جهش 4 درصدی نرخ بیت کوین با اخبار ETF

لست سکند

بار دیگر با انتشار اخباری درباره ETF بیت کوین قیمت این رمزارز در مدار صعودی حرکت کرد. اخیرا کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا مذاکراتی را درباره تشکیل ای تی اف و فعالیت آن در مقیاس خاکستری آغاز کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، بیت کوین طی چند روز گذشته توانسته به مرز 37 هزار دلاری برسد. این ارز دیجیتال در روز گذشته توانست چهار درصد رشد قیمتی را تجربه کند. شروع رشد نرخ بیت کوین با انتشار اخباری درباره تشکیل ETF آن بود. ای تی اف بیت کوین به نقطه عطفی برای اکوسیستم این رمزارز تبدیل و باعث شد تا معامله گران که در ماه‌های آخر هر سال میلادی با احتیاط به خرید و فروش می‌پردازند امسال پرشور در بازار حضور داشته باشند. به باور کارشناسان و تحلیلگران بازار رمزارزها، در صورت فعالییت ETF بیت کوین سرمایه‌های سازمانی عمده‌ای برای سرمایه گذاری در بزرگ‌ترین ارز دیجیتال اختصاص داده خواهند شد. به گفته تحلیلگران و فعالان بازار رمزارزها، 90 درصد احتمال تایید ای تی اف بیت کوین در ژانویه وجود دارد.

مذاکرات سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا درباره درخواست گری اسکیل

کوین دسک در گزارش اخیر خود بیان کرده که سازمان کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا مذاکراتی را با شرکت سرمایه گذاری گری اسکیل آغاز کرده تا در مورد پیچیدگی‌های درخواست این مجموعه درباره ای تی اف بیت کوین گفت و گو داشته باشد.

طبق اطلاعات و خبرهای موجود، بخش‌های مختلف سازمان کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا آماده ایفای نقش محوری در شکل دادن و در نهایت اعطای تاییدیه برای برنامه ای تی اف گری اسکیل هستند.

راز آسمان پایتخت

شروع ماجرای پیشروی خواسته گری اسکیل

تا پیش از این سازمان بورس آمریکا با درخواست گری اسکیل برای راه اندازی ای تی اف موافقت نمی‌کرد. این منع سازمان بورس باعث یک نبرد حقوقی شد که در آن دادگاه فدرال به نفع گری اسکیل رای داد و بیان کرد رد درخواست این مجموعه یک اقدام «خودسرانه و به نوعی دمدمی مزاجی» است. بنابراین به دستور دادگاه این مانع از بین رفت و دوباره پیشنهاد گری اسکیل مبنی بر تشکیل ای تی اف به مرکز توجهات برگشت.

در نتیجه این قبیل اتفاقات معامله گران بیشتری به خرید و فروش بیت کوین تمایل پیدا کرده‌اند. زیرا به نظر این رمزارز در آینده نزدیک جایگزین ارزهای فیات خواهد شد.

علاقمندان به خرید و فروش بیت کوین در ایران باید چه کنند؟

افرادی که علاقه‌مند به خرید و فروش این ارز دیجیتال هستند باید ابتدا درگاه مناسب برای معامله رمزارز مذکور را پیدا کنند. ایرانیان به منظور خرید و فروش این رمزارز می‌توانند از درگاه صرافی استفاده کنند. صرافی درگاهی است که تمامی خدمات مربوط به خرید و فروش رمزارزی را با ایمنی مناسب به معامله گران ایرانی ارائه می‌دهد.

معامله گران ایرانی به منظور استفاده از خدمات این درگاه باید در آن ثبت نام کرده و احراز هویت شوند. پس از احراز هویت امکان استفاده از تمامی خدمات درگاه صرافی وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز