جدیدترین قیمت همبرگر بسته بندی در بازار

لست سکند

همبرگر از جمله پرطرفدارترین و محبوب‌ترین غذاهای فست‌فودی میان افراد به‌شمار می‌روند که در اکثر مواقع آنها را در بیرون از خانه و در رستوران‌ها سرو می‌کنند. ازآن‌جایی‎‌که فراهم آوردن گوشت همبرگر کاری زمانبر به نظر می‌رسد، خرید همبرگرهای بسته‌بندی نیمه آماده افراد را در آماده کردن یک غذای خوشمزه و لذیذ در کمترین زمان ممکن یاری می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه جدیدترین قیمت همبرگر بسته‌بندی در بازار را معرفی می‌کند؛

1- همبرگر چیلی ممتاز 95 درصد گوشت مهیا پروتئین

قیمت این همبرگر در بسته‌بندی 4 عددی در لحظه تهیه گزارش 145 هزار تومان است. این همبرگر چیلی می‌تواند برای طرفداران طعم تند و فلفلی غذاهای فست‌فودی انتخابی عالی باشد. طبق نظر کاربران سایت دیجی کالا به این محصول به لحاظ کیفیت امتیاز 4.1 از 5 داده شده است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2- همبرگر گوشت 90 درصد ب.آ

قیمت این همبرگر در بسته‌بندی 400 گرمی 159 هزار تومان است. کاربران سایت دیجی کالا به این محصول از لحاظ کیفیت امتیاز 4.2 داده اند.

3- همبرگر کلاسیک 90 درصد گوشت گوشتیران

قیمت این محصول در بسته‌بندی 500 گرمی 181 هزار تومان است. کاربران در سایت دیجی کالا به لحاظ کیفیت به این محصول امتیاز 4.2 از 5 را داده‌اند.

4- همبرگر زغالی 90 درصد گوشت گوشتیران

قیمت این همبرگر زغالی در بسته‌بندی 500 گرمی 192 هزار تومان است. این محصول به لحاظ کیفیت امتیاز 4.2 از 5 را در سایت دیجی‌کالا دریافت کرده است.

5- همبرگر 90 درصد گوشت قرمز 202

قیمت این همبرگر 90 درصد گوشت 202 هزار تومان است. طبق نظرسنجی سایت دیجی‌کالا این همبرگر به لحاظ کیفیت امتیاز 4.2 از 5 تعلق گرفته است.

انتهای پیام

مرتبط با : 202ب.آگوشتیرانمهیا پروتئین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز