سریع ترین راه خرید و فروش خودرو با پردیس ماشین

سریع ترین راه خرید و فروش خودرو با پردیس ماشین - کاماپرس

با توجه به نوسانات بازار خودرو و روند صعودی قیمت ماشین‌های صفر کیلومتر، بسیاری از افراد به سمت خرید خودروهای کارکرده سوق پیدا کردند؛ از این رو کارشناسی خودرو جهت اطمینان از سلامت فنی و بدنه خودرو پیش از خرید، اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است. همچنین، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به جای پیشروی در فرایند سنتی خرید و فروش خودرو و اتلاف وقت خود از خدمات خرید و فروش سفارشی مراکز معتبر همچون مجموعه «پردیس ماشین» بهره ببرند.

به گزارش کاماپرس، اکثر افراد ترجیح می‌دهند که به جای اتلاف وقت خود در جست‌وجو میان آگهی خرید و فروش خودرو از مشاورین متخصص این حوزه کمک بگیرند تا بهترین خودرو را متناسب با بودجه خود خریداری کنند و یا ماشین خود را به ارزش تعیین شده واقعی در سریع‌ترین زمان ممکن به فروش برساند.

در این گزارش به معرفی خدمات متنوع ارائه شده از مجموعه پردیس ماشین اعم از خرید و فروش سفارشی خودرو، کارشناسی خودرو با اعزام کارشناس در محل و خرید تجهیزات کارشناسی خودرو پرداخته شده است.

پردیس ماشین؛ دستیار متخصص شما در فروش سفارشی خودرو

هنگامی که افراد تصمیم می‌گیرند خودرو خود را به فروش برسانند، آن را در سایت‌های خرید و فروش خودرو آگهی می‌کنند تا شاید فردی برای خرید خودرو به آن‌ها مراجعه کند. گاهی نیز با اعلام به دوستان و آشنایان و یا سپردن به نمایشگاه‌های ماشین این کار را انجام می‌دهند. هر یک از این روش‌ها می‌تواند زمان‌بر و گاهی زیان‌بار باشد.

در حال حاضر بهترین و سریع‌ترین راه فروش خوردو، استفاده از خدمات فروش سفارشی خودرو معتبرترین مراکز همچون مجموعه پردیس ماشین است. در اولین مرحله پس از ثبت‌نام برای فروش سفارشی خودرو، کارشناسان مجموعه پردیس ماشین خودرو مورد نظر را از نظر فنی، رنگ و بدنه به طور کامل و دقیق بررسی می‌کنند و به فروشنده از وضعیت خودرو یک آگاهی کامل می‌دهند تا ماشین را به ارزش واقعی تعیین‌شده به فروش برساند و موجب ضرر و زیان مالی نشود.

راز آسمان پایتخت

در گام بعدی از فروش سفارشی خودرو، ماشین فروشی در تمامی پلتفرم‌های فروش خودرو مانند نمایشگاه پردیس ماشین، کانال همکاران پردیس ماشین و اینستاگرام آن منتشر می‌شود.

در فروش سفارشی خودرو صفر تا صد فروش خودرو شامل کارشناسی خودرو، پاسخ تلفن به خریداران، قیمت‌گذاری خودرو، بازدید خودرو و نوشتن قولنامه، توسط کارشناسان مجموعه پردیس ماشین انجام می‌شود و افراد می‌توانند با خیالی آسوده به امور روزمره خود بپردازند.

سریع ترین راه خرید و فروش خودرو با پردیس ماشین

پردیس ماشین؛ دستیار متخصص شما در خرید سفارشی خودرو

مجموعه پردیس ماشین به مشتریان خود خدمات حرفه‌ای و کامل در زمینه خرید خودرو ارائه می‌دهد. تیم متخصص این مجموعه از مشاوران حرفه‌ای و آگاه از بازار خودرو تشکیل شده و به خوبی به خواسته‌های فرد گوش می‌دهند و خودرویی مطابق با بودجه و معیارهای او پیدا می‌کنند.

کارشناسان پردیس ماشین با جست‌وجو گسترده در بازار خودرو، تمامی خودروهای موجود را بررسی می‌کنند و با جمع آوری اطلاعات مربوطه اعم از قیمت‌ها، ویژگی‌ها و سابقه خودرو، گزینه‌های مناسب را به فرد ارائه می‌دهند.

کارشناسان فنی این مجموعه پیش از خرید خودرو، بررسی دقیقی بر روی وضعیت ماشین و میزان سلامت و کارایی آن انجام می‌دهند. این بررسی شامل وضعیت بدنه و فنی خودرو، سابقه تصادفات، تعمیرات، قطعات تعویضی، کارکرد کیلومتر خودرو، سقف، ستون، شاسی‌ها و غیره است. بدین‌ترتیب، کارشناسان پردیس ماشین با بررسی حضوری خودرو به طور کامل مطمئن می‌شوند که خودرو در وضعیت سالم و بدون مشکل باشد تا فرد خریدی مطمئن و عالی انجام دهد و موجب ضرر و زیان مالی نشود.

سریع ترین راه خرید و فروش خودرو با پردیس ماشین

کارشناسی در محل هنگام خرید و فروش خودرو

با توجه به افزایش خرید و فروش خودروهای صفر و کارکرده در بازار داخلی و کلاهبرداری‌ها و ضررهایی که طی فرآیند معامله ماشین رخ می‌دهد، بهتر است پیش از خرید و فروش ماشین، اتومبیل مورد نظر تحت کارشناسی خودرو قرار بگیرد. گاهی ممکن است خودرویی که قصد دارید آن را خریداری کنید، از نظر ظاهری کاملا سالم و بی‌نقص به نظر برسد اما از نظر فنی دچار نواقصی باشد که به راحتی و بدون استفاده از تجهیزات لازم قابل بررسی نیست.

کارشناسی خودرو به معنای بررسی و تعیین وضعیت فنی، موتور و بدنه ماشین و سایر قسمت‌های آن است. این بررسی موجب می‌شود که خریدار یا فروشنده با داشتن اطلاعاتی دقیق از مزایا و معایب خودرو، قادر به ارزیابی کامل و درست‌تری از قیمت و وضعیت خودرو باشند و از خرید یا فروش نادرست پیشگیری کنند. افراد برای داشتن خریدی آسوده و مطمئن می‌توانند پیش از خرید با کمک گرفتن از کارشناسان مجموعه پردیس ماشین، خودرو مورد نظر را به خوبی بررسی کنند و از میزان کارایی و قیمت واقعی آن مطلع شوند.

سریع ترین راه خرید و فروش خودرو با پردیس ماشین - کاماپرس

خرید بهترین تجهیزات کارشناسی خودرو

امروزه با تولید تجهیزات و ابزارآلات پیشرفته و دقیق، ضریب اشتباه در تشخیص نواقص خودرو تا میزان بسیار زیادی کاهش پیدا کرده است. تجهیزات کارشناسی خودرو شامل ابزارآلات و دستگاه مختلفی است که برای تشخیص و بررسی عیوب و مشکلات خودرو، صافکاری، نقاشی، تشخیص میزان تصادفات یا قطعات تعویضی استفاده می‌شود. سرعت بالای عیب‌یابی، دقت بالا و سهولت استفاده از این ابزارآلات سبب شده تا بسیاری از کارشناسان تشخیص رنگ و فنی خودرو از این تجهیزات برای ارائه خدماتی دقیق و کاربردی به مشتریان خود بهره ببرند.

خرید تجهیزات کارشناسی خودرو به افراد کمک می‌کند تا بتواند با تکیه بر مهارت و تخصص خود در این زمینه، به آسانی خودرو مورد نظر را از نظر ظاهری و فنی بررسی کنند و عیوب و نواقص آن را تشخیص دهند.

سریع ترین راه خرید و فروش خودرو با پردیس ماشین - کاماپرس

افراد برای داشتن خریدی هوشمندانه و اقتصادی از تجهیزات کارشناسی خودرو و یافتن برندی مناسب می‌توانند از کارشناسان متخصص این حوزه همچون مجموعه «پردیس ماشین» راهنمایی بگیرند و با مراجعه به وبسایت آن به آدرس www.pardismashin.com از قیمت و تنوع تجهیزات کارشناسی خودرو، محصول مورد نظر خود را انتخاب و آن را به صورت غیرحضوری خریداری کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : پردیس ماشین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز