طلا در ایران گران شد؛ در جهان ارزان

لست سکند

همان‌طور که تحلیل‌گران بازار جهانی طلا پیش‌بینی کرده بودند، قیمت هر اونس طلا پس از مرزشکنی‌های شگفت‌انگیز در هفته گذشته و نزدیک شدن به سقف 2100 دلار، وارد روند نزولی شد.

به گزارش کاماپرس، در یکی دو روز گذشته قیمت هر اونس طلا رکورد سقوط قیمت خود را شکست. به شکلی که در کمتر از ۲۴ ساعت ۱۹۳ دلار کاهش را تجربه کرد و بهای آن به زیر ۱۹۰۰ دلار رسید. البته امروز بهای این فلز گرانبها در بازارهای جهانی با افزایش مواجه بود و در محدوده ۱۹۳۰ دلار معامله می‌شود.

سکه کماکان در کانال 10 میلیونی

با این وجود بنا به گزارش خبرگزاری دولتی ایرنا، امروز ظهر در بازار داخلی هر قطعه سکه طلای تمام بهار آزادی شاهد افزایش قیمت بوده و با قیمت ۱۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان معامله می‌شود.

بهای سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با افزایشی ۱۰۰ هزار تومانی به ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید. نیم سکه پنج میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون تومان و هر قطعه سکه یک گرمی یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تعیین قیمت شد.

راز آسمان پایتخت

بازار طلا هم امروز به‌مانند سکه با افزایش اندک قیمت مواجه بود و یک گرم طلای خام ۱۸عیار به ارزش یک میلیون و ۲۷ هزار تومان فروخته شد و هر مثقال طلا نیز با کاهش قیمت حدود ۲۰۰ هزار تومانی با قیمت ۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان به فروش رسید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز