راهنمای خرید jAC j4 در شیراز + آپشن های j4 در شیراز

jAC j4-کاماپرس

اکنون، سدان‌های اقتصادی، از محبوب‌ترین خودروها در ایران به شمار می‌روند. این خودروها در عین حال که قیمت نسبتا مناسبی دارند، دارای کاربری خوبی برای خانواده هستند. جک j4 را می‌توان یکی از این خودروها معرفی کرد. این خودرو با نام اصلی Heyue  A30 در بازارهای جهانی و چین معرفی شد اما اکنون به نام JAC J4 معروف است و در نمایندگی شیراز JAC J4 نیز به فروش می‌رسد.

به گزارش کاماپرس به نقل از کرمان موتور شیراز، این خودرو که چیزی بین جک J5 و J3 است در نمایشگاه خودرو گوانگژو 2012 رونمایی و یک سال بعد راهی بازار شد. در سال 2016 نیز تولید آن به پایان رسید. اما داستان آن در ایران متفاوت است!

کرمان موتور که همکاری‌های موفقی را با جک تجربه کرده بود؛ این بار JAC J4 را برای مونتاژ انتخاب کرد که تاکنون نیز فروش آن ادامه دارد. در ادامه این خودرو و شرایط فروش آن بیشتر معرفی خواهد شد؛

فنی جک J4

زیر کاپوت جک j4 یک پیشرانه چهار سیلندر تنفس‌طبیعی کوچک به حجم 1.5 لیتر قرار گرفته که به 16 سوپاپ با سیستم متغیر VVT مجهز شده و می‌تواند حداکثر 103 اسب بخار قدرت و 146 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. وظیفه انتقال قدرت هم بر عهده یک گیربکس ضریب پیوسته قرار دارد که نیروی حاصله را به چرخ‌های جلویی منتقل می‌کند.

این مشخصات فنی، آنطور که به نظر می‌رسد چندان ایدئال نیستند اما باید توجه داشت که هماهنگی میان موتور و گیربکس خودرو در کنار وزن سبک آن باعث می‌شود که شتابگیری قدرتمندی داشته باشد.

راز آسمان پایتخت

ظاهر سدان چینی چطور است؟

جک جی ۴ بر خلاف جک جی 3 که ظاهری ناملموس داشت، شکلی ساده و بی‌آلایش دارد و تنها کمی قاب‌های مه‌شکن آن، نمای روبرو را خشن جلوه می‌دهند. اما طرح چراغ‌ها و جلو پنجره نسبتا ساده است و البته یک خط اشکی برجسته نیز تا دریچه هوای سپر کشیده شده است. گفتنی است که برای پوشاندن سادگی ظاهر این خودرو، از خطوط حجیم رو بدنه و درپوش موتور آن نیز استفاده شده است.

چراغ‌های عقب خودرو JAC J4 دو تکه‌اند و حالتی بیضی شکل دارند، از این رو نمای پشت این سدان خانوادگی، کمی غیراسپرت شده است. نوار کرومی بین دو چراغ اصلی و چراغ‌های مه شکن روی سپر نیز جزو شاخص‌ترین تزیینات قسمت پشت این خودرو به شمار می‌روند.

داخل کابین جک J4 چه خبر است؟

در طراحی داخلی جک j4 تلاش شده تا محیطی آرامش‌بخش و زیبا برای سرنشینان فراهم شود، به طوری که حتی دکمه‌ها روی کنسول میانی نظمی متقاعدکننده دارند. غربیلک فرمان نسبت به محصولات قبلی جک، تغییر چندانی ندارد. این خودرو همچنان که فاقد سانروف است، نمایشگر لمسی هم در داخل کابین ندارد. اما پلاستیک به کار رفته در داشبور آن، باتوجه به قیمت، کیفیت نسبتا خوبی دارد.

در رابطه با فضا و گنجایش باید گفت که ردیف جلو، فضایی مناسب دارد اما در سرنشینان عقب اگر قدبلند باشند احتمالا در بخش سر یا فضای ما، دچار مشکل شوند.

صندوق عقب جک جی۴ بسیار جادار بوده و 550 لیتر گنجایش را در اختیار وسایل کاربران قرار داده و نیازهای مسافرتی آن‌ها را پاسخ می‌گوید.

jAC j4-کاماپرس

جک J4 چه امکاناتی دارد؟

امکانات رفاهی این خودرو، دست کمی از دیگر خودروها ندارد. J4 به فرمان برقی با کلیدهای کنترل سیستم صوتی مجهز شده است. روکش‌های آن چرمی است و کروز کنترل دارد. سامانه نظارت بر فشار باد تایرها، کروز کنترل و کامپیوتر سفری نیز از دیگر امکانات آن هستند. همچنین در بخش ایمنی می‌توان به ترمزهای ضد قفل مجهز به سیستم توزیع الکترونیکی نیرو میان چرخ‌ها اشاره کرد. البته نداشتن سانروف و نمایشگر مرکزی، همچنان از نواقص این خودرو به شمار می‌رود.

خرید jac j4 در شیراز

کارخانه کرمان موتور، سهامی خاص، در سال 1373 تاسیس شد. این شرکت طی سال‌های فعالیت خود انواع خودروهای سواری و کراس اوور را مونتاژ و روانه بازار کرده است و حالا، نمایندگی‌های فراوانی در سرتاسر ایران دارد که نمایندگی شیراز j4 از آن‌ها به شمار می‌رود. این نمایندگی، خرید jAC j4 در شیراز و همچنین خودروهای دیگر را با آپشن‌های متناسب، ممکن می‌کند. یکی از این آپشن‌ها، خرید j4 به صورت اقساطی است که مشتریان می‌توانند با کمک آن، جک جی4 شیراز را با شرایط ویژه خریداری کنند. البته راهنمایی کارشناسان شیراز قابل توجه است. متقاضیان خرید این خودرو می‌توانند از طریق وبسایت این نمایندگی از شرایط خرید، آگاهی پیدا کرده و بهترین روش خرید را بیابند.

انتهای پیام

مرتبط با : کرمان موتور شیراز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز