ثبت سقف جدید تاریخی بیت کوین؛ آیا نوبت به اتریوم رسیده است؟

لست سکند

همانطور که انتظار می‌رفت بیت کوین توانست سقف جدید تاریخی را برای خود ثبت کند و هم اکنون به نظر می‌رسد که وارد یک اصلاح شده است. این اصلاح می‌تواند کوتاه مدت یا بلند مدت باشد و به برخی دیگر از رمزارزها از جمله اتریوم اجازه دهد که سقف تاریخی جدید خود را ثبت کند.

به گزارش کاماپرس، اتریم به عنوان دومین رمرزارز پرچمدار بازار، اصلی‌ترین گزینه فعالان این حوزه برای ثبت سقف تاریخی جدید است.

صعود بیت کوین به بالای 70 هزار دلار و ثبت سقف تاریخی جدید

بیت کوین به عنوان رهبر بازار رمزارزها در هفته‌های گذشته با موفقیت به بالای 70 هزار دلار رسید تا سقف تاریخی جدید و ATH خودر ا ثبت کند. سقف تاریخی جدید بیت کوین رقم 73 هزار و 777 دلار است. با این حال، این رالی کوتاه مدت بود. زیرا بازار فروش کوتاه قابل توجهی را برای بیت کوین ثبت کرده و سپس با پایین ریختن قیمت شروع به اصلاحی جدید کرده است. بیشتر کارشناسان این اصلاح را جزو اصلاح‌های فرسایشی و بلند مدت نمی‌دانند و اعتقاد دارند که بیت کوین دوباره می‌تواند ظرف مدت کوتاهی یک سقف تاریخی جدید برای خود ثبت کند.

اتریوم در مسیر ثبت سقف تاریخی جدید

در زمان نگارش این گزارش، توکن ETH با برچسب قیمتی 3722 دلار معامله می‌شود و اندکی کاهش قیمتی به دلیل اصلاح بیت کوین داشته است. این در حالیست که در هفته‌های گذشته قیمت اتریوم از 4 هزار دلار گذشته و به 4093 دلار هم رسید. سقف تاریخی اتریوم 4881 دلار است و این رمزارز فاصله چندانی با سقف تاریخی خود و شکستن آن ندارد.

صنعت کریپتوکارنسی همچنان نوسانات قیمتی عظیمی را به نمایش می‌گذارد. با توجه به اینکه قیمت  بیت کوین سقف تاریخی جدید را تجربه کرده است، نوسانات قیمتی در رمزارزهای اصلی بازار همانند اتریوم نیز بیشتر شده است. قیمت اتریوم در هفت روز گذشته تقریباً 15.35 درصد و در 30 روز گذشته حدود 63.34 درصد افزایش یافته است. علاوه بر این، اتریوم، تقریباً 20 درصد از دستیابی به بالاترین رکورد جدید فاصله دارد که نشان دهنده افزایش علاقه سرمایه گذاران به به رمزارزهایی غیز از بیت کوین است.

راز آسمان پایتخت

علاوه بر این، بازار به احتمال بالای یک فصل جدید اشاره می کند که ممکن است به عنوان یک کاتالیزور در در ثبت سقف جدید اتریوم کمک کند. برای نمونه واگرایی میانگین متحرک همگرایی (MACD) یک هیستوگرام سبز ثابت را نشان می دهد که نشان دهنده نفوذ صعودی قوی در صنعت کریپتو است. علاوه بر این، میانگین‌ها الگوی افزایشی را نشان می‌دهند که خبر دهنده یک اقدام مثبت قیمتی برای توکن‌ها در هفته‌های آینده است.

آیا قیمت اتریوم به افزایش خود ادامه خواهد داد؟

رمزارز اتریوم در حال حاضر به سختی در حال آزمایش سطح مقاومت اصلی خود یعنی 3930 دلار است که نتیجه آن غیرقابل پیش بینی است. قیمت اتریم در روزهای گذشته نتوانست این  مقاومت را بشکند و با کمی گذشت از این مقاومت، فرو ربخت. اگر اتریوم بتواند خود را بالاتر از این سطح نگه دارد، آماده خواهد شد تا در زمان آتی بالاترین سقف تاریخی خود یعنی 4881 دلار را آزمایش کند. اما در صورت تغییر روند، قیمت اتریوم ممکن است حرکت خود را از دست بدهد که منجر به تاخیر در دستیابی به هدف خود برای  ثبت سقف تاریخی جدید می‌شود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز