راهنمای خرید میلگرد

فروشگاه‌های اینترنتی آهن و فولاد ، خرید این کالاهای کلیدی را ساده کرده‌اند. با این وجود، لازم است خریداران قبل از ثبت سفارش به چند نکته مهم توجه کنند.

به گزارش کاماپرس، آهن و فولاد محصولی هستند که در صنایع مختلف از جمله مسکن و ساختمان، خودرو، لوازم اداری، لوازم خانگی و ده‌ها صنعت دیگر نقشی کلیدی دارد. به همین دلیل می‌توان آن را یکی از نهادهای استراتژیک صنعت دانست. عوامل مختلفی از جمله قیمت ارز، قیمت حامل‌های انرژی، نرخ تورم و حتی قطعی برق واحدهای تولیدی می‌تواند بر قیمت این کالای استراتژیک تاثیر بگذارد.

به دلیل نوسانات مداوم قیمت فولاد و آهن، لازم است قبل از ثبت سفارش در فروشگاه‌های اینترنتی از به‌روز بودن قیمت‌ها مطمئن شوید. دقت کنید که فروشگاه، نماد اعتماد الکترونیک و سایر مجوزهای لازم برای ارایه خدمات فروش اینترنتی را داشته باشد.

خرید از فروشگاه‌هایی که بدون واسطه مقاطع فولادی را تهیه می‌کنند به‌صرفه‌تر است؛ چراکه این فروشگاه‌ها محصولات را با مناسب‌ترین قیمت و با حداقل هزینه واسطه‌گری عرضه می‌کنند. در مورد ارایه فاکتور و پیش‌فاکتور با کارشناسان سایت گفتگو کنید و اگر در مورد نکاتی مانند رسمی بودن فاکتور، مالیات بر ارزش افزوده و درج اطلاعات دقیق خریدار و فروشنده ملاحظاتی دارید، قبل از نهایی کردن سفارش خود حتما این نکات را روشن کنید.

در ادامه ۶ فروشگاه که می‌توانند مرجع مناسبی برای تامین محصولات فولادی و آهنی باشند، معرفی شده‌اند.

راز آسمان پایتخت

فلزمال

فلزمال (آهن‌الات کیانی) تامین‌کننده انحصاری میلگرد زاگرس در ایران است که میلگردهای این کارخانه را با نازلترین قیمت به مشتریان خود عرضه می‌کند. جهت اطلاع از قیمت میلگرد زاگرس با مهندس شهرام کیانی با شماره  09133136049 تماس حاصل فرمائید یا به صفحه قیمت محصولات سایت فلزمال مراجعه کنید.

شرکت پترو فولاد فیدار

شرکت پترو فولاد فیدار به طور رسمی فعالیت خود را از سال 1392 با هدف کمک به خرید سریع و بدون واسطه آهن‌آلات و دسترسی به قیمت پروفیل و انواع محصولات دیگر شروع کرد. هدف این شرکت ارائه بهترین قیمت به مشتریان است. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02166313156 تماس بگیرید.

آریا حفاظ

آریا حفاظ تولیدکننده انواع حفاظ پنجره جدید و مدرن و انواع حفاظ درب آکاردئونی برای آپارتمان، مغازه، پارکینگ است. این مجموعه خدمات خود را با مناسب‌ترین قیمت و کیفیت در شهر تهران ارایه می‌دهد.

شرکت فولادسل

شرکت فولادسل با تکیه بر اعتماد مشتریان خود، اقدام به راه‌اندازی سرویس اینترنتی جهت ارائه خدمات مختلف از جمله خرید و فروش نقدی و اعتباری (از طریق ال‌سی بانکی) انواع مقاطع فولادی کرده است. فولادسل یک مفهوم ارزشمند فولادی است و همواره به عنوان یک مشاور متخصص، یک کارشناس همیشه در دسترس و یک دوست باارزش در کنار مشتریان خود حضور دارد. 

شرکت آهن سازه

شرکت آهن سازه با بیش از 30 سال سابقه و بیش از 12 هزار پروژه موفق اجرا شده در کشور در زمینه خرید و فروش لوله داربست دست دوم و لوله فابریک و ساخت و نصب انواع حفاظ نرده: حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته‌ای، حفاظ لیلیوم، سرنیزه حفاظ و … همچنین حفاظ ساده و فرفورژه پنجره و درب آکاردئونی … با کادری مجرب فعالیت دارد.

آهن ملت

بازرگانی توان کاوش شکیبا (آهن ملت) با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در زمینه عرضه آهن‌آلات اعم از ورق گالوانیزه و میلگرد، واقع در بازار آهن شادآباد، با ارائه فاکتور رسمی آماده همکاری با شرکت‌ها، ارگان‌های دولتی، کارخانه‌ها و پیمانکاران گرامی است.

مرتبط با : آریا حفاظآهن سازهپترو فولاد فیدارفلزمالفولادسل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز