خرید وانت تولید داخل به چقدر بودجه نیاز دارد؟

وانت تولید داخل-کاماپرس

افرادی که به خاطر شغل خود مایل به خرید وانت بار هستند یا مایلند از این نوع خودروها را داشته باشند، بهتر است مدل‌های تولید داخل را بخرند. قیمت خودروهای داخلی مذکور به مراتب از مدل‌های وارداتی آن ارزان‌تر است. برخی از این مدل خودروها علاوه بر اینکه برای باربری مناسب هستند و قیمت خوبی دارند، از لحاظ فضای داخلی نیز جادار و فول آپشن هستند.

به گزارش کاماپرس، دیگر خودروهای وانت همان نیسان‌های آبی رنگ گذشته نیستند، مدل‌های جدید وانت‌های موجود برای چهار نفر یا بیشتر جا دارند و دارای امکانات رفاهی کافی و مناسب هستند. علاوه بر آن جای کافی برای قرار دادن بار و حمل آن دارند. حتی برخی از وانت‌های موجود در بازار برای طی کردن مکان‌های سنگلاخی مناسب هستند. در ادامه سه مدل از این اتومبیل‌ها و قیمت خودروهای داخلی مذکور اعلام خواهد شد؛

*وانت زامیاد دوگانه سوز

مدل؛ 1399

حدود قیمتی؛ 500 میلیون تومان

قدیمی‌ترین وانت بار بازار که جایگاه خاصی بین دیگر وانت‌های تولید داخل داشته و همواره مورد توجه بوده، وانت زامیاد یا همان نیسان است. آخرین به روزرسانی وانت زامیاد مربوط به سال 1399 است. در حال حاضر این محصول با حجم موتور 2 هزار و 378 سی سی با تعداد چهار سیلندر و هشت سوپاپ در بازار وجود دارد. حداکثر توان این خودرو 100 اسب بخار در 4 هزار و 800 دور در دقیقه است. این خودرو به استاندارد آلایندگی یورو 2 مجهز شده و سیستم فرمان و هدایت پذیری آن دستی است.

وانت تولید داخل-کاماپرس

*وانت پادرا پلاس

مدل؛ 1401

قیمت حدودی؛ 530 میلیون تومان

یکی از جدیدترین مدل‌های وانت در ایران، پادرا پلاس است که با ساختاری متفاوت از نیسان و شکیل‌تر از آن روانه بازار شده است. حجم موتور این خودرو 2 هزار و 389 سی سی اعلام شده و گشتاور آن به 175 نیوتن متر می‌رسد. امکانات ایمنی این خودرو ترمز ضدقفل آ بی اس و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز ای بی دی است. از جمله امکانات و آپشن‌های این خودرو می‌توان به دستگیره‌های آسان بازشو، شیشه‌ها و آینه‌های برقی، صندلی‌های جدید ارگونومی بهتر، صندلی سه حالته راننده، بهبود سیستم تهویه دستی-کولر و بخاری- سیستم صوتی جدید، قابلیت نصب مانیتور، قابلیت نصب ایربگ، فرمان هیدرولیک، ریموت و قفل مرکزی (ایموبلایزر) اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

وانت تولید داخل-کاماپرس

*وانت زامیاد کارون دنده‌ای

مدل؛ 1401

قیمت حدودی؛ 650 میلیون تومان

یکی از بهترین و جادارترین وانت‌های داخلی، کاپرا دوکابین است. این خودرو به موتور 4 جی 69 با حجم 2.4 لیتری مجهز شده و معادل 94 اسب بخار در 4 هزار و 500 دور موتور قدرت دارد. گشتاور این خودرو 187 نیوتن متر در دور موتور 2 هزار و 500 اعلام شده است. این خودرو به گیربکس پنج دنده مجهز شده و در کل قدرت خوبی دارد. میزان مصرف ترکیبی سوخت این خودرو در هر 100 کیلومتر 10.9 لیتر اعلام شده است. افزایش قدرت سیستم انتقال قدرت، سیستم تعلیق، انتقال قدرت، سیستم سرمایش و فرمان پذیری از جمله امکانات این خودرو هستند.

وانت تولید داخل-کاماپرس

با برخی از مزایای سایت همراه مکانیک آشنا شوید

تمامی وانت‌هایی که قبلا یاد شد، دست دوم هستند و امکان خرید آن‌ها از سایت همراه مکانیک وجود دارد. در این سایت قیمت خودروهای داخلی دیگر نیز درج شده که به راحتی امکان مقایسه و خرید را داشته باشند. این درگاه بستری امنی برای فروش خودرو نیز محسوب می‌شود. همچنین افرادی که مایل به معامله خودرو خود از این درگاه نیستند، می‌توانند از امکان کارشناسی اصولی و دقیق آن استفاده کنند.

همچنین این درگاه امکان خرید قسطی را نیز برای متقاضیان فراهم کرده است. افرادی که مایل به خرید یک خودرو هستند اما نقدینگی کافی ندارند، بهتر است به قسمت فروش قسطی همراه مکانیک مراجعه کرده و با پیش پرداخت برای اتومبیل مورد نظر خود بهترین خرید قسطی را داشته باشند.

درباره همراه مکانیک و چگونگی استفاده از خدمات آن بیشتر بدانید

همراه مکانیک یک درگاه تخصصی در زمینه معامله و کارشناسی انواع خودرو، داخلی و خارجی، است که سال 1392 به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. افراد به منظور دریافت خدمات از این مجموعه نیازی به مراجعه حضوری و اتلاف وقت ندارند. متقاضیان کافی است به درگاه همراه مکانیک به آدرس https://www.hamrah-mechanic.com/ مراجعه کرده و با کلیک روی خدمت مورد نظر خود در کمترین زمان ممکن با شرایط ویژه آن را دریافت کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز