سرنوشت طارمی در دستان مدیر برنامه سابق رونالدو/ خداحافظی با پورتو

ژرژ مندس، مدیر برنامه سابق رونالدو، مسئول انتقال مهدی طارمی به تاتنهام انگلستان شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس شایعات پیوستن طارمی به تیم لیگ برتری تاتنهام بسیار قوت گرفته و برخی اعتقاد دارند این انتقال قطعی است. از آنجایی که انتقال هری کین، ستاره تاتنهام، به بایرن مونیخ بسیار محتمل به نظر می‌رسد، این تیم قصد دارد تا با خرید مهاجم ایرانی جای خالی این بازیکن را پر کند.

رسانه‌های پرتغالی مدعی شده‌اند که بازی سوپرکاپ پورتو در برابر بنفیکا آخرین بازی طارمی برای این تیم خواهد بود و مهاجم ایرانی روز چهارشنبه از هواداران خداحافظی می‌کند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

با این حال قطعی شدن پیوستن ستاره ایرانی به تاتنهام بستگی زیادی به ژرژ مندس، ایجنت معروف دنیای فوتبال دارد. مندس که پیش‌تر مدیربرنامه بسیاری از ستاره‌ها از جمله کریستیانو رونالدو بوده، اولین پیشنهاد تاتنهام برای به خدمت گرفتن طارمی را به باشگاه پورتو ارسال کرده است. این پیشنهاد 24 میلیون یورو ارزش دارد و برخی رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که پورتو خواستار 30 میلیون یورو شده است. این در حالی است که باشگاه پرتغالی پیش‎‌تر ارزش مهاجم خود را 20 میلیون یورو اعلام کرده بود. به نظر می‌رسد پورتو به بهانه‌های مختلف سعی در حفظ ستاره خط حمله خود دارد اما تاتنهام نیز برای جذب طارمی مصمم است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “سرنوشت طارمی در دستان مدیر برنامه سابق رونالدو/ خداحافظی با پورتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز