راکتورهای ایرانی راهی ارمنستان شدند

لست سکند

شرکت صانیر در سال جاری موفق به صادرات 12 دستگاه راکتور 50 مگاوار، 20 مگاوار و همچنین 0/5 مگاواری تولیدی شرکت ایران ترانسفو به کشور ارمنستان جهت نصب در «پست نوآوران» شد. این امر برای نخستین بار در سابقه فعالیت شرکت ایران ترانسفو و پس از مذاکرات فنی با کارفرمای ارمنی صورت گرفت.

به گزارش کاماپرس، شرکت صانیر در راستای ماموریت و رسالت ملی خود و به منظور اجرایی کردن سیاست‌های کلان کشور، در جهت شکوفایی اقتصادی و حضور در اقتصاد جهانی، به تجارب گذشته خود توجه داشته و اکنون در 20 کشور مختلف حضور دارد. این مجموعه در خصوص حضور بیشتر در بازارهای جهانی به ویژه کشورهای دوست و همسایه، در گرفتن پروژه‌های جدید زیر ساختی حوزه آب، برق، انرژی و تامین تجهیزات برای رونق تولید تلاش می‌کند. این شرکت تجهیزات را با همکاری تولید کنندگان داخلی و شرکای تجاری خود تامین می‌کند.

شرکت صانیر و سایر شرکت‌های صادراتی فعال، از وزارت نیرو و سازمان‌های متولی امر صادرات خدمات فنی مهندسی و تجهیزات انتظار حمایت دارند. همچنین انتظارات صانیر از مجموعه‌های ذکر شده بر رقابتی کردن قیمت محصولات تولید کنندگان داخلی و دعوت به همکاری با این شرکت در جهت هم افزایی امر صادرات در راستای اعتلای اقتصاد ملی است.

اتمام پروژه شکارپور پاکستان

راز آسمان پایتخت

از دیگر پروژه‌های این مجموعه مربوط به خطوط انتقال 500 کیلوولت و 220 کیلوولت برق به شکارپور پاکستان بوده که اخیرا به پایان رسید. تامین مالی این طرح در قالب قرارداد فاینانس توسط بانک جی‌آی‌سی‌آ ژاپن انجام شده و شرکت صانیر قرارداد این پروژه را در قالب ای‌پی‌سی شامل انجام خدمات مهندسی، تامین تجهیزات و نصب و راه اندازی در سال 2013 با کارفرمای پاکستانی منعقد و اجرا کرده است.

در طول اجرای این پروژه، تیم انجام دهنده و مدیریت شرکت تلاش‌هایشان را به تامین تجهیزات مورد نیاز در زمان مقرر و اجرایی کردن آن طبق برنامه معطوف کردند. طبق اعلام رسمی شرکت صانیر با وجود مشکلات مالی موجود اعم از تحریم‌های بانکی و عدم امکان گشایش اعتبارات اسنادی به نفع طرف ایرانی بعلاوه مشکلات محیطی موجود در سایت گسترده آن در زمان اجرای پروژه، این طرح با تلاش مدیریت شرکت و تیم پروژه با حداقل هزینه انجام و از حالت ضررده به طرحی سودآور تبدیل شد.

مجموعه صانیر که از سال 1373 آغاز به کار کرده، در زمینه صادرات خدمات فنی و مهندسی و همچنین تجهیزات تولید کنندگان ایرانی به کشورهای آسیایی، آفریقایی و آمریکای لاتین فعالیت دارد. این مجموعه طی سال‌های فعالیتش بیش از 190 پروژه را در کشورهای مختلف انجام داده است.

مرتبط با : ایران ترانسفوصانیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز