دلار و طلا دوباره گران شدند

لست سکند

پس از یکی دو روز افت قیمت، دلار و طلا دوباره خودشان را احیا کردند و سیر صعودی سابق را در پیش گرفتند.

به گزارش کاماپرس، هر دلار آمریکا تا ظهر امروز 600 تومان افزایش قیمت داشت و به 22450 تومان رسید. هر گرم طلای 18 عیار نیز در مقایسه با روز قبل 22 هزار تومان افزایش یافت و به یک میلیون و 55 هزار تومان نزدیک شد.

سکه نیز برای دومین روز پیاپی با رشد قیمت همراه بود و با قیمت 10 میلیون و 950 هزار تومان عرضه شد. این تغییر البته در شرایطی است که اونس طلا در سه روز گذشته روند کاهشی داشته است.

یورو نیز مانند دلار 600 تومان گران شد و به قیمت 26 هزار و 400 تومان فروخته شد. پوند هزار و 59 تومان افزایش داشت و به 29 هزار و 384 تومان رسید.

افزایش دوباره قیمت‌ها در حالی رخ داده که انتظارها از وعده‌های رئیس دولت و مدیرانش برای گشایش اقتصادی در هفته جاری، بسیار بالا رفته بود. با این حال هیجان‌ها تنها پس از 48 ساعت فروکش کرد و قیمت‌ها دوباره سرکشی را آغاز کردند.

راز آسمان پایتخت

جدیدترین اخبار بازار ارز را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “دلار و طلا دوباره گران شدند

  1. - گفته:

    بنظر میاد که از گران شدن دلار وطلا ومتعاقب ان فشار اقتصادی و روحی و روانی به این ملت خیلی ذوق و شوق داری،و به اینکه در دیار غربت مسکن گزیدی واز شکنجه این ملت بدوری قند تو دلت اب میشه،ولی بدان چنان نماند وچنین نیز هم،صد سال اگر بمانی اخرش گذرانی ،ابنی ادمی اعضای ….فراموش نکن تا انسان بمانی

  2. حسین گفته:

    اینادین مردمو ازشون گرفتن دنیارو هم خراب کردن اینقدر که هیچ رنگ وبویی از محرم امام حسین نمیاد هرسال تو محله ها از قبل صدای طبل وسنج میومد الان همه تو فکر گرون وارزون شدن دلار وطلا وسکه ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز