سه هتل معروف تهران را بشناسید

تورهای مسافرتی لحظه آخر

تهران همواره محل برگزاری بسیاری از دوره‌های آموزشی ضمن خدمت، قرارهای کاری خارجی و داخلی و دید و بازدیدهای شغلی و حرفه‌ای است.

به همین دلیل همواره افراد زیادی از نقاط مختلف کشور و حتی جهان به این شهر سفر دارند و همیشه مسئله رزرو هتل تهران برای آن‌ها دغدغه مهمی محسوب می‌شود. رشد اینترنت بستر خوبی را برای جست و جوی بهترین هتل‌های این شهر و رزرو راحت آن فراهم کرده است.

به گزارش کاماپرس، تهران بزرگ‌ترین و جذاب‌ترین هتل‌ها را در خود جای داده، هر چند این شهر از لحاظ آب و هوایی مانند مناطق شمالی کشور نیست، اما افراد زیادی به آن سفر دارند. به نظر عمده مسافرت‌ها به این شهر به خاطر وجود تمامی سازمان‌ها، نهادها و وزارتخانه‌های مهم است. معمولا به منظور دیدار کاری با روسای مجموعه‌های مختلف، انعقاد قرارداد و بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های مختلف، مردم از داخل و خارج کشور به تهران سفر می‌کنند و باید چند روزی در این شهر اقامت داشته باشند.

گذشته از این مورد، برخی از افراد برای بازدید از بناهای تاریخی تهران مانند کاخ گلستان، سعدآباد و … به تهران سفر دارند تا تاریخ این شهر را که از دیرباز به عنوان پایتخت ایران شناخته شده است، مرور کنند. در هر صورت و به هر دلیلی برای سفر به تهران باید بهترین هتل این شهر رزرو شود تا خاطره خوب و آرامش از این مسافرت باقی بماند.

نگاهی به برخی از هتل های تهران

بالغ بر 20 هتل در شهر تهران وجود دارد که مسافران با توجه به هدف سفر خود امکان رزرو بهترین آن را دارند. معمولا با سر زدن به بلوار کشاورز یا مناطق شمالی تهران، تعداد زیادی از این هتل‌ها را مشاهده خواهید کرد. در ادامه سه هتل معروف تهران معرفی خواهند شد؛

راز آسمان پایتخت

هتل پارسیان آزادی؛ هتلی در منطقه خوش آب و هوای تهران

در صورتی که مایل هستید تا در بهترین منطقه آب و هوایی تهران هتل رزرو کنید، پارسیان آزادی گزینه مناسبی محسوب می‌شود. این هتل پنج ستاره در منطقه اوین واقع شده و به بزرگراه‌های چمران، یادگار و نیایش دسترسی دارد. این هتل در یک منطقه نسبتا خلوت و به دور از آلودگی تهران واقع شده و به همین دلیل خیلی از مسافران مشتاق رزرو آن هستند.

هتل پارسیان اوین؛ کوچک اما پرطرفدار

یکی دیگر از هتل‌های معروف تهران، پارسیان اوین نام دارد که معمولا در ایام پیک سفر و برگزاری نمایشگاه‌ها نمی‌توان در آن اتاق خالی پیدا کرد و کنسلی ندارد. این هتل هر چند به اندازه پارسیان آزادی نیست و تنها چهار طبقه دارد، اما همیشه یکی از هتل‌های پرمشتری تهران است. هتل پارسیان اوین سال 1387 مورد بازسازی قرار گرفت و اکنون با داشتن 150 واحد اقامتی مناسب به مسافران شهر تهران خدمات ارائه می‌دهد.

هتل استقلال تهران؛ مرکز برگزاری همایش‌ها و مراسم‌ها

یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های پنج ستاره تهران، هتل استقلال است که قبلا با نام رویال هیلتون شناخته می‌شد. این هتل در یکی از بهترین نقاط تهران قرار گرفته و به زیباترین و طولانی‌ترین خیابان پایتخت، یعنی ولیعصر، دسترسی خوبی دارد. خیلی از مراکز و سازمان‌های مهم کشور، به منظور برگزاری همایش‌ها و مراسم‌های خود این هتل را به صورت اختصاصی رزرو می‌کنند و شرایط را برای اقامت مهمانان خود در اتاق‌های این هتل فراهم می‌کنند. ضمنا این مجموعه با داشتن تالار مجهز، میزبان مراسم‌های عروسی نیز هست.

رزرو هتل تهران در سفرانه

موارد مذکور تنها تعداد محدودی از هتل‌های شناخته شده تهران هستند. در صورتی که مایل به مشاهده امکانات این هتل‌ها یا هر هتل دیگری در تهران دارید، کافی است به وبسایت سفرانه مراجعه کنید و با توجه به بودجه خود رزرو هتل تهران را انجام دهید.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “سه هتل معروف تهران را بشناسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز