جاذبه‌های گردشگری که در تور مالدیو باید ببینید

تور مالدیو
تورهای مسافرتی لحظه آخر

مالدیو یک کشور جزیره‌ای کوچک با جمعیتی حدود 500 هزار نفر در اقیانوس هند است. این جزیره بی نهایت زیبا، هر ساله گردشگران زیادی را از نقاط مختلف جهان به سوی خود جذب می‌کند. در واقع اصلی ترین منبع درآمد مالدیو از گردشگری است. این کشور کم ارتفاع‌ترین کشور جهان است و شامل چندین جزیره مسطح می‌شود. گفته می‌شود با بالاتر آمدن آب اقیانوس‌ها ممکن است مالدیو برای همیشه زیر آب برود.

کاماپرس در این گزارش جاذبه‌های گردشگری این کشور را برای علاقمندان به حضور در تور مالدیو معرفی می‌کند.

دیدن موزه ملی ماله

اصلی‌ترین موزه مالدیو در ماله، پایتخت این کشور قرار دارد. این موزه در پارک سلطان واقع شده و ساختمان زیبای موزه نیز زمانی جزو قصر سلطنتی سلطان مالدیو محسوب می‌شد. این موزه در چند طبقه و مملو از آثار زیبا و گرانبهایی است که شما را با تاریخ و فرهنگ مالدیو آشنا می‌کند.

موزه ملی ماله یکی از جاذبه‌های پربازدید این کشور در تور مالدیو است. فقط در نظر داشته باشید که این موزه روزهای جمعه و شنبه تعطیل است.

موزه ملی ماله

راز آسمان پایتخت

بازدید از بازار محلی ماله

بازارگردی و بازدید از بازارهای محلی یکی از زیبایی‌های هر سفر محسوب می‌شود و در تور مالدیو نیز می‌توانید از بازار محلی ماله دیدن کنید. بازدید از بازار محلی ماله باعث می‌شوید که شما ارتباط بیشتری با مردم محلی برقرار کنید و فرهنگ آن کشور را بهتر درک کنید.

از سوی دیگر بازار محلی ماله برای عکاسی نیز زیبا و جشم نواز است. در این بازار انواع میوه‌های استوایی و محلی با رنگ‌های زیبایشان قابل خریداری هستند. همچنین انواع ماهی که صادرات اول مالدیو را تشکیل می‌دهد نیز در این بازار به فروش می‌رسد.

بازار محلی ماله

غواصی در آب های زلال اقیانوس هند

اصلی‌ترین تفریح گردشگران در مالدیو غواصی است.  تقریبا در بیشتر جزیره‌ها و سواحل این کشور، لوازم و آموزش‌های لازم برای غواصی به گردشگران داده می‌شود. از جمله بهترین مکان‌ها برای غواصی در تور مالدیو می‌توان به جزیره ماله آتول، بنانا ریف و جزیره خورشید اشاره کرد.

معتبرترین آموزشگاه‌های غواصی دنیا در مالدیو فعالیت می‌کنند و شما هیچ نگرانی از بابت خطرات غواصی نخواهید داشت. غواصی در آب‌های زلال اقیانوس هند، اولین تفریحی است که هر گردشگر در سفر به مالدیو باید تجربه کند.

غواصی در آب های زلال اقیانوس هند

سوار شدن به زیردریایی نهنگ

زیردریایی معروف نهنگ یا آتلانتیس نیز یکی از جاذبه‌های گردشگری است که فقط در تور مالدیو امکان تجربه کردن دارد. این سفر 45 دقیقه ای زیر آب هم تجربه جدید سوار شدن به زیردریایی را به شما می‌دهد و هم اینکه می ‌توانید از نزدیک با جانداران زیر آب و ماهی‌هایی که در اعماق اقیانوس زندگی‌ می‌کنند، آشنا شوید.

کف اقیانوس هند همانند باغی است که دارای گونه‌های بسیار زیبا و خاص گیاهی و جانوری است و بدون شک دیدن و عکاسی  این بخش از کره زمین، برای گردشگران مالدیو تکرار ناشدنی خواهد بود.

زیردریایی نهنگ

انجام ورزش‌های ساحلی در جزیره آلیماتا

جزیره آلیماتا یک جزیره فوق العاده زیبا و شگفت انگیز در شرق مالدیو است. شهرت این جزیره نه به خاطر زیبایی و ساحل فوق العاده تمیز آن، بلکه به خاطر امکانات ورزشی و تفریحی ساحلی و دریایی است که در آلیماتا ایجاد شده است.

در واقع هر شخص بر اساس سلایق و علاقمندی‌های خود، ورزش و تفریحی متناسب در این جزیره پیدا خواهد کرد. والیبال ساحلی، غواصی، فوتبال ساحلی، قایقرانی، شنا، پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری تنها بخشی از ورزش‌های در نظر گرفته شده برای گردشگران تور مالدیو در این جزیره است.

جزیره آلیماتا

تور مالدیو با هرمس 724

گروه آژانس‌های مسافرتی هرمس با مجور رسمی از سازمان هواپیمایی کشور، مجری برتر انواع تورهای داخلی و خارجی به صورت گروهی، چارتری و انفرادی است. این شرکت تا به امروز تورهای موفقی را به بیش از 40 کشور و 150 شهر مختلف دنیا برگزار کرده است. همچنین این امکان در هرمس فراهم شده است تا گردشگران سفر خاص خود را به صورت بسته گردشگری به نقاط دلخواه جهان تعریف کرده و اجرای آن را به این شرکت گردشگری بسپارند.

از خدمات دیگر هرمس می‌توان به مشاوره برای درخواست ویزا از کشورهای مختلف جهان از جمله ویزای شنگن و ویزاهای کشورهایی چون کانادا، انگلیس، ژاپن، فیلیپین، ویتنام، هند و دیگر کشورها اشاره کرد. برای ارتباط با هرمس و انتخاب تور می‌توانید از سایت رسمی این شرکت به آدرس www.hermes724.com بازدید کرده و یا با شماره 02126353624 در تماس باشید.

انتهای پیام

مرتبط با : هرمس724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز