خوشمزه ترین ترشی های بازار کدام‌اند؟ + قیمت

ترشی‌ها به‌عنوان یکی از خوشمزه‌ترین چاشنی‌های غذا در میان مردم خاورمیانه به ویژه مردم ایران از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. ترشی‌ها با ترکیبات متنوعی از انواع سبریجات و میوه‌ها در طعم‌های گوناگون تهیه می‌شوند و رنگ و بوی دیگری به سفره‌های غذا می‌بخشند. افراد همواره در میهمانی‌ها و دورهمی‌های خود ترشی‌ها را به عنوان یک دسر و چاشنی خوش طعم در کنار غذای اصلی سرو کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه خوشمزه‌ترین ترشی‌ها در بازار را معرفی می‌کند.

1- ترشی لیته اصالت

این ترشی لیته در بسته‌بندی 680 گرمی 34 هزار تومان است. ترشی لیته یکی از خوشمزه‌ترین و قدیمی‌ترین ترشی‌های ایرانی به‌شمار می‎رود که در تهیه آن از ترکیبات گل کلم، خیارشور، پیاز، سرکه، هویج، فلفل سبز و سبزی‌های معطر استفاده می‌شود. کاربران سایت دیجی‌کالا به این محصول به لحاظ کیفیت امتیاز 4.2 از 5 را داده‌اند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2- ترشی مخلوط بیژن

قیمت این ترشی مخلوط در بسته‌بندی 670 گرمی 36 هزار تومان است. گل‌کلم، هویج، کرفس، بادمجان و خیار از جمله اجزای تشکیل‌دهنده این ترشی به‌شمار می‌روند. ترشی مخلوط را می‌توانید در کنار غذاهایی همچون لوبیا پلو، کلم پلو و آبگوشت میل کنید. به این محصول از نظر کیفیت امتیاز 4.1 از 5 تعلق گرفته است.

3- ترشی فلفل هالوپینو گل باز

قیمت این ترشی در حجم 500 گرم 60 هزار تومان است. ترشی فلفل هالوپینو با طعم تند و آتیشینی که دارد، می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای دوستداران ترشی‌های تند باشد. کاربران سایت دیجی‌کالا به این محصول به لحاظ کیفیت امتیاز 4.2 از 5 را داده‌اند.

4- ترشی لیته بندری سالی

قیمت این محصول در بسته‌بندی 1500 گرمی 70 هزار تومان است. این ترشی از ترکیبات گل‌کلم، هویج، خیارشور، گوجه فرنگی، سرکه و ادویه‌های متنوع تشکیل شده است. در نظرسنجی سایت دیجی‌کالا کاربران به این محصول امتیاز 4.3 از 5 را داده‌اند.

5- ترشی استوایی با سس انبه کاراملا پلاس

قیمت این ترشی در بسته‌بندی 700 گرمی 100 هزار تومان است. این ترشی از زیتون، انبه، ذرت، هویج، فلفل‌دلمه‌ای به همراه سس انبه تهیه شده است. وجود این ترکیب متنوع طعمی فوق‌العاده به این ترشی استوایی بخشیده است و آن را به یکی از خوشمزه‌ترین ترشی‌ها و یک چاشنی خوشمزه برای سرو در کنار غذا تبدیل کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : اصالتبیژن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز