رزرو هتل در بهترین شهر مرزی ایران و آذربایجان

تورهای مسافرتی لحظه آخر

سفر به ششمین شهر پرجمعیت استان گیلان و مهم‌ترین منطقه مرزی ایران و آذربایجان، یعنی آستارا، جالب توجه است. این شهر تا چند سال گذشته یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید اجناس مختلف از برندهای گوناگون و البته قیمت مناسب بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، شهر آستارا به شهر تجارت چمدانی معروف است و در این خصوص رتبه اول را در کشور دارد. گذشته از طبیعت جذاب، معمولا افراد زیادی به قصد انجام واردات و صادرات از طریق این شهر مرزی اقدام می‌کنند. این شهر یکی از امن‌ترین و پررفت و آمدترین مرزهای زمینی ایران است و برای مسافرانی که قصد مشاهده طبیعت زیبای این منطقه را دارند، بهترین مسیر سفر به سمت آذربایجان محسوب می‌شود. با توجه به این موارد، این شهر همواره پر از گردشگر و تجار است. به همین دلیل اقامتگاه‌ها و هتل‌های زیادی در آن مشغول به فعالیت هستند و امکان رزرو هتل این شهر به صورت آنلاین وجود دارد.

هتل پارلا

اقامت در هتلی نزدیک به جنگل بسیار هیجان انگیز و جالب توجه به نظر می‌رسد و هتل پارلا چنین ویژگی دارد. این هتل چهار ستاره در نزدیکی جنگل فندقلو آستارا قرار گرفته است. هتل پارلا که از سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرد، کوچک است و تنها 23 اتاق دارد. افرادی که در این هتل اتاق رزرو دارند، به راحتی می‌توانند به سواحل زیبای خزر و مراکز خرید معروف آستارا بروند. ضمنا تجار و صاحبان کسب و کارهای مختلف به منظور برقراری جلسه‌ و دیدارهای کاری خود می‌توانند از سالن‌ها و مراکز همایش این مجموعه، فضای رستوران و کافی شاپ آن استفاده کنند و از آن لذت ببرند. این هتل دارای سالن بیلیارد تخصصی است و بیلیارد بازان حرفه‌ای می‌توانند از این فضا استفاده کنند.

هتل نگین استیل

در صورتی که مایل به اقامت در نزدیکی دریاچه استیل هستید، رزرو اتاق در هتل سه ستاره نگین استیل توصیه می‌شود. این هتل سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرد و از جمله هتل‌های زیبا و جذاب شهر آستارا به حساب می‌آید. ویو برخی از اتاق‌های این هتل رو به دریاچه استیل بوده و به طور کلی فضای اتاق‌های این هتل مطبوع و مناسب است. تمامی اتاق‌های این هتل اعم از یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته، پنج تخته و شش تخته دارای امکانات رفاهی مناسب و کافی هستند. با رزرو اتاق در این هتل امکان بازدید از جاذبه‌های شهر آستارا اعم از ساحل زیبای دریای خزر، آبشار لاتون، باغ پرندگان آستارا، بازار آستارا و … وجود دارد. این هتل دارای یک رستوران بزرگ به نام نگین است که در این رستوران انواع غذاها سرو می‌شود و افراد در این فضا ضمن میل غذاهای مختلف امکان تماشای مناظر خیره کننده دریاچه و طبیعت اطراف آن را دارند.

راز آسمان پایتخت

هتل آستارا-کاماپرس

هتل افرا

به منظور اقامت در شهر خوش آب و هوای آستارا، هتل افرا نیز گزینه مناسبی محسوب می‌شود. این هتل نوساز اتاق‌ها و سوئیت‌های مجلل و شیکی دارد و از ظرفیت مناسبی برخوردار است. بنابراین مسافرانی که به صورت تکی یا گروهی به این شهر سفر دارند، بهتر است این هتل را در نظر داشته باشند. این هتل به مراکز تجاری و بازار ساحلی، دریا و سواحل دریای خزر، باغ پرندگان، تالاب استیل، پل مرزی و گمرک، گردنه حیران و بهشت کاکتوس‌ها نزدیک است. این هتل امکانات و خدمات رفاهی مانند رستوران و انواع غذاهای ایرانی، کافی شاپ و … دارد. ضمنا هتل افرا برای راحتی بیشتر مسافران خود، صرافی نیز دارد تا در صورت سفر به آذربایجان به راحتی امکان تبادل ارزی وجود داشته باشد.

در صورتی که مایل به رزرو هتل در آستارا هستید، سفرانه به شما کمک خواهد کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز