در اسفند ماه ریپل بخریم یا نخریم؟

لست سکند

اخیرا رمزارز ریپل الگوی دو قله را تشکیل داده که این مورد خطر ایجاد روند نزولی را تقویت می‌کند. از آنجایی که ریپل در مدار صعودی خود نتواند از مرز مقاومتی 0.575 دلاری عبور کند، احتمال معکوس شدن مسیر افزایشی آن دور از انتظار نیست.

به گزارش کاماپرس، اکنون و با روبرویی ریپل در سد مقاومتی 0.575 دلاری، باعث شده تا اندکی احساسات نسبت به این رمزارز نزولی شود. احساسات کلی بازار از تلاش خریداران برای به دست آوردن این رمزارز ممانعت به عمل آورده و تثبیت قیمتی ریپل و چند آلت کوین دیگر را در پی داشته است.

خرید و فروش ارز دیجیتال - کاماپرس

نظر برخی معامله گران درباره شرایط آینده ریپل

البته برخی فعالان و معامله گران، با توجه به نمودار این رمزارز در بهمن ماه، بر این باورند که خریداران همچنان به انباشت آن مایل هستند. زیرا قیمت ریپل سه بار از حمایت 0.485 دلاری جهش پیدا کرده و در حفظ مدار صعودی مصمم است. اما اکنون این ارز دیجیتال در مرز 0.576 دلاری با مقاومت جزئی روبرو شده که با یک شمع روزانه نشان داده می‌شود.

ریپل در صورت کاهش یا افزایش چه وضعیتی خواهد داشت؟

در حال حاضر نرخ ریپل در محدوده 0.55 دلاری نوسان دارد که نسبت دو روز گذشته 1.46 درصد کمتر است. در صورتی که ریپل نتواند مرز حمایتی 0.541 دلاری را حفظ کند و از این محدوده عقب بنشیند، احتمال ریزش بیشتر آن و افزایش فشار فروش دور از انتظار نخواهد بود. برخی پیش بینی کرده‌اند که در صورت از دست رفتن این محدوده حمایتی، احتمالا نرخ ریپل تا محدوده 0.48 دلار کاهش پیدا کند.

راز آسمان پایتخت

اگر ریپل بتواند از محدوده حمایتی مذکور عبور کند، احتمالا خریداران خط روند مقاومت بالایی را به چالش بکشند و یک حرکت جدید برای صعود تازه آغاز شود. احتمالا در این شرایط فشار خرید به وجود بیاید.

منبع: https://blog.sarafi.io/xrp-price-is-at-risk-of-losing-0-5-support/

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز