درباره فیلم استرچ و کاربردش در صنعت بسته بندی چه می‌دانید؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

سرعت و نحوه بسته‌بندی کالاهای تولیدی در کارخانجات برای حمل و نقل به مراکز پخش و حتی توزیع و تحویل به مشتری، همواره یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های تولیدکنندگان بوده است. استفاده از محصولاتی چون فیلم استرچ نقش قابل توجهی در صنعت بسته‌بندی دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خدمات کسب و کار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، فیلم استرچ یک محصول نایلونی صاف و شفاف با قدرت چسبندگی بالا است که کیفیت بسته‌بندی محصولات و کالاها را افزایش می‌دهد. این محصول در صنایع بسته‌بندی مواد غذایی، دارویی، کشاورزی و غیره کاربرد بسیاری دارد. از جمله کاربردهای آن می‌توان به بطری‌های آب معدنی، پک نوشابه و غیره اشاره کرد. کاماپرس در ادامه به معرفی فیلم استرچ و کاربردهای آن می‌پردازد.

فیلم استرچ چیست؟

استرچ در انگلیسی به معنای کشسان بوده و فیلم استرچ، پلاستیکی صاف و شفاف است که دارای خاصیت کششی بسیار بالایی است. کشسانی و چسبندگی فیلم استرچ، موجب شده تا از این محصول در صنعت بسته‌بندی استفاده شود. فیلم استرچ، محکم به دور کالا یا محصول موردنظر پیچیده شده و علاوه بر ایجاد ظاهر بهتر و محافظت از آن، از ورود هرگونه آلودگی، گرد و غبار و آب به درون آن جلوگیری می‌کند. برای خرید فیلم استرچ یا نایلون استرچ ، می‌توانید به مغازه‌های نایلون فروشی یا فروشگاه‌هایی که لوازم یک‌بار مصرف دارند، رجوع کنید. فیلم استرچ غالبا به شکل رول تهیه شده و به‌صورت کیلویی به فروش می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

فیلم استرچ مرغوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

تولید نایلون استرچ یا همان فیلم استرچ ، با استفاده از دستگاه‌های مجهز و پیشرفته صورت می‌گیرد تا محصول تولیدی، از خاصیت کشسانی مناسب و شفافیت بالایی برخوردار باشد. ضمن این‌که تولید فیلم استرچ مرغوب علاوه بره دستگاه‌ها، تا حد زیادی به کیفیت مواد اولیه بستگی دارد. برخی از مواردی که در هنگام خرید نایلون استرچ، باید به آن توجه کنید، در ادامه آمده است؛

ضخامت فیلم استرچ: ضخامت فیلم استرچ غالبا بین 10 تا 50 میکرون است که در هنگام خرید باید با توجه به نوع کارکردی که از آن انتظار دارید، ضخامت موردنظر را انتخاب کنید. طبیعتا به هر میزان که لایه‌های فیلم استرچ بیشتر باشد، استحکام و ضخامت آن نیز بیشتر است.

کشسانی فیلم استرچ: فیلم استرچ مرغوب و باکیفیت، باید از کشسانی مناسبی برخوردار باشد. با وجود این، بهتر است میزان کشسانی نایلون را با توجه به نوع کاربرد مدنظر خود انتخاب کنید.

تعداد لایه‌های فیلم استرچ: تعداد لایه‌های فیلم استرچ موجب افزایش استحکام و مقاومت آن می‌شود. با وجود این، بیشتر بودن لایه‌ها ارتباطی به کیفیت و جنس فیلم استرچ ندارد.

چسبندگی فیلم استرچ: فیلم استرچ باکیفیت باید از چسبندگی بالایی برخوردار باشد تا به‌خوبی به دور محصول پیچیده و موجب افزایش مقاومت بسته‌بندی شود.

فیلم استرچ چه کاربردهایی دارد؟

مهم‌ترین کاربرد فیلم استرچ در صنایع، در بسته‌بندی و پک کردن کالاها و محصولات است. از جمله این موارد می‌توان به بسته‌بندی و پک‌های آب معدنی یا نوشابه اشاره کرد. دیگر کاربردهای مهم فیلم استرچ شامل بسته بندی در صنعت خودروسازی و قطعات، صنایع غذایی، صنعت در و پنجره آلومینیومی، بسته بندی کاشی و سرامیک، بسته بندی لوازم خانگی و اداری، بسته بندی صنعت داروسازی، بسته بندی صنعت اسباب بازی، کامپیوتر و لوازم جانبی، تولید کاغذ دیواری، تولید لوله و شلنگ و غیره است.

استفاده از فیلم استرچ چه مزایای دارد؟

فیلم استرچ به‌واسطه مزیت‌های متعدد آن، یکی از محصولات پرکاربرد در صنایع محسوب می‌شود. به‌عنوان مثال خاصیت کشسانی فیلم استرچ، موجب می‌شود تا این محصول تا چند برابر طول خود کشیده شود؛ این ویژگی از نظر اقتصادی برای بسته‌بندی محصولات بسیار مقرون به‌صرفه است.

از دیگر مزایای نایلون استرچ می‌توان به عدم نفوذ رطوب و آلودگی به محصول در بسته‌بندی، مقاومت بسته‌بندی محصول و محافظت بالای آن و قیمت مناسب و اقتصادی اشاره کرد.

خرید فیلم استرچ باکیفیت از سانیا پلاست

سانیا پلاست یک مجموعه معتبر و باسابقه در حوزه صنعت و تجارت است که با بهره‌مندی از دانش و تجربه سرمایه انسانی و همچنین انتقال تکنولوژی‌های نوین، به تولید و عرضه انواع محصولات پلاستیکی از جمله فیلم استرچ می‌پردازد. با انتخاب سانیا پلاست برای خرید نایلون استرچ ، می‌توانید محصول موردنظر خود را به شکل کاملا سفارشی و با بهترین قیمت دریافت کنید. این مجموعه با حذف واسطه‌های تجاری، تمام محصولات خود را با قیمت اقتصادی و در سریع‌ترین زمان ممکن به دست مشتری می‌رساند. ضمن این‌که شما می‌توانید از خدمات پشتیبانی این مجموعه نیز بهره‌مند شوید.

انتهای پیام

مرتبط با : سانیا پلاست
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز