راهنمای خرید بهترین دیسک و صفحه کلاچ برای پراید

پراید-کاماپرس
لست سکند

خرید دیسک و صفحه کلاچ باکیفیت یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مالکان خودروهای دارای دنده دستی مانند پراید و … است. در صورتی که دیسک و صفحه پراید یا هر خودروی دیگری، بی‌کیفیت باشد، تعویض دنده مداوم و فشار کلاچ در شهرهای شلوغ، بسیار اذیت‌کننده و غیرقابل تحمل خواهد بود.

به گزارش کاماپرس به نقل از اورجین پارت، دیسک و صفحه کلاچ یکی از مهم‌ترین و پر استفاده‌ترین قطعات مورد استفاده در خودروهای دنده‌ای است؛ خرید دیسک و صفحه کلاچ بی‌کیفیت علاوه بر ایجاد زحمت و دردسر برای رانندگی، ممکن است سبب جا نرفتن صحیح دنده و حتی گاهی مشکل در شروع حرکت خودرو شود. با توجه به اهمیت این قطعه مصرفی در خودروهای دنده‌ای مانند پراید، در هنگام خرید باید به کیفیت و اصالت محصول توجه داشته باشید. دیسک و صفحه پراید از برند لوک، یکی از مدل‌های باکیفیت موجود در بازار لوازم یدکی پراید است که در ادامه معرفی می‌شود؛

کارکرد دیسک و صفحه کلاچ پراید

برای شروع حرکت خودروهای دنده‌ای مانند پراید، نیروی لازم باید از موتور به چرخ‌ها منتقل شود. این نیرو با قرار گرفتن دنده در جای متناسب خود با گشتاور کافی به چرخ‌ها منتقل می‌شود. مهم‌ترین وظیفه در انتقال این نیرو برای حرکت، بر عهده دیسک و صفحه کلاچ است؛ دیسک و صفحه کلاچ در واقع با جدا کردن موتور و گیربکس از یکدیگر، به حذف نیرو از روی گیربکس و تعویض دنده کمک می‌کند.

اهمیت دیسک و صفحه پراید

با توجه به کارکرد صفحه کلاچ در خودروهای دنده‌ای، انتقال نیروی تولیدی موتور به گیربکس و حرکت و شتاب خودرو به کیفیت صفحه کلاچ بستگی دارد. در واقع بدون داشتن یک صفحه کلاچ باکیفیت، قدرت و شتاب خودرو کاهش پیدا کرده و رانندگی بسیار طاقت فرسا و اذیت‌کننده خواهد شد.

بنابراین کیفیت دیسک و صفحه پراید با توجه به وظیفه آن در برقراری ارتباط میان موتور و گیربکس خودرو و در نتیجه ارائه بهترین عملکرد گیربکس و کاهش فشار وارد بر موتور اهمیت بسیاری دارد.

راز آسمان پایتخت

چه زمانی به تعویض و خرید صفحه کلاچ جدید برای خودرو نیاز داریم؟

در هنگام رانندگی اگر احساس کردید که خودرو شما به اندازه قبل شتاب ندارد و سرعت آن پایین آمده، به احتمال زیاد دیسک و صفحه کلاچ شما خراب شده و نیاز به تعویض دارد. چرا که صفحه کلاچ سبب می‌شود تا علی‌رغم این‌که دور موتور بالا می‌رود، ماشین سرعت نگیرد. جا نرفتن دنده و لرزش ماشین در ترافیک از دیگر نشانه‌های خرابی دیسک و صفحه کلاچ است.

دیسک و صفحه کلاچ خودرو-کاماپرس

دیسک و صفحه پراید باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

در هنگام خرید صفحه کلاچ باید به برخی ویژگی‌های مهم برای اطمینان از کیفیت این قطعه مصرفی مهم توجه کنید. ویژگی‌های یک صفحه کلاچ مناسب و باکیفیت شامل نرم بودن، بدون ایجاد لرزش، تعویض آسان دنده، نداشتن بوی نامطبوع لنت کلاچ و طول عمر بالای آن است. در نهایت برای اطمینان از وجود تمام این ویژگی‌ها در صفحه کلاچ مورد نظر، خرید از یک برند معتبر و قابل اعتماد است.

کیت صفحه کلاچ پراید لوک؛ بهترین کیفیت برای خودرو

کیت دیسک و صفحه پراید لوک یکی از محصولات باکیفیت و مرغوب در بازار است؛ این محصول تمام ویژگی‌های گفته شده برای یک صفحه کلاچ باکیفیت را دارد. صفحه کلاچ پراید لوک 100 درصد اورجینال و ساخت کشور آلمان است. از مزیت‌های این صفحه کلاچ می‌توان به قابلیت تعمیر، در تناسب کامل برای خودروی پراید است. قیمت این صفحه کلاچ در حال حاضر 1 میلیون و 289 هزار تومان است که برای محصولی اورجینال با ضمانت اصل بودن کالا بسیار منطقی و مناسب است.

با وجود این، توجه داشته باشید که فروش نمونه‌های تقلبی صفحه کلاچ لوک در بازار بسیار رایج شده و بسیاری از افراد بدون توجه به ضمانت اصل بودن کالا، اقدام به خرید از هر فروشگاهی می‌کنند. با توجه به قیمت این صفحه کلاچ و اهمیت کیفیت در این محصول، بهتر است قبل از خرید از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید، تا هزینه پرداختی شما سوخت نشود.

خرید صفحه کلاچ لوک از اورجین پارت

فروشگاه لوازم یدکی اورجین پارت از ابتدا با هدف ارائه لوازم یدکی خودرو از جمله صفحه کلاچ اصل شروع به فعالیت کرده است. با خرید صفحه کلاچ پراید لوک از این مجموعه، می‌توانید با خاطری آسوده از اصل بودن کالا، محصول مورد نظر خود را با بهترین قیمت خریداری کنید. برای خرید این محصول از اورجین پارت تنها کافی است به وبسایت این مجموعه مراجعه کرده و صفحه کلاچ لوک را به شکل آنلاین و با مزیت ضمانت اصالت کالا، 7 روز ضمانت برگشت کالا و قابلیت پرداخت در محل خریداری کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : اورجین پارت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز