در تور چین چه فعالیت هایی مناسب بچه ها است؟

چین-کاماپرس
لست سکند

هنگام برنامه ریزی برای سفر به چین همراه با خانواده، برخی از والدین ممکن است نگران باشند که چگونه  سفرشان را به یک تعطیلات لذت بخش برای همه اعضا، به ویژه کودکان‌شان تبدیل کنند.

به گزارش کاماپرس، علاوه بر موارد دیدنی و جذابی که در تور چین باید دید مانند دیوار بزرگ، ارتش تراکوتا، برج شانگهای و غیره، چیزهای بیشتری برای دیدن و تجربه در چین وجود دارد. بچه‌ها مجبور نیستند در ماشین بنشینند و بازی کنند یا بزرگسالان را از نقطه ای به نقطه دیگر برای عکس گرفتن دنبال کنند. در ادامه مطلب چند کار مهم برای انجام دادن با فرزندان‌تان در چین آورده شده است؛

روی دیوار بزرگ موتیانیو قدم بزنید و سوار سورتمه شوید

دیوار بزرگ موتیانیو که در شمال پکن قرار دارد ، کمتر مورد بازدید گردشگران قرار می‌گیرد. هنگام بالا رفتن از برج دیده بان، می‌توانید به مناظر فوق العاده اطراف نگاه کنید. همچنین در این مسیر کودکان می‌توانند با عملکرد و طراحی دیوار بزرگ چین آشنا شوند. پس از آن، از طریق یک مسیر 1580 متری شیب‌دار سوار سورتمه شوید که برای کل خانواده یک فعالیت هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده به شمار می‌رود.

دیوار چین-کاماپرس

آموزش درست کردن کوفته چینی در خانه محلی چینی

در طول سفر خانوادگی شما به چین، اگر فرزندان شما فرصتی برای ملاقات با مردم محلی و بازدید از خانه آن‌ها داشته باشند، شناخت پیشینه فرهنگ و طرز فکر مردم چین برای آن‌ها یک تجربه منحصر به فرد است. خانواده شما با مردم محلی برای درست کردن کوفته‌های چینی همکاری کرده و این به یک خاطره خاص در طول سفر خانوادگی شما به چین تبدیل خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

به عنوان یک داوطلب در پایگاه پاندا کار کنید

چین زادگاه پانداهای غول پیکر است. در چنگدو، شما نه تنها پانداها را تماشا می‌کنید، بلکه به برنامه نگهبان پاندا ملحق می‌شوید تا به عنوان یک داوطلب در پایگاه پاندا کار کنید! در طول برنامه یک روزه (یا بیشتر)، خانواده شما می‌توانند دانش پانداها را بیاموزند و به درست کردن کیک پاندا نیز کمک کنند. در پایان به همه گواهی موفقیت به عنوان داوطلب در پایگاه پاندا اعطا خواهد شد. همچنین می‌توانید نوشنیدن چای عصرانه با تم پاندا را در یک چایخانه یا هتل زیبا امتحان کنید.

قایقرانی بامبو در رودخانه یولونگ

بیشتر گردشگران ترجیح می‌دهند با قایق‌های مجلل و دارای تهویه مناسب ، سفری تفریحی در رودخانه لی از گویلین به یانگ‌شو داشته باشند. اما  گزینه هیجان‌انگیزتری نیز برای مسافران وجود دارد؛ می‌توانید روی یک قایق بامبو بنشینید و از رودخانه آرام یولونگ که با قله‌های آهکی خیره‌کننده، زمین‌های کشاورزی و دهکده‌ها پوشیده شده است، عبور کنید. این تفریح در منطقه اصلی سایت میراث طبیعی جهانی یونسکو (کارست چین جنوبی) قرار دارد. حتی در روزهای تابستان، بچه‌ها می‌توانند یک تفنگ آبی بخرند تا روی قایق به یکدیگر شلیک کنند!

تور چین-کاماپرس

کلاس کونگ فو یا تای چی داشته باشید

چین زادگاه کونگ فو است. شما و فرزندتان می‌توانید شانس زیادی برای یادگیری هنرهای رزمی سنتی چینی داشته باشید. به عنوان مثال، می‌توانید تای چی را در معبد بهشت ​​بازی کنید یا یک دوره کونگ فو در دنگ فنگ، جایی که معبد شائولین در آن قرار دارد، داشته باشید. همچنین می‌توانید کونگ فو را در مدرسه هنرهای رزمی در یانگ شوو مطالعه کنید. دوره‌ها متناسب با برنامه سفر شما از یک ساعت تا چند روز یا هفته انعطاف پذیر هستند.

پیاده روی و دوچرخه سواری در طبیعت چین

برای ماجراجویی خانوادگی در چین با کودکان و نوجوانان، می‌توانید از فعالیت‌های مختلف در فضای باز لذت ببرید.اگر کودک شما فعال است و دوست دارد به طبیعت نزدیک شود، در برنامه سفرتان می‌توان یک تور پیاده روی 1-2 روزه در سطحی کم چالش ترتیب داد. به عنوان مثال، در پکن، پیاده روی در امتداد بخش خاصی از دیوار بزرگ گزینه خوبی است. همچنین می‌توانید فرزند خود را به پیاده روی در منطقه روستایی اطراف یانگ شوو ببرید، جایی که به دلیل توپوگرافی کارست معروف است.

همچنین دوچرخه سواری در حومه شهر یکی از بهترین فعالیت‌های خانوادگی در سفر به چین است. در شیان، اگر آب و هوا اجازه دهد، می‌توان یک سفر کوتاه با دوچرخه روی دیوار شهر باستانی نیز در نظر گرفت.

چین-کاماپرس

در محله‌های قدیمی شهر قدم بزنید و غذاهای محلی  بخورید

اگر می‌خواهید فرزندانتان سبک زندگی مردم محلی چین را بشناسند، بهترین راه این است که آن‌ها را به قدم زدن در محله‌های قدیمی شهر ببرید، جایی که جنبه‌های مختلف زندگی روزمره مردم عادی را به نمایش می‌گذارد. سفر نوعی تجربه است. ما مجبور نیستیم همه طول سفر جاذبه‌های گردشگری و نقاط دیدنی را ببینیم. در یک کشور غریب، ما می‌توانیم با قدم زدن در خیابان، تماشا کردن، بوییدن، گوش دادن و چشیدن چیزهای زیادی یاد بگیریم؛ این یک دنیای متنوع است. شانس در آغوش گرفتن جامعه محلی به فرزندان شما کمک می‌کند تا ذهن گسترده‌تری داشته باشند و به یک شهروند جهانی تبدیل شوند.

علاقمندان به رزرو تور چین می‌توانند به مجموعه اسپیلت البرز مراجعه نمایند. مجموعه اسپیلت البرز از سال 1385 با تمرکز بر تورهای طبیعت گردی فعالیت خود را آغاز کرده وجوهره تورهای اسپیلت البرز، “تجربه ناب زندگی در دل طبیعت” می‌باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : اسپیلت البرز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “در تور چین چه فعالیت هایی مناسب بچه ها است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز