خرید فلاور باکس فایبرگلاس چه مزایایی دارد؟

ایده سبز-کاماپرس

فلاور باکس فایبرگلاس، کامپوزیتی از الیاف شیشه و مواد نفتی است که به دلیل ویژگی‌هایی چون وزن پایین، مقاومت بالا، زیبایی و … برتری رقابتی خاصی نسبت به سایر جنس‌های فلاور باکس دارد.

در ادامه کاماپرس به بررسی مزایای خرید فلاورباکس فایبرگلاس می‌پردازد.

وزن سبک

فلاور باکس‌های فایبرگلاس به طرز شگفت‌انگیزی سبک هستند و این ویژگی می‌تواند بسیار مفید باشد. اگر بخواهید گیاهان خود را به صورت مداوم از فضای داخلی به بیرون و بالعکس منتقل کنید، فلاور باکس فایبرگلاس انتخاب بسیار مناسبی برای شماست. به علاوه وزن پایین‌تر باعث می‌شود تا نصب این گلدان‌ها روی دیوار ساده‌تر باشد.

مقاومت بالا در برابر انواع آب و هوا

فلاور باکس‌های فایبرگلاس مانند فلاور باکس‌های پلاستیکی و فلزی ترک نمی‌خورد و زنگ نمی‌زند. توانایی سالم ماندن در شرایط سخت آب و هوایی ویژگی است که همه فلاورباکس‌ها ندارند. برای مثال باران شدید برای فلاور باکس‌های فایبرگلاس مشکلی ایجاد نمی‌کند زیرا ضد زنگ هستند. زدن یک لایه رنگ تازه به آن‌ها یک لایه محافظ در برابر آب و هوا ایجاد می‌کند.

فلاورباکس-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

همچنین قرار گرفتن در معرض آفتاب نیز مشکل ساز نخواهد بود زیرا فایبرگلاس در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم است. این بدان معنی است که گل و گیاهان شما به مرور زمان پژمرده نمی‌شوند و حتی اگر فلاور باکس شما در معرض یخبندان و وزش باد شدید رها شود، ترک نخواهد خورد .این مزیت یکی از محبوب‌ترین مزایای فلاور باکس‌های فایبرگلاس است.

عدم نیاز به مراقبت و نگهداری

فلاور باکس‌های فایبرگلاس بسیار مستحکم و بادوام هستند و نیازی به مراقبت خاصی ندارند زیرا با رنگ الکترواستاتیک رنگ آمیزی می‌شوند. البته برای شستشو و تمیز کردن این نوع از فلاور باکس‌ها، از کشیدن برس‌های زبر خودداری کنید و سعی کنید تا هر چند وقت یک‌بار به سادگی آن را با یک پارچه نرم و محلول صابون شستشو دهید تا کاملاً نو به نظر برسد.

دوام بالا

فایبرگلاس نوعی پلاستیک تقویت شده است که با تعبیه الیاف شیشه در یک ماتریس رزین ساخته می‌شود. برای ساخت فلاور باکس‌های فایبرگلاس از مواد درجه یکی استفاده می‌شود تا اطمینان حاصل شود که فلاور باکس‌ها سبک وزن و بادوام هستند.

فایبرگلاس-کاماپرس

برخی از وسایل هم‌چون تخته‌های موج سواری، پوسته‌های کایاک، دوچرخه و قالب‌های ارتوپدی از این جنس ساخته می‌شوند که با در نظر گرفتن این لیست، می‌توانید مطمئن شوید که جنس فلاور باکس شما قطعاً بسیار محکم و بادوام است.

مناسب برای استفاده در فضای داخلی و خارجی

از آنجایی که فلاور باکس‌های فایبرگلاس در برابر انواع آب و هوا مقاوم هستند، می‌توان آن‌ها را تمام طول سال در اطراف یا خارج از خانه قرار داد و به راحتی جا به جا کرد.

فلاورباکس-کاماپرس

فلاور باکس‌های فایبرگلاس در اندازه‌ها و شکل‌های مختلفی وجود دارند و می‌توانند با هر نوع چیدمان زندگی و طرح طراحی مناسب باشند.

خرید و نصب فلاور باکس فایبرگلاس از مجموعه ایده سبز

اگر قصد خرید فلاور باکس فایبرگلاس دارید می‌توانید به فروشگاه ایده سبز سر زده و با آن‌ها تماس بگیرید. تمام فلاور باکس‌های فایبرگلاس ایده سبز دارای یک روکش صاف، ظریف و بادوام هستند که به شیوه حرفه‌ای و با رنگ الکترواستاتیک رنگ‌آمیزی شده‌اند. به این ترتیب کیفیت و دوام پلنترهای ایده سبز در هر شرایط آب و هوایی تضمین شده است.

مجموعه ایده سبز با بهره‌گیری از تیمی متشکل از بهترین طراحان و معماران فضای‌سبز در راستای افزایش سرانه فضای‌سبز و در زمینه طراحی و اجرای انواع فضای‌سبز از جمله محوطه سازی استخر، دیوار سبز، تراس سبز، روف گاردن و غیره فعالیت می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز