سناریوی 6 میلیون دلاری شدن بیت کوین !

در حالی که قیمت بیت کوین همچنان در حال ریزش است و در حال حاضر این ارز دیجیتال نسبت به دیروز هزار و 93 دلار کاهش قیمت داشته، گوین اندرسن سناریوی 6 میلیون دلاری شدن بیت کوین را تا سال 2061 مطرح کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم فناوری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، گوین اندرسون، توسعه دهنده ارشد بیت کوین، در اظهار نظر اخیر خود پیش بینی کرده قیمت بیت کوین تا سال 2061 به 6 میلیون دلار خواهد رسید. اندرسون به بررسی نتایج این سناریوی خیالی هم پرداخته است. به گفته گوین اندرسن، در سال 2061 کارمزد تراکنش این رمزارز 326 برابر قیمت فعلی بوده و عمدتا نهنگ‌ها از بلاکچین استفاده خواهند کرد. طبق اظهرات وی، تا سال 2065 معاملات شبکه اصلی بیت کوین ارزش بسیار بالایی پیدا خواهند کرد.

همچنین اندرسن توقف زنجیره بیت کوین را هم پیش بینی کرده و آن را  سال 2100 دانسته است. او در این باره اعلام کرده که نهنگ‌ها تا سال 2100 متوجه خواهند شد که پاداش استخراج تقریبا صفر است. در نهایت هیچ بیت کوین جدیدی در شبکه تولید نمی‌شود. در نتیجه چیزی برای ایمن سازی باقی نمانده و زنجیره متوقف خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

از قانونی شدن بیت کوین در السالوادور استقبال نشد!

این سناریوی خیالی در حالی مطرح شده که بیت کوین در محدوده 41 هزار و 905 دلاری قرار دارد. عملکرد این ارز دیجیتال معروف نسبت به شش ماه گذشته تقریبا 23.7 درصد افت داشته است.

اقدام اخیر کشور چین برای محدودیت هر چه بیشتر رمزارزها و سخت گیری اخیر برخی کشورهای بزرگ جهان باعث شده تا ترس حاکم بر بازار بسیار بیشتر شود. حتی مردم السالوادور هم نسبت به قانونی شدن بیت کوین در کشور خود حس خوبی ندارند و تاکنون به این موضوع واکنش‌های منفی زیادی نشان داده‌اند.

در واقع مردم این کشور با توجه به نوسانات شدید قیمت بیت کوین اقدام رئیس جمهور السالوادور را اشتباه می‌دانند. گزارش‌های بین المللی نشان دهنده عدم تمایل مردم برای پذیرش بیت کوین است. آن‌ها به تبدیل این رمزارز موجود در حساب‌های خود به دلار روی آورده‌اند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز