دور دور مدرن ترین خودرو تسلا در نیویورک (فیلم)

تسلا
لست سکند

نمایش جدیدترین خودروی تسلا در خیابان های شهر نیویورک در روزهای گذشته موجب شگفتی بسیاری از علاقمندان به خودروهای برقی این شرکت شده است. پیکاپ الکتریکی تسلا یک خودروی الکتریکی وانت نوع سایبرپانک (زیبایی صنعتی) است که این شرکت قصد دارد در سال 2022 به بازار عرضه کند. به گفته این شرکت ظرفیت حمل آن حدود 1.6 تن است و بسته به مدل این خودرو می تواند با یک بار شارژ تا 500 کیلومتر مسافت را طی کند.

به گزارش کاماپرس، شرکت تسلا اعلام کرده است تحویل انبوه پیکاپ الکتریکی خود با عنوان سایبرتراک را زودتر از سال 2022 آغاز نخواهد کرد و طی چند ماه آتی قرار است از آخرین تغییراتی که در طراحی و ویژگی های نمونه اولیه این خودرو ایجاد کرده، رونمایی کند. پیشتر ایلان ماسک، مالک تسلا در یک برنامه تلویزیونی گفته بود که قصد دارد نمونه ای از این پیکاپ را به نیویورک بیاورد.

سایبرتراک تسلا برای اولین بار توسط ایلان ماسک در سال 2019 نمایش داده شد. در اوایل سال 2020، ماسک نمونه اولیه آن را طی مصاحبه با یک مجری مشهور تلویزیونی رونمایی کرد و سپس این پیکاپ در چند رویداد دیگر نیز به نمایش درآمد. پس از یک وقفه شش ماهه، این خودرو در محلی در تگزاس که تاسیساتی برای تولید انبوه آن در حال ساخت بود، ظاهر شد.

راز آسمان پایتخت

تسلا قرار است در روزهای آینده نمایشگاه اتومبیلی را در نیویورک افتتاح کند، بنابراین می توان حدس زد که نمونه اولیه این پیکاپ برای اهداف تبلیغاتی به این شهر منتقل شده است. این ماشین الکتریکی نه تنها به دلیل شکل بدنه غیرمعمول خود، بلکه به دلیل طراحی با استفاده از صفحات فولاد نیز مورد توجه قرار گرفته است. ایلان ماسک در سال 2019 اعلام کرده بود که از شیشه ضد گلوله در ساخت این محصول جدید استفاده خواهد کرد.

مرتبط با : تسلا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز