حضور ریفل در نمایشگاه تأسیسات ساختمان و سیستم های سرمایشی و گرمایشی

تور لحظه آخری-کاماپرس

شرکت مهندسی تهویه اندیشان ماندگار که با نام تجاری ریفل در زمینه ارائه خدمات مهندسی، تأمین، تولید و نصب تجهیزات تهویه مطبوع در ایران فعالیت می­کند، جهت معرفی خدمات و آخرین دستاوردهای خود در حوزه تهویه مطبوع، در بیست و یکمین نمایشگاه بین­ المللی تأسیسات ساختمان، سیستم­های سرمایشی و گرمایشی تهران 1401 شرکت می‌کند.

به گزارش کاماپرس، شرکت ریفل طراح و تولید کننده انواع تجهیزات تهویه مطبوع شامل چیلرهای تراکمی، فن کویل، هواسازهای متعارف و هایژنیک، هایژنیک پکیج­های اتاق عمل و روف تاپ پکیج­ها است. این شرکت با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و نیروی انسانی کارآمد با هدف بهتر کردن عملکرد سبز تجهیزات، اقدام به طراحی، تولید و مهندسی انواع سیستم­های تهویه مطبوع در ایران داشته است. شرکت ریفل از روز 19 تا 22 مهرماه 1401 در سالن شماره 38  نمایشگاه بین المللی تهران غرفه A13 حضور دارد.

نمایشگاه تأسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی تهران سالانه با حضور جمعی از شرکت­های صنعتی داخلی و بین­المللی برگزار می‌شود. این نمایشگاه فرصتی است تا شرکت‌های فعال در این صنعت بتوانند آخرین دستاوردها و محصولات خود را در سطح وسیعی عرضه کنند.

راز آسمان پایتخت

نویسنده: مینا عشرتی پور

انتهای پیام

مرتبط با : ریفل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز