درباره نرم افزار حسابداری استورم چه می‌دانید؟

لست سکند

«نرم افزار حسابداری استورم » یک اپلیکیشن مبتنی بر فناوری ابری- فضای ذخیره‌سازی آنلاین- است که انواع وب سرویس‌های حسابداری را ارائه می‌دهد و از سال 1395 نیز به بازار عرضه شده و در دسترس عموم قرار گرفته است. کاربرانِ این نرم افزار، دیگر نیازی به زیرساخت‌های سخت افزاری ندارند.

این سامانه به منظور ایجاد یک بستر یکپارچه برای کسب و کارهای دارای تراکنش آنلاین، شکل گرفت. در این بستر کسب و کارها می‌توانند به سیستم بانکداری، مدیریت مشتریان، فروشگاه‌های آنلاین و تمامی سیستم‌های مورد نیاز یک کسب و کار متصل شوند.

کاماپرس در ادامه 10 نکته از این مجموعه را منتشر می‌کند که برای تمامی صاحبان کسب و کار  و علاقمندان به فناوری می‌تواند جالب باشد؛

1. ساناز سلیمانی و امین شیخی به عنوان هم بنیانگذاران سامانه استورم شناخته می‌شوند. دفتر مرکزی منسوب به این سامانه در تهران قرار دارد.

2. پیاده‌سازی اولیه استورم در زیرساخت شبکه به سال 1394 برمی‌گردد. اما به دلیل عدم پاسخ گویی به توقعات تیم، این پروژه ادامه پیدا نکرد و از سال 1395 در یک زیرساخت جدید پیاده سازی آن دوباره انجام شد.

راز آسمان پایتخت

3. سال 1395 استورم در دوره آواکمپ- شتاب دهنده آواتک- شرکت کرد و پذیرفته شد. این استارتاپ در دوره شتابدهی حضور پیدا کرد و بعد از گذراندن مراحل دوره‌های شتابدهی، وارد مرحله جذب سرمایه و ورود به بازار قرار گرفت.

4. «صندوق فناوری‌های نوین» به عنوان یک نهاد مالی در کنار این سامانه قرار دارد و با آن همکاری می‌کند.

5. بسته‌های نرم افزار حسابداری استورم در سه دوره زمانی- یک و شش ماهه و یکساله- با عنوان‌های اقتصادی نسیم، طوفان و تندر در بازه‌های قیمتی مختلف به کاربران عرضه می‌شود.

6. این سامانه نسخه آزمایشی رایگان 30 روزه را نیز با امکاناتی مانند فروش، خرید، انبار، دفترداری و… در اختیار مشتریان می‌گذارد.

7. کاربران این نرم افزار می‌توانند بدون نیاز به پرداخت هزینه، نسخه‌های جدید و بروزرسانی شده آن را دریافت کنند و همچنین این امکان برای آن‌ها وجود دارد تا همیشه از خدمات پشتیبانی آن بهره ببرند.

8. استورم انواع ای.پی.آی را هم ارائه می‌دهد. ای.پی.آی رابط پیاده‌سازی توسط نرم افزار است که به دیگر برنامه‌ها اجازه می‌دهد تا با آن ارتباط داشته باشند.

9. نسخه پشتیبانی از همه اطلاعات كاربران در استورم به صورت روزانه تهیه و در هاردهای مجزا از سرورها ذخیره می‌شود. همچنین امکان ذخیره اطلاعات به صورت خودکار در مخزن ذخیره خود کاربران است.

10. نرم افزار حسابداری استورم برای مشتریان امکان دسترسی به اطلاعات خود را در هر نقطه از دنیا و بدون محدودیت فراهم می‌کند.

مرتبط با : استورم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز