جزئیات طرح پیش فروش قسطی کرمان موتور

کرمان موتور، جزئیات طرح پیش فروش قسطی ماشین جک J4، S5 و J7 را در تاریخ 6 شهریورماه 1402 به برگزیدگان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی اعلام کرد. بر اساس این اعلامیه، متقاضیان تا پایان جمعه 10 شهریور 1402 فرصت دارند تا به سایت فروش اینترنتی کرمان موتور، جهت واریز وجه مراجعه کنند.

به گزارش کاماپرس، متقاضیان می‌توانند این سه خودرو را به صورت نقدی یا قسطی خریداری کنند. سود انصراف و مشارکت، تنها برای پرداخت نقدی در نظر گرفته شده است و هر سه خودرو در رنگ‌های سفید و مشکی به فروش می‌رسند. در ادامه این مطلب، جزئیات طرح پیش فروش کرمان موتور، معرفی خواهد شد.

شرایط پیش فروش جک J7

پیش فروش این خودرو در دو مدل صورت می‌گیرد. موعد تحویل این خودرو در مدل اول، 90 روز کاری از زمان واریز وجه ثبت نام است. قیمت نهایی جک J7 در این طرح، یک میلیارد و 281 میلیون و 880 هزار تومان است. متقاضیان، امکان پرداخت نقدی یا قسطی را در این مدل دارند. سود تاخیر تحویل خودرو ماهانه 3 درصد در نظر گرفته شده است.

چنانچه از طرح فروش قسطی ماشین کرمان موتور استفاده کنید، سند خودرو تا زمان تکمیل واریز اقساط در رهن شرکت باقی می‌ماند. اما اگر تمام مبلغ خودرو را هنگام ثبت‌نام واریز کنید، سند ماشین آزاد خواهد بود. پرداخت اقساط هر سه ماه یک بار انجام می‌شود و تاریخ اولین چک، 15 بهمن 1402 است. خرید بیمه شخص ثالث و بدنه برای بهره‌مندی از این طرح اجباری و مبلغ آن به اقساط اضافه خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

در جدول زیر، جزئیات اقساط این طرح قابل مشاهده است؛

موعد تحویل خودرو در طرح دوم پیش فروش جک J7 بهمن 1402 است. کرمان موتور، قیمت مصوب و قطعی این طرح را اعلام نکرده است. در واقع، قیمت نهایی خودرو هنگام صدور دعوت‌نامه جهت تکمیل وجه، مشخص می‌شود. امکان بهره‌مندی از طرح فروش قسطی ماشین در این مدل برای متقاضیان وجود ندارد و سند به صورت آزاد در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. سود مشارکت در این مدل 23 درصد، سود انصراف 20 درصد (سالانه) و سود تاخیر در تحویل 1 درصد است.

پیش فروش جک J4 1500 AT

قیمت مصوب جک J4 در این طرح، 765 میلیون و 890 هزار تومان و موعد تحویل آن 90 روز کاری است. امکان پرداخت به صورت نقدی یا قسطی برای متقاضیان وجود دارد. سود انصراف و مشارکت برای این طرح در نظر گرفته نشده است؛ اما سود تاخیر تحویل خودرو ماهیانه 3 درصد است.

در جدول زیر، جزئیات اقساط این طرح قابل مشاهده است؛

لازم به ذکر است که پرداخت اقساط هر سه ماه یک بار انجام می‌شود و موعد اولین چک 15 بهمن 1402 است. خرید بیمه شخص ثالث و بدنه برای استفاده از این طرح الزامی است و مبلغ آن به اقساط اضافه خواهد شد.

پیش فروش جک S5 1500 AT

موعد تحویل جک S5 در این طرح، بهمن 1402 است. کرمان خودرو قیمت قطعی این خودرو را تعیین نکرده است. همچنین، امکان بهره‌مندی از طرح فروش قسطی ماشین برای جک S5 وجود ندارد. مبلغ پیش پرداخت 500 میلیون تومان، سود مشارکت 23 درصد، سود انصراف (سالانه) 20 درصد و سود تاخیر در تحویل 1 درصد است.

بهترین قیمت خرید قسطی خودرو بدون ضامن

چنانچه تمایل دارید تا از طرح فروش قسطی ماشین داخلی و خارجی، صفر یا کارکرده با اقساط بلندمدت و بدون ضامن بهره‌مند شوید، مجموعه همراه مکانیک گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. تمامی خودروهای موجود در همراه مکانیک با اقساط 6 الی 36 ماهه و با 3 ماه تنفس پرداخت، قابل خریداری است. تحویل فوری خودرو، گارانتی 7 روزه بدنه تا 850 میلیون تومان و کارشناسی دقیق ماشین از دیگر مزایای استفاده از طرح فروش قسطی ماشین در همراه مکانیک است.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “جزئیات طرح پیش فروش قسطی کرمان موتور

  1. شهرام گفته:

    خدا لعنت کنه به باعث وبانیش که این طرح را پیاده کرد شش ماه پولتو بخوابونی تا یک ماشین آنهم اگر تغییر نداشته باشه تحویل بدند چقدر کشور مان از کشورهای دیگه عقب مونده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز