رانا پلاس سقف شیشه‌ای با دنده ۶ سرعته کی وارد بازار می‌شود؟

رانا پلاس سقف شیشه ای با جعبه دنده ۶ سرعته دستی با مشخصات رسمی معرفی شد و گفته می‌شود نسخه جدید این سدان کلاس B به زودی به دست مشتریان می‌رسد.

به گزارش کاماپرس، گروه صنعتی ایران خودرو با رونمایی از مشخصات رسمی راناپلاس سقف شیشه ای با دنده ۶ سرعته دستی، اعلام کرده این سدان جدید در هفته های آینده به خریداران تحویل داده می شود.

طبق مشخصات جدید رانا پلاس پانوراما ۶ دنده در بحث قوای محرکه تفاوت های زیادی ت با رانا پلاس معمولی دارد. راناپلاس سقف شیشه ای به پیشرانه TU5 پلاس مجهز است که ۱۱۳ اسب بخار را با گشتاور ۱۴۴ نیوتن متر برای رانا پلاس پانوراما ۶ دنده تولید می کند.

قبل از این اعلام شده بود که TU5 پلاس در تارا و رانا پلاس ۱۱۰ اسب بخار را با گشتاور ۱۵۰ نیوتن متر تولید می کنند. اما در تطبیق نهایی اسب بخار بیشتری از این پیشرانه استخراج شده و از سویی با کاهش ۶ نیوتن متر گشتاور نسبت به EC5 و TU5 پلاس اولیه، بازه بهره برداری از گشتاور بهبود پیدا کرده است.
همچنین سیستم انتقال قدرت رانا پلاس پانوراما از نوع ۶ دنده دستی ( MT6 ) است که در شرکت نیرو محرکه تولید می شود.

راناپلاس پانوراما چه امکاناتی دارد؟

راز آسمان پایتخت

این خودرو به دو کیسه هوا، تریم داخلی پارچه، فرمان کمکی برقی، سقف شیشه ای ثابت با سایه بان دستی ، تهویه دستی، کروز کنترل، سنسور پارک عقب، ترمز دیسکی جلو و کاسه ای عقب، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان و… مجهز است.

آن طور که گفته می شود، در حال حاضر تولید اولیه رانا پلاس با ویژگی های جدید در کارخانه ایران خودرو آغاز شده است و احتمالا در تابستان ۱۴۰۰ عرضه رانا پلاس پانوراما ۶ دنده دستی به صورت رسمی آغاز می شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز