راهنمای خرید بلیط هند

بلیط هواپیما هند-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

قرار داشتن هند در آسیا و نزدیکی آن به ایران سبب شده که بازرگان و تاجران ایرانی زیادی به این منطقه سفر کنند. گذشته از تجارت، این کشور پرجمعیت به دلیل داشتن آثار تاریخی و فرهنگی جذاب و متنوع، همواره در فصول مختلف سال پذیرای گردشگران از سراسر جهان است. علاوه بر موارد مذکور، دلایل مختلف دیگری نیز وجود دارد که باعث شده تا ایرانیان زیادی بلیط هند را خریداری کنند و به این کشور هزار فرهنگ و قومیت سفر داشته باشند.

به گزارش کاماپرس، هند یکی از قطب‌های اصلی صادرات و واردات و نقطه اتصال روابط بازرگانی آسیا با کشورهای غربی است و به همین دلیل بازرگانان آسیایی و اروپایی-آمریکایی به این منطقه توجهی ویژه دارند. پتانسیل بازرگانی هند برای بازرگانان ایرانی نیز اهمیت زیادی دارد. گذشته از این مورد، هند یک قطب گردشگری آسیایی است که در آن تمام اقوام و فرهنگ‌های آسیایی به چشم می‌خورد و به همین دلیل بسیاری از تاریخ­دانان، طبیعت­گردان و توریست‌های ایرانی بلیط هند را رزرو می‌کنند تا به این منطقه سفر کنند. علاوه بر مواردی که ذکر شد، هند به عنوان یک مقصد توقف کوتاه مدت برای سفر به چین، ژاپن، کره جنوبی و دیگر مناطق جنوب شرقی آسیا محسوب می‌شود.

در این گزارش چند نکته مهم برای خرید بلیط هند ارائه شده است.

نکات مهم قبل از رزرو بلیط هند

افرادی که مایلند به هند سفر کنند یا قصد انجام کاری در این کشور دارند باید حتما پاسپورت و ویزای معتبر داشته باشند. افرادی که دارای پاسپورت هستند، در صورت نداشتن سوء پیشینه کیفری، امکان درخواست ویزای این کشور به دو صورت حضوری یا آنلاین دارند. اعتبار ویزای هند به طول زمان سفر به این کشور بستگی دارد، اما در نهایت اعتبار ویزای آن به 30 روز می‌رسد.

بعد از دریافت ویزا، در صورتی که برای سفر به این کشور عجله دارید، بهتر است یک بلیط هواپیما از آژانس معتبر تهیه کنید. امکان خرید بلیط هواپیمای هند به صورت آنلاین یا مراجعه حضوری به آژانس­های هواپیمایی معتبر وجود دارد. برخی از شرکتهای هواپیمایی پرواز مستقیم از تهران به دهلی و بمبئی دارند. پرواز هواپیماهای بعضی از شرکتها نیز به شهرهای مهم هند با یک توقف کوتاه در مسیر انجام می­شود.

راز آسمان پایتخت

مسافرانی که برای سفر به هند عجله ندارند، بهتر است سفر خود را به اواخر شهریور تا اواسط آبان یا اواسط دی تا اواسط خرداد موکول کنند، زیرا در این فصول به دلیل بارندگی و نامساعد بودن آب و هوا، قیمت بلیط هند ارزان‌تر است.

قبل از سفر به هند حتما روپیه یا دلار به اندازه کافی تهیه و تا حد ممکن از بردن وسایل غیرضروری اجتناب کنید، زیرا احتمال آسیب دیدن وسایل و حتی دزدیده شدن آن‌ها وجود دارد. به طور کلی برای سفر به هند باید مسائل امنیتی و مالی را در نظر گرفت.

این‌ها تنها برخی از نکات مهم بودند که باید قبل از سفر به هند به دقت آن‌ها را در نظر داشت. در صورتی که مایل به سفر راحت و بدون دغدغه به هند هستید، حتما باید بلیط هواپیما را از آژانس معتبر تهیه کنید. دلیل تاکید بر این موضوع، پرداخت هزینه مناسب با دریافت خدمات قابل توجه است.

خرید بلیط هواپیما-کاماپرس

خرید بلیط هند از «قاره پیما»

در صورتی که مایل به سفر از تهران به هند هستید، بهتر است به وبسایت قاره پیما مراجعه کنید. این سایت، بهترین مسیرهای پروازی به مقصد هند همراه با قیمت، مدت زمان پرواز، شهرهای محل توقف و نظایر آن را به مشتریان معرفی می‌کند. قیمت بلیط هند ارائه شده در این سایت نیز معقول و اقتصادی است.

خرید بلیط هند و پرواز به آن از طریق شرکتهای هواپیمایی‌ ایران ایر، ماهان، ایر عربیا، الاتحاد، امارات، ترکیش، قطری، گلف، فلادی دبی، دبی، ایرفلوت و عمان ایر انجام می­شود. برخی از این ایرلاین­ها مسافران را مستقیما به شهرهای مهم هند مانند بمبئی و دهلی می‌برند، اما تعدادی از آن‌ها با توقف در کشوری دیگر، مسافران ایرانی را به هند منتقل می‌کنند.

در صورتی که برای سفر به هند عجله ندارید، امکان استفاده از بلیط‌های چارتری و لحظه آخری هم وجود دارد که با مراجعه به سایت قاره پیما می­توانید آنها را بیابید. قیمت این نوع بلیط‌ها نسبت به دیگر انواع آن، کمتر و مقرون به صرفه‌تر است.

انتهای پیام

مرتبط با : قاره پیما
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز