تکلیف آیفون 14 مشخص شد

لست سکند

به گفته سخنگوی وزارت صمت، آیفون 14 به صورت رسمی و تجاری وارد کشور نخواهد شد و درباره رجیستری آیفون‌های موجود نیز تصمیمی اتخاذ نشده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فناوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، طبق اعلام امید قالیباف آیفون 14 به صورت رسمی و تجاری وارد کشور نمی‌شود ولی ممکن است واردات این نوع گوشی موبایل از طریق مسافری صورت بگیرد که برای رجیستری این نوع گوشی‌ها تاکنون تصمیمی گرفته نشده؛ زیرا ارگان‌های دیگری هم در این امر دخیل هستند و باید پس از بررسی‌ها تصمیم نهایی گرفته شود.

براساس گزارش منتشر شده در ایسنا، در حال حاضر رجیستری آیفون 14 بلاتکلیف مانده و اگر این محصول از طریق مسافری وارد شود و اظهار صورت گیرد رجیستر خواهد شد در غیر این‌صورت غیرقانونی خواهد بود. اگر آیفون 14 به صورت قانونی وارد شود امکان تجارت وجود نخواهد داشت و خرید وفروش آن غیرقانونی بوده که البته این محصول در بازار به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

پیش از این نیز سخنگوی انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی به خرید کالاهایی که رجیستر نخواهند شد هشدار داده بود زیرا اگر گوشی موبایل رجیستر نشود به طور کل شبکه ارتباطی آن غیرفعال خواهد ماند.

به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران، تاکنون آیفون 14 رجیستر نشده و خرید و فروش آن ممنوع بوده و تنها سایت‌ها، فروش این نوع گوشی موبایل را انجام می‌دهند.

انتهای پیام

مرتبط با : اپل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “تکلیف آیفون 14 مشخص شد

  1. سید گفته:

    وقتی سخنگو نمیتونه روی حرفش باشه – میگن گوشی مسافری تو فراینده یعنی بزودی انجام میشه
    اصلا درست نیست این طوری مردم رو سرکار گذاشتن – من 9 ماه پس انداز کردم و مسافری (قانونی) از ترکیه یدونه برای خودم وارد کردم – چرا باید هر روز نگران این مورد باشم – چرا هر روز باید استرس بگیرم
    یعنی تصمیم برای رجیستری آیفون 14 مسافری باید 4 ماه طول بکشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز