جهان ارتباطات نکا را در ۹ نکته بشناسید

لست سکند

شرکت «جهان ارتباطات نکا» از سال 1385 همزمان با ورود اپراتور دوم تلفن همراه به ایران، در حوزه خدمات اپراتوری و شبکه پرداخت الکترونیک فعالیت خود را شروع کرد. این شرکت در حال حاضر با تکیه بر واحد آر ند دی- تحقیق و جست و جو- قوی و استفاده از متخصصان به دنبال طراحی و توسعه سایر تکنولوژی‌های حوزه تجارت الکترونیک است.

کاماپرس در ادامه نکاتی از این مجموعه را مطرح می‌کند که برای فعالان حوزه فناوری اطلاعات و علاقمندان به آن مفید است؛

1. شرکت جهان ارتباطات نکا در حال حاضر با مدیریت مازیار خلعتبری مشغول به فعالیت است، تعداد کارکنان اصلی این مجموعه نیز 50 نفر اعلام شده است.

2. این مجموعه در خصوص فروش عمده پین شارژ، فروش شارژ مستقیم، فروش بدون سرمایه گذاری، خدمات پرداخت بانکی، پشتیبانی دائمی و مشاوره فروش به مشتریان خدمات ارائه می‌دهد.

3. محصولات این شرکت شامل دستگاه کارت خوان شارژ فروش و داریک پی است. درایک پی، کیف پول الکترونیکی چند ارزی متصل به شبکه شتاب است که با همکاری شبکه بانکی کشور ایجاد شده و بخش‌های درخواست صدور کارت، افزایش موجودی و تبدیل ارز، بازپرداخت ارز و … را در شهرهای اصلی کشور انجام می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

4. شرکت کارت اعتباری ایران کیش، گروه فن‌آوا، ایرانسل، همراه اول، فراسو و ستاره اول از مشتریان این مجموعه هستند. از دیگر مشتریان نکا می‌توان به شرکت حلما گستر خاورمیانه- مسئولیت محدود-، شرکت به پرداخت ملت، رایتل و بانک دی اشاره کرد.

5. در حال حاضر شرکت نکا دارای شبکه گسترده از نمایندگان در سراسر کشور است و حدود 2 هزار و 355 نقطه عاملیت توزیع و کاربری نرم افزار نکا هستند.

6. این مجموعه از سال 1391 با توجه به شناخت مناسب از حوزه صنعت پرداخت، با اجرای چند پروژه مشترک در حوزه فروش شارژ با صنعت پرداخت به صورت تخصصی وارد این حوزه شد.

7. شرکت نکا به عنوان اولین مجری و پیاده ساز سیستم توزیع الکترونیکی شارژ الکترونیکی اپراتورهای شرکت شناخته شد. همچنین به عنوان اولین شرکت‌های دریافت کننده تفاهم نامه پرداخت یاری نیز محسوب می‌شود.

8. این شرکت توزیع شارژ الکترونیکی را نیز از طریق سامانه‌هایی مانند پیام کوتاه، کیوسک، ایمیل، خطوط تلفن و … توزیع شارژ الکترونیکی اجرا می‌کند.

9. مجموعه نکا دارای فروشگاه آنلاین به نام «نکا تلکام» است که در ان شارژهای ایرانسل، همراه اول، رایتل و بسته اینترنت را به فروش می‌رساند.

مرتبط با : جهان ارتباطات نکا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز