دلار مرز 20 هزار تومانی را پشت سر گذاشت

لست سکند

نرخ دلار امروز در صرافی های بانکی بدون تغییر نسبت به دیروز باقی ماند با این حال گزارش های برخی رسانه ها حکایت از نوسان قیمت‌دلار در بازار آزاد دارد.

به گزارش کاماپرس، بنا به اعلام شرق نرخ‌دلار آمریکا در بازار غیر رسمی امروز دوشنبه دوم تیرماه 1399 مرز 20 هزار تومانی را پشت سر گذاشت. بر این اساس، قیمت هر دلار‌آمریکا در معاملات روز دوشنبه(۲ تیر ۱۳۹۹) بازار ارز ایران از مرز ۲۰ هزار تومان فراتر رفت و به بالاترین حد تاریخی خود رسید.

افزایش نرخ‌‍دلار در حالیست که بانک مرکزی ایران در مبادلات روز دوشنبه نرخ عرضه رسمی ارز در شبکه صرافی‌های رسمی را در مقایسه با روز یک‌شنبه تغییر نداد اما روند صعودی بهای فروش‌دلار در بازار آزاد رسمی که از یک هفته پیش شتاب گرفته، کماکان ادامه یافت.

افزایش 80 تومانی نرخ فروش دلار در صرافی های بانکی

راز آسمان پایتخت

افزایش نرخ دلار در بازار غیررسمی کشور در حالیست که بر اساس گزارش های رسانه ها، امروز ارزش‌دلار در برابر سایر ارزهای بین المللی با کاهش مواجه شده است. شایان ذکر است صرافی‌های بانکی در معاملات امروز هر دلار‌آمریکا را به قیمت ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری کرده و به قیمت ۱۸ هزار و ۸۸۰ تومان به فروش رساندند که بر این اساس نرخ خرید دلار در مقایسه با معاملات روز گذشته بدون تغییر بود اما نرخ فروش این نوع ارز ۸۰ تومان افزایش یافته بود.

 

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز