رزرو تور مشهد هوایی فقط با کم‌تر از یک و نیم میلیون تومان (اقساطی)

قیمت تور مشهد اقساطی چقدر است؟ - کاماپرس
لست سکند

شاید چنین چیزی در نگاه اول از نظرتان غیر ممکن به نظر برسد. اما در واقع چنین اتفاقی ممکن است؛ چون در حال حاضر برخی از تورهای مشهد با این قیمت یعنی کم‌تر از یک و نیم میلیون تومان به مسافران ارائه می‌شود. برخلاف قیمت پایین تور ذکر شده، کیفیت خدماتدهی آن به مسافران پایین نیست. هرچند که بایستی با رزرو چنین پکیج‌هایی باید توقع‌تان را از سفر کم کنید. برای دانستن چرایی پایین بودن قیمت تور مشهد باید چند مورد را در نظر داشته باشید. چون برگزاری این تور با این قیمت پایین شرایط خاص خودش را دارد.

1.    این تور مشهد، قبل از عید به مسافران ارائه می‌شود

قیمت تور مشهد در نوروز به طرز سرسام آوری افزایش پیدا می‌کند. برخی مواقع هزینه‌های پرداختی مسافران در این مدت تا 3 برابر قبل افزایش پیدا می‌کند. برای همین به طور قطع نمی‌توانید تور مشهد را با چنین قیمیتی در نوروز رزرو کنید. در صورت این تور بایستی حتما 25ام اسفند آماده‌ی سفر به شهر امام رضا باشید. زمان پرواز برگشت شما هم 27ام همین ماه است. پس با رزرو این تور شما دو روز اقامت در شهر مشهد دارید.

2.    مبلغ 50 پرداختی شما نصفه هزینه تور است

مبلغی که شما بابت این تورها پرداخت می‌کنید، حدود نصف اصل هزینه‌ی پکیج مسافرتی ذکر شده است. در واقع این تورها با قیمتی معادل دو میلیون و هفتصد و دو میلیون 900 هزارتومان به مسافران ارائه می‌شود. در صورت تمایل به رزرو این تور شما نصف هزینه را به عنوان پیش پرداخت به آژانس مسافرتی ارائه دهید. سپس باید در یک الی 6 قسط بسته به توافق‌تان با آژانس گردشگری مبلغ باقی مانده را پرداخت کنید. برای اطلاع از سایر شرایط رزرو تور اقساطی باید در صفحه تور هوایی مشهد به دنبال این دست پکیج‌های مسافرتی بگردید. سپس با انتخاب پکیج مدنظرتان اطلاعات اولیه در مورد شرایط رزرو تور مشهد اقساطی را به دست آورید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر هم می‌توانید با آژانس مسافرتی مدنظرتان به صورت مستقیم و تلفنی ارتباط برقرار کنید.

3.     اقامت در هتل 2 ستاره با رزرو ارزان‌ترین تور مشهد

با رزرو تور اقساطی اقامت شما در یکی از هتل‌های دو ستاره شهر مشهد انجام می‌شود. به طور مثال اقامت مسافران در پکیج‌های مسافرتی 2 میلیون و 700 هزار تومانی در هتل پرستاره مشهد است. خوبی اقامت در هتل پرستاره این است که فاصله‌ی کمی با ورودی‌های باب الجواد و باب الرضا دارد. همچنین در صورت انتخاب هتل دو ستاره، خدمات صبحانه، ناهار و شام نیز به عهده شما خواهد بود.

برای رزرو تور ارزان مشهد در هتل های دو ستاره اقامت کنید. - کاماپرس

راز آسمان پایتخت

 

4.     با کمی هزینه‌ی بیشتر در هتل بهتری اقامت داشته باشید!

پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد افزایش کیفیت سفرتان را دارید، با پرداخت کمی هزینه‌ی بیشتر، به جای اقامت در هتل‌های دو ستاره، در یک هتل 3 یا 4 ستاره نزدیک حرم اقامت داشته باشید. در این صورت خدمات صبحانه، ناهار و شام به شما پابرجا خواهد بود. همچنین به دلیل داشتن پرسنل بیشتر شلوغی هتل‌ها نارضایتی شما از سفر را افزایش نمی‌دهد.

5.    امکان رزرو تور اقساطی مشهد با قیمت پایین‌تر هم وجود دارد؟

شما می‌توانید با مراجعه به برخی از سایت‌های گردشگری تورهای اقساطی مشهد را با قیمت پایین‌تر پیدا کنید. یکی از این دست سایت‌ها، لحظه آخر است. آژانس‌های مسافرتی این سایت با ارائه پکیج‌های تور مشهد با قطار، امکان خرید تور مسافرتی با قیمت پایین‌تر هم وجود دارد؛ زیرا پکیج‌های مسافرتی مذکور که در مقاله ذکر کردیم، همگی به صورت هوایی برگزار می‌شوند.

رزرو انواع تورهای مشهد زمینی و هوایی در لحظه آخر - کاماپرس

رزرو تور مشهد از سایت لحظه آخر؛ با قیمت مناسب و اقساطی

فقط تورهای اقساطی مشهد در سایت لحظه آخر به مسافران ارائه نمی‌شود؛ بلکه امکان رزرو تورهایی با آفر ویژه هم وجود دارد. در برخی از ایام سال مانند اواخر اسفند یا اوایل مهر، آژانس‌های مسافرتی همکار با این سایت پکیج‌هایی با قیمت ویژه و لحظه آخری را ارائه می‌دهند. شما نیز می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای به مراتب کم‌تر از سایر روزهای سال، تور مشهد را رزرو نمایید.

انتهای پیام

مرتبط با : لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز