حضور مجموعه اخگر تابش در نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت ساختمان ایران – تبریز

اخگرتابش-کاماپرس
لست سکند

 به گزارش کاماپرس، بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت ساختمان ایران – تبریز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تبریز در تاریخ 2 تا 5 خرداد ماه 1402 (سه شنبه تا جمعه)  برگزار شد. در این نمایشگاه شرکت‌ها و برندهای معتبر ساختمانی حضور داشته و  شرکت صنعتی و تولیدی باسابقه اخگر تابش نیز در غرفه های 653 و 655 سالن امیرکبیر این نمایشگاه حاضر بوده و به افراد علاقمند به صورت رایگان مشاوره ارائه داد.

اخگرتابش-کاماپرس

شرکت اخگر تابش تولید کننده سیستم‌های گرمایش تابشی می‌باشد که سیستم‌هایی بسیار کارآمد جهت انتقال گرما از طریق سقف، دیوار و یا کف هستند و به گونه‌ای تولید شده‌اند که انرژی گرمایی را مانند نور خورشید در تمام محیط تولید کرده و درواقع گرما را تنها به اجسام و افراد انتقال می‌دهند. این سیستم کارآمد گرما را به صورت یکنواخت در محیط انتقال داده و بهترین روش جهت گرم کردن خانه‌هایی با سقف های مرتفع و یا اتاق‌های بزرگ نظیر انواع سالن های صنعتی، ورزشی و فضای باز به شمار می رود.

راز آسمان پایتخت

از دیگر تولیدات مطرح شرکت اخگر تابش می‌توان به گرمکن صنعتی، خشک کن سنگ، کولر آبی پلیمری سلولزی صنعتی، پنل کنترل دما، هیتر برقی تابشی یا بخاری برقی و… اشاره کرد. بطور کلی، هدف این مجموعه انتقال دانش و تجربه کشورهای اروپایی در امر بهره وری انرژی به صنعت داخل کشور جهت ارتقاء کیفیت محصولات گرمایشی و سرمایشی می‌باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : اخگر تابش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز