سه روش سریع و آسان پرداخت خلافی خودرو با آیتول

لست سکند

آیتول به عنوان سامانه‌ای یکپارچه و چند منظوره، امکان پرداخت خلافی خودرو را از سه روش دقیق و سریع؛ استعلام جزئیات خلافی با پلاک، استعلام مجموع خلافی با پلاک و تسویه خلافی خودرو با شناسه پرداخت و شناسه قبض را برای کاربران بی‌شمار خود در سرتاسر کشور فعال کرده‌است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

این خدمت در بستری امن و هوشمند به شکلی راحت و آسان فراهم شده‌است تا مالکین خودرو بتوانند در کمترین زمان ممکن، نسبت به تسویه بدهی‌های خودرو خود اقدام کنند.

از آنجایی که عدم پرداخت خلافی خودرو منجر به جریمه دیرکرد شده و در مواردی مشمول قانون دوبرابر شدن جرائم می‌شود، عدم تسویه به‌موقع آن عواقبی چون؛ توقیف خودرو توسط پلیس برای بدهی‌های بالای سه ملیون تومان، عدم امکان نقل و انتقال خودرو و … را در پی خواهد داشت. بدین منظور آیتول با فراهم کردن فضایی مجازی و قابل دسترس بستری را به وجود آورد تا مالکان اتومبیل بتوانند به راحتی از طریق درگاه‌های امن این سامانه کلیه بدهی‌ها و عوارض خودرو را بصورت یکجا یا اقساطی پرداخت نمایند.

برای پرداخت خلافی خودرو با آیتول هیچ نیازی به انجام مراحل احراز هویت و دریافت کد سخا نخواهید داشت؛ بلکه کلیه مالکین ماشین می‌توانند پس از ورود به سایت itoll.ir  با وارد کردن شماره پلاک خودرو، شماره تلفن همراه و کد ملی به جزئیات و نحوه پرداخت خلافی خودرو دسترسی داشته‌باشند.

راز آسمان پایتخت

استعلام و پرداخت تجمیعی خلافی خودرو یکی از بهترین و سریع‌ترین سرویس‌های تسویه بدهی‌های خودرو به کمک آیتول است که در آن می‌توانید بدون نیاز به حضور مالک و بی هیچ‌ معطلی، تنها از طریق وارد کردن شماره پلاک خودرو، تمام قبوض خلافی را به صورت یکجا و دقیق مشاهده نموده و به صورت موردی یا تجمیعی پرداخت نمائید.

اما اگر به دلایل مختلف نیاز به مشاهده لیست جرائم راهنمایی و رانندگی خودرو همراه با ریز جزئیات آدرس، تاریخ و … دارید؛ آیتول امکان استعلام خلافی خودرو همراه با عکس را از طریق ثبت شماره تلفن و کد ملی فراهم کرده‌است، بدین ترتیب مالکین خودرو می‌توانند به محض ورود به سامانه آیتول با وارد کردن اطلاعات مربوطه در قسمت پرداخت خلافی خودرو، نسبت به تسویه آنی بدهی‌های ماشین اقدام نمایند.

بنابراین شما می‌توانید تنها با پرداخت ۵۲۰۰ تومان( آیتول دخل و تصرفی در این تعرفه ندارد) قبوض خلافی خودرو خود را چه با ریز جزئیات و چه بدون نیاز به ملاحظه تک‌تک موارد خلافی، از طریق اپ و سایت آیتول مشاهده کرده و در لحظه پرداخت کنید.

گاهی تخلفات ثبت شده توسط پلیس راهنمایی و رانندگی از طریق پیامک به مالکین خودرو ابلاغ می‌شود، آیتول برای این نوع پرداخت خلافی نیز تمهیدات لازم را در نظر گرفته‌است تا مالکین بتوانند بدون پرداخت هیچ وجهی تنها از طریق وارد کردن شناسه قبض و شناسه پرداخت تمامی خلافی‌های خودرو را به صورت موردی یا اقساطی صفر نمایند.

مهمترین مزیت پرداخت جریمه خودرو از آیتول از هر سه طریق، امکان فعالسازی اشتراک اطلاع­رسانی این سامانه هوشمند است که به کمک آن گزارش تجمیع شده تمام بدهی­های مربوط به خودرو اعم از؛ عوارض آزادراهی، عوارض سالیانه، طرح ترافیک و موعد بیمه شخص ثالث خودرو، به مدت یک سال به کاربر ارائه می­شود. همچنین پشتیبانی ۲۴ ساعته، از دیگر مزایای پرداخت خلافی خودرو در آیتول بوده  که کارشناسان در ۷ روز هفته از طریق شماره تلفن 02189518010 آماده پاسخگویی به کاربران هستند.

در واقع سال‌هاست که آیتول به عنوان سامانه جامع ارائه دهنده خدمات خودرویی سرویس‌هایی دیگری همچون؛ خدمات بیمه‌ای، تعمیر و نگهداری خودرو، استعلام مدارک و خدمات غیرحضوری را نیز گرد آورده‌است تا کاربران بتوانند بدون اتلاف وقت، تمامی امور مربوط به خودرو خود را از طریق مجازی انجام دهند.

انتهای پیام

مرتبط با : آیتول
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز