زمان طلایی اپلای کانادا

بهترین-زمان-اپلای-کانادا

بر اساس آخرین آمار منتشر شده، کانادا یکی از پنج مقصد محبوب دانشجویان ایرانی برای ادامه تحصیل در خارج از کشور است. کیفیت بالای آموزش در این کشور، دلیل مهمی برای اقبال دانشجویان برای تحصیل در کانادا است. معمولا دانشگاه‌های این کشور زمان مشخصی را برای جذب دانشجو اعلام می‌کنند و دانشجویان باید زمان طلایی برای اپلای کانادا را در نظر بگیرند.

کاماپرس در این گزارش زمان مناسب برای اپلای کانادا را بررسی کرده و مزایای تحصیل در این کشور را مرور می‌کند.

مزایای تحصیل در کانادا

همانطور که گفته شد، کیفیت بالای آموزش و دانشگاه‌ها در کانادا، مزیت مهمی است که دانشجویان را برای تحصیل در این کشور ترغیب کرده است. 27 دانشگاه کانادا در زمره بهترین مراکز تحصیلات عالی جهان قرار می‌گیرند. بر اساس رتبه‌بندی QS مک‌گیل و تورنتو برترین دانشگاه‌های کانادا، به ترتیب جایگاه 31 و 34 جهان را به خود اختصاص داده‌اند. دانشگاه بریتیش کلمبیا دیگر دانشگاه برتر این کشور است که رتبه QS آن 47 است.

هرکدام از این دانشگاه‌ها ددلاین مشخصی را برای جذب دانشجو تعیین می‌کنند، به این ترتیب متقاضیان نباید زمان اپلای کانادا را از دست دهند.

به جز کیفیت تحصیل، کیفیت زندگی و شرایط اقتصادی مناسب نیز دلیل مهمی برای تحصیل در کانادا است. این کشور مهاجر پذیر، برنامه‌های مختلفی برای جذب دانشجو داشته و دانشگاه‌های آن فاند و کمک هزینه تحصیل به دانشجویان اعطا می‌کنند. نرخ بیکاری حدود 5 درصدی می‌تواند تضمین مناسبی برای یافتن شغل پس از تحصیل باشد.

راز آسمان پایتخت

زمان اپلای بهترین دانشگاه‌های کانادا

دانشگاه تورنتو: دانشگاه تورنتو هر ساله از انتهای سپتامبر تا  آخر ژانویه را برای اپلای دانشجویان در نظر می‌گیرد. به این ترتیب زمان اپلای برای این دانشگاه از 8 مهرماه شروع شده و تا 12 بهمن ماه ادامه دارد.

دانشگاه مک‌گیل: اپلای کانادا برای دومین دانشگاه برتر این کشور از 15 سپتامبر شروع شده و تا 15 ژانویه ادامه دارد. به معنای دیگر زمان اپلای کانادا برای دانشجویان از 24 شهریورماه آغاز شده است. آخرین زمان ثبت‌نام نیز 25 دی‌ماه است. این تاریخ‌ها مختص اپلای برای پاییز سال آینده است.

دانشگاه بریتیش کلمبیا: ددلاین سومین دانشگاه برتر کانادا نیز مشابه مک‌گیل است. دانشجویان فرصت دارند تا 15 ژانویه یا همان 25 بهمن‌ماه اقدامات لازم برای اپلای در این دانشگاه را انجام دهند.

دانشگاه آلبرتا: زمان اپلای برای دانشگاه آلبرتای کانادا از 9 مهرماه معادل 1 اکتبر شروع شده است. زمان ددلاین نهایی 10 فوریه است. به این ترتیب دانشجویان تا 21 بهمن فرصت دارند برای تحصیل در دانشگاه آلبرتا اقدام کنند.

اطلاعات بیشتر: اپلای کانادا

اپلای کانادا-کاماپرس

 

زمان‌های مهم برای اپلای کانادا

بهترین زمان شرکت در آزمون‌ها 6 ماه قبل از شروع ثبت‌نام
بهترین زمان جمع‌آوری و تنظیم مدارک شامل رزومه، توصیه نامه و غیره از 6 ماه قبل شروع اپلای کانادا
زمان دریافت ویزا حداقل 3 ماه پیش از شروع ترم تحصیلی
بهترین زمان اپلای از اواسط شهریور تا اواسط بهمن بسته به ددلاین دانشگاه

پذیرش در دانشگاه‌های کانادا با سیم آخر

موسسه سیم آخر از ابتدا تا انتهای فرایند اپلای کانادا و دریافت پذیرش همراه دانشجویان است. این موسسه با ارائه مشاوره رایگان دانشجویان را راهنمایی کرده و امور مربوط به تهیه سی‌وی و اس‌اوپی، مکاتبه با دانشگاه و اساتید، تأیید و تکمیل مدارک، پذیرش دانشگاه و اخذ وقت سفارش را انجام می‌دهد. متقاضیان برای اطلاع از خدمات سیم آخر و ارتباط با کارشناسان از سایت آن به آدرس «simeakhar.org» دیدن کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سیم آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز