جناب خان چطور متولد شد؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

طرفداران خندوانه در حالی از نوروز 1400 شاهد آغاز فصل جدیدی از این برنامه هستند که علاوه بر رامبد جوان و مهمانان این برنامه ، جناب خان هم به عنوان یکی از جذاب ترین شخصیت های خندوانه در دوره جدید خندوانه حضور دارد اما جناب خان کیست و این کاراکتر عروسکی چطور متولد شده است؟

به گزارش کاماپرس، برخی شخصیت های عروسکی در برنامه های تلویزیونی نقش مکمل را دارند اما برخی از این کاراکترها چنان در دل مخاطبان جا باز می کنند که نبود آنها می تواند یک برنامه را با ریزش مخاطب مواجه کند. جناب خان یکی از این شخصیت های عروسکی است که خندوانه با وجود سازنده و مجری با تجربه و توانمندی مثل رامبد جوان بدون او چیزی کم دارد.

اهمیت نقش جناب‌خان در برنامه خندوانه به حدی بود که صدا و سیما مالکیت این شخصیت را از مالک اصلی آن خریداری کرد تا مانعی را که موجب عدم حضور جناب خان در یک فصل از برنامه های خندوانه شده بود از پیش رو بردارد.

چرا جناب خان انقدر در دل مخاطبان جا باز کرده است؟

اما سوال اینجاست که جناب ‌خان این شخصیتی عروسکی بامزه و پرطرفدار چگونه متولد شده است؟ خلق عروسک و شخصیت جناب خان به پیش از برنامه خندوانه باز می‌گردد و در واقع این شخصیت برای اولین بار در برنامه دیگری به نام کوچه مروارید به مخاطبان معرفی شد. جناب خان در آن برنامه نقش یک لبو فروش با لهجه غلیظ  جنوبی – آبادانی – را داشت که مزه پرانی‌های خلاقانه‌ای می‌کرد و به سرعت جای خود را در دل بینندگان باز کرد.

راز آسمان پایتخت

جناب‌خان با این سابقه و جذابیتی که به دست آورده بود در فصل دوم، سوم، پنجم و ششم و هفتم مجموعه خندوانه در نقش یک شخصیت حاضرجواب ، مطلع و صاحب ذوق موسیقایی که می‌تواند مسائل اجتماعی مختلف را به نقد طنز آمیز بکشد بسیار گل کرد.

بد نیست بدانید مالکیت اولیه جناب خان متعلق به سعید سالارزهی بوده که به صدا و سیما واگذار شده‌است. جناب خان با شهرت خود موجب معروفیت صدا پیشه خود نیز شده است . صداپیشگی این شخصیت را  محمد بحرانی به عهده دارد. بخشی از جذابیت جناب خان نیز به دلیل عروسک گردانی حرفه ای مهدی برقعی و حامد ذبیحی است که عروسک گردانی وی را به عهده دارند.

به عنوان نکته پایانی ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که در هنگام اجرای برنامه عروسک گردان‌ها و صداپیشه جناب‌خان در محلی جدا از هم هستند که هماهنگی آنها مثال زدنی است.

مطالب پربازدید را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار و گزارش های جذاب روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز