سفر به شهری با طبیعت گیرا/ برخی از ویژگی های هتل های معروف سنندج

تورهای مسافرتی لحظه آخر

یکی از شهرهای خوش آب و هوای ایران سنندج کردستان است. این منطقه کوهستانی، یکی از مناطق پر از زیبایی و جذابیت برای گردشگران طبیعت و دوستداران آن محسوب می‌شود. افرادی که مایل به بازدید از جاذبه‌های طبیعت این منطقه هستند، باید حتما رزرو هتل داشته باشند و سپس برای سفر در این خطه برنامه بریزند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، کردستان به واسطه کوهستانی بودن و سرسبزی خیره کننده، طبیعت بسیار چشم نوازی دارد. اورامانات نمونه‌ای از زیبایی‌های استان کردستان است که مرز مشترک ایران و عراق محسوب می‌شود. هر ساله مسافران زیادی برای بازدید از طبیعت جذاب این منطقه به آن سفر دارند. در صورتی که تنها مقصد سفر شما سنندج است این شهر نیز آثار تاریخی و جاذبه‌های زیادی را در خود جای داده است. مسجد جامع، مجموعه پارک تفریحی آبیدر، خانه کرد، بازار سنندج، عمارت سالار سعید و چهار باغ و عمارت خسروآباد تنها برخی از آثار دیدنی این شهر هستند. در صورتی که مایل به رزرو هتل پیش از سفر به این منطقه هستید با ادامه این گزارش همراه باشید؛

هتل جهانگردی

مرکز استان کردستان، سنندج، به دلیل آب و هوای مطلوب و شرایط گردشگری مناسب همواره پذیرای توریست‌های فراوان است. در صورتی که شخصی مایل به اقامت در یکی از بهترین هتل‌های سنندج باشد بهتر است در هتل جهانگردی این شهر اتاق رزرو کند. این هتل از سال 1340 افتتاح شده و در دو طبقه و 60 اتاق به گردشگران خدمات ارائه می‌دهد. پرسنل این هتل سنندج به زبان انگلیسی و کردی کاملا تسلط دارند. این هتل چون در بلوار پاسداران شهر سنندج قرار گرفته، موقعیت ارتباطی خوبی را برای گردشگران فراهم می‌کند. هتل سه ستاره جهانگردی سنندج یک رستوران و یک کافی شاپ در طبقه همکف دارد. گذشته از کافی شاپ و رستوران، این هتل به دلیل داشتن فروشگاه و غرفه، سالن کنفرانس، سالن بیلیارد، پینگ پونگ، جکوزی، سونا خشک و اینترنت در لابی توانسته نظر گردشگران زیادی را به خود جلب کند. ضمنا فاصله این هتل تا امکان مهمی مانند مسجد جامع و خانه آصف وزیری بسیار کم است. قیمت رزرو اتاق در این هتل نسبت به اقامتگاه‌ها و هتل‌های مشابه مناسب بوده و گاهی برای رزرو این هتل تخفیف مناسبتی نیز وجود دارد.

هتل جهانگردی سنندج-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

هتل شادی

یکی دیگر از هتل‌های جذاب و نوساز سنندج هتل شادی نام دارد. این هتل که سال 1382 افتتاح شد در مرکز شهر سنندج قرار گرفته است. هتل شادی شش طبقه است و با توجه به نوساز بودن آن امکانات خوب و مناسبی را در اختیار مسافران می‌گذارد. این هتل 73 اتاق و 170 تخت خواب دارد. اتاق‌های این هتل یک تخته، دو تخته، سوئیت دو تخته، سوئیت سه تخته و کانکت چهار تخته هستند. این هتل چهار ستاره امکاناتی مانند سالن ورزشی و استخر دارد و رستوران آن دارای ظرفیت پذیرایی از 200 نفر است. این هتل به دلیل داشتن امکانات تفریحی و ورزشی مناسب مانند استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، زمین ورزش، سالن بیلیارد و کتابخانه مناسب مورد توجه مسافران قرار دارد. افراد با رزرو اتاق در این هتل ضمن داشتن ویو چشم نواز از شهر سنندج تا مراکز تاریخی مانند خانه آصف وزیری، مسجد جامع سنندج، تاپل قشلاق و میدان آزادی فاصله چندانی ندارند.

در صورتی که قصد رزرو اتاق در هر یک از دو هتل ذکر شده را دارید بهتر است به وبسایت معتبر سفرانه مراجعه کرده و اتاق خود را انتخاب کنید. این سایت بهترین هتل‌های شهر سنندج به علاوه امکانات و شرایط آن‌ها را به شما معرفی خواهد کرد تا امکان رزرو آسان هر یک از این مکان‌ها برای شما فراهم شود. ضمنا در این سایت قیمت رزرو هر شبه هتل‌ها اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز