حضور شرکت فرانسوز یزد در نمایشگاه بین المللی آهن، فولاد و ماشین آلات ترکیه 2022

تور لحظه آخری-کاماپرس

شرکت فرانسوز یزد که در زمینه تولید کالاهای مخصوص صنعت نسوز فعالیت می‌کند، جهت معرفی محصولات، خدمات و آخرین دستاوردهای خود در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی آهن، فولاد، ماشین آلات و محصولات فولادی و ریخته گری (آنکیروس ۲۰۲۲)، چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین آلات و محصولات فلزات غیرآهنی (آنوفر ۲۰۲۲) و نهمین نمایشگاه محصولات ریخته‌گری (ترک کست ۲۰۲۲) که به صورت همزمان از ۰۶ اکتبر تا ۰۸ اکتبر ۲۰۲۲ (۱۴ تا ۱۶ مهر ۱۴۰۱) در استانبول ترکیه برگزار شد، شرکت کرد.

به گزارش کاماپرس، نمایشگاه آنکیروس، آنوفر و ترک کست از سال ۱۹۹۲ هر ۲ سال یکبار برگزار می‌شود. این مجموعه نمایشگاه‌ها به عنوان بزرگترین رویداد متالوژی سال شهرت جهانی دارد. همچنین این رویداد فرصتی برای حضور متخصصان و سازندگان معاملات در صنعت فولاد، ریخته‌گری و فلزات غیرآهنی است.



در نمایشگاه تجاری آنکیروس محصولات در بخش متالوژی از جمله آهن و فولاد و سرامیک و همچنین تجهیزات آسیاب نورد، کوره‌های القایی و کوره های ذوب، مواد نسوز، ریخته‌گری، سنباده، ماشین‌آلات قالب گیری و میکسر را به نمایش می‌گذارد. همچنین کوره‌های عملیات حرارتی، تجهیزات کنترل، تجهیزات آزمایشی، مواد اولیه و مواد مصرفی نیز حضور دارند.

نویسنده:مینا عشرتی پور

راز آسمان پایتخت

انتهای پیام

مرتبط با : فرانسوز یزد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز