خدمات «زنبیل» به کسب و کارهای سنتی برای عرضه آنلاین کالا

لست سکند

فروشگاه اینترنتی زنبیل از کمک خود به کسب و کارهای سنتی برای عرضه کالا به صورت آنلاین با همکاری مرکز توسعه تجارت الکترونیکی خبرداد.

به گزارش کاماپرس بنا بر اعلام زنبیل ، فروشگاه اینترنتی زنبیل با همکاری مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (اینماد) در جشنواره “ جشنواره بهاره مجازی ۹۹ ” امکان عرضه محصولات برای کسب و کارهای سنتی بدون هیچگونه کارمزد و هزینه ای را فراهم آورده است و فرصتی را ایجاد نموده که کسب و کارهایی که به نحوی در این شرایط دچار آسیب و مشکلات اقتصادی گردیده اند، بتوانند بخشی از زیان وارده را جبران نمایند.

در ادامه می توان جزئیات تسهیلاتی که برای اصناف و کسب و کارهای سنتی در نظر گرفته شده است، را مشاهده نمود:

امکان عرضه کلیه محصولات کسب و کارهای آفلاین از طریق پلتفرم فروشگاه اینترنتی زنبیل با اولویت دسته بندی های محصولات موجود سایت بدون هیچگونه کارمزد؛ به عبارتی در راستای حمایت از کسب و کارهای آفلاین کلیه خدمات عرضه شده به آنها در این برهه زمانی کاملا رایگان خواهد بود.

تسویه حساب نقدی و فوری طی حداکثر یک روز کاری برای کمک به تامین نقدینگی مورد نیاز کسب و کارهای آفلاین

راز آسمان پایتخت

عدم نیاز به ارسال محصولات به انبارها یا مراکز پردازش زنبیل و مراجعه تیم لجستیکی زنبیل به انبارها یا فروشگاه های کسب و کارهای آفلاین جهت تسریع و سهولت بخشی به پروسه دریافت و توزیع کالاها

عدم نیاز به کار با پنل فروشگاهی زنبیل

همچنین کلیه اقدامات مورد نیاز در این بخش توسط تیم زنبیل انجام خواهد گرفت و کسب و کارهای آفلاین صرفا می بایست اطلاعات دقیق و کامل محصولات را همراه با عکس با کیفیت و از زوایای مختلف از طریق ایمیل یا پیام رسان ها برای فروشگاه ارسال نمایند. این امر از یک طرف برای صاحبان کسب و کارهای سنتی که آشنایی کافی با نرم افزارهای آنلاین ندارند، سهولت ایجاد می کند و از طرف دیگر منجر به نظارت مستقیم زنبیل در ارائه اطلاعات صحیح به مصرف کنندگان خواهد شد تا مشکلی برای خریداران بوجود نیاید.

عدم نیاز به عقد هر گونه قرارداد

با توجه به تسهیلات در نظر گرفته شده فوق از جمله عدم نیاز به دسترسی به پنل، تسویه نقدی، تحویل کالا درب انبار یا فروشگاه عرضه کنندگان، دیگر نیازی به عقد قرارداد نمی باشد و این امر منجر به رفع دغدغه های کسب و کارهای سنتی در عقد قراردادهای پیچیده  می گردد.

امکان اختصاص بنر در صفحه اصلی سایت و تمام صفحات مرتبط با دسته بندی های محصولی جهت عرضه محصولات مرتبط با جشنواره

در ضمن علاوه بر موارد فوق، فروشگاه زنبیل تسهیلاتی را نیز در سمت مصرف کنندگان در نظر گرفته است که شامل موارد ذیل می شود:

تضمین قیمت تمامی محصولات خریداری شده از زنبیل، جهت اطمینان بخشی به خریداران مبنی بر خرید اینترنتی محصولات با کمترین قیمت ممکن جهت رفع دغدغه قیمتی در شرایط نابسمان اقتصادی

عرضه محصولات قانونی و دارای گارانتی اصلی شرکتی همراه با شناسه کالا

در پایان از سوی وب سایت رسمی این فروشگاه تاکید  شده خط قرمز زنبیل در ارائه خدمات به همکاران صنفی عرضه کالای قانونی، دارای گارانتی اصلی و دارای شناسه کالا می باشد، علاوه بر آن زنبیل بر پروسه قیمت گذاری کالا نظارت کامل خواهد داشت تا کلیه محصولات با قیمت های رقابتی و در چارچوب قوانین حمایت از مصرف کنندگان به دست مشتریان برسد، لذا فروشندگان که قصد قیمت گذاری نامتعارف برای محصولات خود داشته باشند، امکان عرضه محصولات از طریق زنبیل را نخواهند داشت.

مرتبط با : زنبیل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز