سریع ترین راه مهاجرت به دانمارک ؛ کشوری با سطح آموزشی و رفاهی مناسب

لست سکند

مهاجرت به اروپا همواره مورد توجه ایرانیان است، زیرا راه دسترسی و ارتباطی به این منطقه هموار به نظر می‌رسد. دانمارک یکی از کشورهای شمال اروپا است که در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی داشته و به عنوان یکی از ده کشور برتر حوزه اروپایی شناخته می‌شود. مهاجرت به دانمارک از طریق اخذ ویزای تحصیلی دانمارک ، کار، سرمایه گذاری و … صورت می‌گیرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ مهاجرت، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، افرادی که خواهان مهاجرت از ایران و رفتن به کشورهای اروپایی هستند، دنبال مقصدهایی می‌گردند که بهترین سطح زندگی از لحاظ کاری و تحصیلی را داشته باشند. دانمارک یکی از این کشورها است که سطح کیفی زندگی در آن زیاد بوده و برای مهاجران جذابیت زیادی دارد. هزینه زندگی در دانمارک متوسط به 2 هزار و 700 یورو در ماه می‌رسد. ضمنا نرخ بیکاری این کشور نسبت به دیگر کشورهای اروپایی بسیار پایین است. مهاجرت به دانمارک از طریق تولد، ازدواج، پناهندگی، تحصیل، کار و سرمایه گذاری انجام می‌شود، اما معمولا سه شیوه اول به متقاضیان توصیه نمی‌شود. بهترین روش‌های مهاجرتی از طریق اخذ ویزای تحصیلی، کاری و سرمایه گذاری است که در ادامه هر کدام از آن‌ها توضیح داده می‌شود؛

اخذ ویزای تحصیلی دانمارک

شاخص آموزشی برخی کشورهای آموزشی در سازمان ملل بالا است و دانمارک یکی از کشورهای صدرنشین در این خصوص محسوب می‌شود. براساس آخرین اطلاعات و گزارش‌های سایت‌های معتبر، در رده بندی جهانی ارائه بهترین تسهیلات آموزش عالی کشور دانمارک در رتبه پنجم قرار دارد. دانشگاه معروف کپنهاگ در این کشور قرار گرفته است.

راز آسمان پایتخت

سیستم آموزش عالی در دانمارک از بولونیا تبعیت می‌کند و برنامه‌های آموزشی دانشگاه‌های دانمارکی تابع نظام انتقال واحد اروپایی است. تحصیل در اکثر دانشگاه‌های دانمارک برای شهروندان آن رایگان است، اما مهاجران باید هزینه بپردازند. میزان هزینه دانشگاهی بین 6 هزار تا 16 هزار یورو متفاوت خواهد بود. افرادی که مایل به اخذ ویزای تحصیلی دانمارک هستند باید مدرک دانش زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی ارشد یا زبان دانمارکی در مقطع کارشناسی، مدارک تمکن مالی، نامه پذیرش از دانشگاه، فرم درخواست تکمیل شده همراه با امضا، گذرنامه معتبر، یک قطعه عکس پاسپورتی، بیمه سفر، اطلاعات دقیق در مورد پلان تحصیلی و مدارک مربوط به محل سکونت یا اقامتگاه خود را داشته باشند.

اخذ ویزای کاری دانمارک

شرایط کاری در دانمارک برای دانشجویان و فارغ التحصیلان فراهم است. مهاجران خارجی این حق را دارند برای تامین مخارج زندگی خود 20 ساعت در هفته به صورت نیمه وقت کار کنند. البته قوانین دانمارک به متقاضیان این اجازه را می‌دهد تحت شرایطی به صورت تمام وقت در ماه‌های ژوئن، جولای و آگوست به کار مشخصی مشغول شوند.

افرادی که قصد مهاجرت به دانمارک از طریق اخذ ویزای کاری را دارند، می‌توانند با توجه به رشته تحصیلی خود برای این امر اقدام کنند. هم اکنون گرایش‌های مختلف مهندسی و مدیریت بهترین مشاغل دانمارک را در دست دارند. اخذ ویزای کاری در دانمارک به سه شکل انجام می‌شود. نوع اول به درخواست کارفرما بازمی‌گردد. مدل دیگر لیست مشاغل است که در آن 125 شغل مورد نیاز دانمارک وجود دارد که البته این موضوع به توافق کارفرما و کارمندان وابسته است. نوع سوم سیستم امتیازبندی است که متقاضیان دریافت ویزای کاری باید 100 امتیاز را دریافت کنند. افرادی که در دانمارک مشغول تحصیل هستند و مایلند بعد از پایان تحصیلات کار کنند، از دو طریق صدور کارت اسکان و تمدید ویزای اقامت دانشجویی 6 ماهه برای فارغ التحصیلان کارشناسی امکان کاریابی در این کشور را خواهند داشت.

مهاجرت به دانمارک از طریق سرمایه گذاری

افرادی که مایل به سرمایه گذاری در دانمارک هستند می‌توانند با راه اندازی استارتاپ در این کشور ویزای استارتاپ دو ساله دریافت کنند. البته سرمایه گذاری به شکل خرید ملک مسکونی و تجاری و خرید اوراق قرضه هم انجام می‌شود، اما خرید ملک در دانمارک منجر به دریافت اقامت نخواهد شد. افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار در دانمارک را دارند باید ابتدا بیزینس پلن آن‌ها به تایید پانل تخصصی استارتاپ دانمارک برسد. بعد از آن امکان درخواست ویزای کار و اقامت از آژانس کار و در آخر راه اندازی شرکت وجود دارد.

از چه روشی برای مهاجرت به دانمارک استفاده کنیم؟

موسسان حقوقی سفیران سروش سعادت یکی از مجموعه‌های معتبر درخصوص دریافت ویزای تحصیلی دانمارک است. این مجموعه با وجود وکلای خبره در زمینه اخذ ویزای هر کشور اروپایی و کارشناسان باتجربه، امکان مهاجرت به دانمارک را به آسانی برای متقاضیان خود به وجود می‌آورد. ده خط ویژه موسسه سفیران سروش هر روزه در ساعات کاری پاسخگوی سوالات مشتریان درخصوص اخذ ویزای تحصیلی دانمارک یا دیگر شیوه‌های مهاجرت به این کشور و سایر کشورهای اروپایی هستند.

این مجموعه همواره به دنبال خدمت رسانی مناسب به متقاضیان مهاجرت است و بهترین مشاوره را برای دریافت اقامت ارائه می‌دهد. اخذ ویزای تحصیلی دانمارک یکی از روش‌های راحت مهاجرت به این کشور است که با مراجعه به مجموعه متخصص سفیران سروش در یک پروسه منطقی قابل انجام خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : سفیران سروش سعادت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز