راهنمای سفر به آنتالیا در نوروز 1403

تور لحظه آخری-کاماپرس

آنتالیا شهری توریستی در سواحل مدیترانه است که به سواحل زیبا، بناهای باشکوه باستانی، زیست شبانه و امکانات تفریحی و رفاهی شهرت داشته و سالانه میزبان هزاران گردشگر از سراسر جهان است.

به گزارش کاماپرس، آنتالیا در جنوب غربی ترکیه، ترکیبی کم‌نظیر از تاریخ و فرهنگ و زیبایی‌های طبیعی را برای گردشگران ارائه کرده و سفر به آنتالیا بدون شک سفری تمام عیار است. تور آنتالیا آنقدرها هم گران نبوده و با رزرو تور آنتالیا نوروز 1403 می‌توان بدون دردسرهای اخذ ویزا و هزینه‌های بالا، تعطیلاتی به یاد ماندنی را تجربه کرد؛ با این حال برای داشتن سفری راحت و بی دردسر باید بهترین تور نوروز آنتالیا را خریداری کرد.

این گزارش به معرفی بهترین تور آنتالیا و راهنمای سفر به آنتالیا ‌پرداخته است.

تور آنتالیا نوروز 1403 - کاماپرس
چرا به آنتالیا سفر کنیم؟

آنتالیا پنجمین شهر بزرگ ترکیه است که در سواحل جنوب غربی این کشور واقع شده و توسط کوه‌های زیبای توروس احاطه شده است. این شهر دارای 600 کیلومتر خط ساحلی زیبا و شگفت‌انگیز است که آن را به بزرگ‌ترین تفرجگاه ساحلی ترکیه تبدیل کرده است.

سواحل آنتالیا تنها بخش کوچکی از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی این شهر است که در تور آنتالیا می‌توان از آن‌ها دیدن کرد. در سفر به آنتالیا می‌توان بناهای تاریخی معروف مانند دروازه هادریان را از نزدیک دید، غذاهای خوش‌طعم ترکی را چشید، از مراکز خرید بزرگ آن خرید کرد و مهم‌تر از همه در اقامتگاه‌ها و هتل‌های لوکس با امکانات و خدمات متعدد، اقامتی به یاد ماندنی داشت.

راز آسمان پایتخت

تور آنتالیا - کاماپرس

نکات مهم برای سفر به آنتالیا

اگر می‌خواهید بدون سفری دردسر و لذت‌بخش به آنتالیا تجربه کنید، بهتر است که پیش از هرچیز، اطلاعاتی در مورد این شهر، جاذبه‌های گردشگری و نکات ضروی برای سفر به آن داشته باشید. برخی از مهم‌ترین نکات برای رزرو تور نوروز آنتالیا در ادامه آمده است.

مدارک ضروری برای سفر

سفر به آنتالیا مانند دیگر شهرهای ترکیه، نیازی به اخذ ویزا نداشته و مسافران با داشتن پاسپورت معتبر که دارای حداقل شش ماه اعتبار باشد، می‌توانند وارد این شهر شوند. از دیگر مدارکی که برای سفر به ترکیه باید تهیه شود، می‌توان به بلیط رفت و برگشت هواپیما، رزرو هتل، بیمه مسافرتی و راهنمای سفر اشاره کرد. البته در صورت رزرو تور آنتالیا تمامی این موارد توسط آژانس گردشگری پیگیری و انجام می‌شود.

در نظر داشته باشید که برای پرداخت هزینه‌ها و هرگونه خرید در آنتالیا باید لیر ترکیه همراه داشته باشید و حتما پیش از سفر باید برای تبدیل ارز اقدام کنید تا در آنجا دچار دردسر نشوید.

هتل‌ها و اقامتگاه‌ها

آنتالیا آنقدر هتل‌های متنوع با ویژگی‌ها و امکانات مختلف دارد که دستتان برای انتخاب هتل مناسب و متناسب با بودجه  مدنظرتان باز است. بسیاری از هتل‌های آنتالیا از نوع ریزورت یا یوآل هستند که با توجه به امکانات و خدمات متعدد رفاهی و تفریحی آنها از استخر و پارک آبی و ماساژ گرفته تا رستوران‌ها و حتی مراکز خرید، اقامت در آنها گران‌تر است؛ با این حال، تعداد زیادی هتل‌های چهار یا سه ستاره نیز در آنتالیا وجود دارد که قیمت مناسبی هم دارند.

از جمله هتل‌های لوکس آنتالیا می‌توان به هتل ترنس آتلانتیك بیچ، لارن سی ساید، سلکتوم فمیلی ریزورت، گرند پارک کمر و اورنج کانتی ریزورت بلک و از هتل‌های سه و چهار ستاره آن می‌توان به هتل سندر، لارا پالاس، کایا مادرید و بلکون اشاره کرد.

تور آنتالیا - کاماپرس

حمل و نقل و تردد

سیستم حمل و نقل عمومی در آنتالیا چندان پیشرفته نبوده و برای گشت گذار در تور آنتالیا تنها چند گزینه شامل اتوبوس، مینی بوس، تراموا و تاکسی وجود دارد. برای استفاده از این وسایل ابتدا باید کارت بلیط الکترونیک شهری را با لیر ترکیه خریداری کرد. همچنین می‌توان از تاکسی‌های آنلاین مانند اوبر و بی تاکسی استفاده کرد.

رستوران‌ها و شکم‌گردی

آنتالیا بخشی از تاریخ و فرهنگ غذایی غنی و متنوع ترکیه بوده و دارای غذاهای خوش‌طعم و رستوران‌های متعددی است. انواع کباب‌ها مانند دونر کباب، اسکندر کباب و همچنین باقلوا و کونفه از جمله غذاها و خوردنی­هایی است که در تور نوروز آنتالیا می‌توان آنها را امتحان کرد.

رستوران‌های معروف آنتالیا شامل رستوران وهاپ اوستا ات، رستوران لارا بالیک، رستوران آرما، رستوران سراسر فاین داینینگ و رستوران بالیکچی میهانسی کاله ایچی است.

تور آنتالیا - کاماپرس

جاذبه‌های دیدنی و تفریحات آنتالیا

آنتالیا دارای جاذبه‌های گردشگری متعددی است که دیدن همه آن‌ها نیازمند یک برنامه‌ریزی دقیق است. از جمله جاذبه ­های آنتالیا که در تور آنتالیا باید از آن‌ها دیدن کرد، می‌توان به دروازه تاریخی هادریان، اسکله شهر، آبشارهای دودن، مجموعه تفریحی لند آو لجندز، پارک‌های آبی، تور رفتینگ و تور آفرود اشاره کرد.

رزرو تور آنتالیا با “آریاک سفر”

آژانس هواپیمایی آریاک سفر به‌عنوان یک مجموعه معتبر و با سابقه در زمینه گردشگری، انواع خدمات از قبیل عرضه بلیط هواپیما، رزرو هتل، برگزاری تورهای خارجی و داخلی و سایر خدمات مسافرتی را ارائه می­کند و می‌توان به دو صورت آنلاین و حضوری از خدمات این مجموعه بهره‌مند شد.

از سایر خدمات آریاک سفر می‌توان به فروش آنلاین بلیط‌ هواپیما و قطار، رزرو هتل‌، اخذ ویزا، اجرای تور‌‌‌‌های انفرادی، گروهی و ویژه، چارتر‌های سالانه آنتالیا و استانبول، تور‌های لحظه آخری و آفری و پشتیبانی ۲۴ ساعته اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز