دومین دوره جایزه ملی خانه با حمایت اس هوم، آکو و آریاتیاب برگزار می‌شود

لست سکند

دومین دوره جایزه ملی خانه در چهاربخش معماری آپارتمان‌ها، معماری ویلاها، معماری داخلی آپارتمان‌ها و معماری داخلی ویلاها، تابستان 1400 برگزار می‌شود.

به گزارش کاماپرس، این جایزه را پایگاه خبری فضای نو و گروه فنی مهندسی پیرامید برگزار می‌کنند و شرکت مبلمان اِس هوم، شرکت سنگ آکو و شرکت آب و خاک آریا تیاب از حامیان آن هستند.

با حامیان جایزه ملی خانه بیشتر آشنا شوید

حامی اول مسابقه «شرکت مبلمان خانگی و کودک اِس هوم» است. اس هوم با شعار «رویا آن چیزی نیست که شب‌ها در خواب می‌بینید، رویا آن چیزی است که نمی‌گذارد شب‌ها بخوابید» فعالیت می‌کند. زمینه اصلی فعالیت این برند، مبلمان لوکس خانگی است و محصولاتش را به سبک طراحی ایتالیایی ارائه می‌کند. شرکت اس هوم در بزرگراه مدرس تهران واقع شده است و صفحه اینستاگرام و وب‌سایت آن اطلاعات بیشتری به علاقه‌مندان عرضه می‌کنند.

شرکت سنگ آکو از دیگر حامیان جایزه ملی خانه است که با رویکردی نوآورانه جهت ارتقا جایگاه سنگ طبیعی در صنعت ساختمان سال 1392 تاسیس شده است. این مجموعه با 22 هزار و 500 متر مربع فضای کارخانه ، 30 نفر پرسنل و همچنین به روزترین دستگاه‌ها و تجهیزات در شهرک صنعتی شمس‌آباد تهران واقع شده است و مجموعه کاملی از سنگ‌های مرمر، گرانیت، تراورتن و اونیکس را عرضه می‌کند. مشاوران آکو در تمامی مراحل از انتخاب تا برش و ارسال، مشتریان را همراهی می‌کنند.

راز آسمان پایتخت

و اما آخرین اسپانسر جایزه ملی خانه، آریاتیاب است که حیات آن به فعالیت 40 ساله خانواده شالچیان بازمی‌گردد. آن‌ها ابتدا واحد تولیدی پلی پارس را در سال 1362 راه‌اندازی کردند و سپس در سال 1391 به منظور تکمیل زنجیره تامین از تولید تا مصرف و توسعه فعالیت‌های بازرگانی، شرکت آب و خاک آریا تیاب توسط ایمان شالچیان راه‌اندازی شد. این مجموعه کلیه تجهیزات آبرسانی و آبیاری و همچنین محصولات نوین فضای سبز اعم از بخاری برقی تابشی، چر اغ‌های خورشیدی و دیوار سبز را ارائه می‌کند.

مراحل شرکت در دومین دوره جایزه ملی خانه

علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه باید پس از مراجعه به وبسایت پایگاه خبری فضای نو و مطالعه کامل فراخوان، وجه ورودیه به مبلغ 500 هزار تومان را به صورت آنلاین پرداخت کنند، سپس با یادداشت شماره تراکنش ارسال‌شده توسط بانک، اثر خود را برای مجموعه فضای نو در قالب ایمیلی ارسال کنند. متن ایمیل باید شامل نام معمار مسئول، شماره موبایل و شماره تراکنش باشد. پی‌دی‌اف ارسالی نیز باید حداکثر 10 مگابایت و شامل 5 برگ معرفی اثر به صورت افقی در قطع 50 در 70 و با کیفیت 150 دی پی آی باشد. پس از ایمیل آثار، یک ایمل تاییدیه برای داوطلبان ارسال خواهد شد.

گفتنی است که همچون ادوار گذشته، حضور دانشجویان و حضور آثاری که معمار مسئول آن زیر 40 سال است در این جایزه رایگان است. ایشان نیازی نیست در ایمیل خود شماره تراکنشی درج نمایند و کافیست به دانشجو یا زیر 40 ساله بودن خود اشاره کنند.

مهلت ارسال آثار تا 31 شهریور 1400 است و برندگان در 24 مهر اعلام می‌شوند. به برندگان جوایزی چون معرفی رسانه‌ای، تندیس ویژه رویداد و گواهی رسمی رتبه نخست هردسته و همچنین گواهینامه‌ای با عنوان طرح برتر به رتبه‌های دوم و سوم هر دسته، تعلق خواهد گرفت.

لازم به ذکر است که شش داور متخصص در معماری و طراحی داخلی آثار ارسال‌شده را داوری می‌کنند. روشنک طهرانی ، علی فرقانیان- هم‌بنیانگذار گروه فرامان- محمد کانی سواران- بنیانگذار دفتر کانی سواران و همکارانو احسان مالکی-هم‌بنیانگذار دفتر آتی زیست- و همچنین آرش مدنی-بنیان‌گذار دفتر آرشی فرم- از داوران این مسابقه هستند. سحر بهشت آئین و آرش غلامعلی طهرانی نیز به عنوان داوران جانشین معرفی شده اند.

جایزه ملی خانه بصورت سالیانه با هدف بررسی و معرفی برترین آثار مسکونی اجرا شده شاخص معماری و طراحی داخلی ایران از سال 1395 به این سو برگزار می‌شود.

مرتبط با : آب و خاک آریا تیابسنگ آکوفضای نوگروه فنی و مهندسی پیرامیدمبلمان خانگی و کودک اِس هوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز