشهور است و یکی از بکرترین سواحل دوحه محسوب می‌شود.

در این ساحل خوشه‌ای از درختان نخل که در امتداد خط ساحلی رشد کرده‌اند، حس منحصر به فرد و شگفت‌انگیزی به بازدیدکنندگان می‌دهد. در ساحل ام باب یک منطقه بازی برای کودکان طراحی شده است و باعث می‌شود خانواده‌ها اوقات خوشی را در این ساحل سپری کنند.

بوفه‌ای در نزدیکی ساحل وجود دارد که افراد به راحتی می‌توانند از آن غذا تهیه کنند. برای گردشگرانی که به دنبال کمپینگ در ساحل هستند، ساحل ام باب یکی از بهترین انتخاب‌ها است.

ساحل قطر-کاماپرس

ساحل سی لاین

ساحل سی لاین یکی از شگفت‌انگیزترین سواحل قطر است و به تپه‌های شنی طلایی خود معروف است. گردشگران می‌توانند از غواصی، سافاری در صحرا و شترسواری لذت ببرند. این ساحل خصوصی در انتهای شبه جزیره قطر قرار دارد و یکی از بی‌همتاترین سواحل قطر محسوب می‌شود.

برای مسافرانی که در این اقامتگاه هستند، امکان دسترسی رایگان به رستوران، استخر و سالن استراحت وجود دارد.

بسیاری از افراد این استراحتگاه را برای تجربه آرامش‌بخش آن انتخاب می‌کنند و یک کالسکه کرایه می‌کنند و به دیدن مناظر اطراف می‌پردازند. استراحتگاه ساحلی سی لاین یک تجربه لوکس و آرامش‌بخش در تعطیلات را برای گردشگران به ارمغان می‌آورد.

ساحل کاتارا

ساحل کاتارا دارای مناظر خیره‌کننده از دریا و پس‌زمینه ساختمان‌های بلند شهر است و مکان عالی برای استراحت و تفریحات آبی محسوب می‌شود. ساحل کارتار یکی از بهترین سواحل قطر است و در قلب دوحه قرار دارد.

تفریحات آبی مختلفی مانند چتربازی، اسکی روی آب و قایق سواری در این ساحل انجام می‌شود. همچنین این ساحل به گالری‌های هنری و تئاترهای اطراف آن نیز معروف است. یکی از بهترین نکات گذران وقت در ساحل کاتارا، داشتن حق انتخاب متنوع برای انتخاب وعده غذایی است.

رستوراهای‌های بین‌المللی ایتالیایی، آمریکایی و هندی زیادی در اطراف ساحل وجود دارد و گردشگران می‌توانند با انتخاب یک وعده غذایی لذیذ، نهایت استفاده را از این ساحل ببرند.

ساحل خورالعدید

سواحل منحصر به فرد زیبایی در قطر وجود دارد که بسیاری از مسافران از آن‌ها اطلاعی ندارند. خورالعدید که به اینلند سی نیز شناخته می‌شود، یکی از این سواحل کمتر معروف و بکر در قطر است. سواحل خورالعدید توسط یونسکو به رسمیت شناخته شده است و تنها راه دسترسی به آن، رانندگی در بیابان است.

بهترین زمان برای بازدید از این ساحل، در هنگام جزر و مد است که تپه‌های شنی به آرامی به داخل آب فرو می‌روند و مناظر دیدنی را به وجود می‌آورند که به ندرت می‌توان جای دیگری چنین چیزی را مشاهده کرد.

بخشی از ساحل خورالعدید که نزدیک به ساحل سی لاین است، مکان مناسبی برای ماهیگری و کمپینگ است. این منطقه همچنین یک زیستگاه حیات وحش کمیاب از گیاهان و جانوران دریایی است. این ساحل بکر تجربیات بی‌نظیری از سفر برای گردشگران به جا می‌گذارد.

سواحل قطر-کاماپرس

سفر به قطر با هورامان گشت

مجموعه گردشگری هورامان گشت در زمینه گردشگری و برگزاری مستقیم تور فعالیت می‌کند و دارای مجوز از سازمان گردشگری و میراث فرهنگی است.

این مجموعه با برگزاری تورهای مستقیم تلاش می‌کند که تجربه سفر با کیفیت و با هزینه کمتری برای گردشگران فراهم کند. تورهای نمایشگاهی هورامان گشت با خدمات خاص و به تعداد روز و شهرهای دلخواه مسافرین برگزار می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : هورامان گشت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “سواحل بکر و آرامش بخش دوحه در تور قطر

  1. بردیا احمدی گفته:

    ساحل های کشور های عربی خیلی خوب و تمیز و زیباس منتها اون راحتی و آزادی که باید رو نداره متاسفانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز