آیفون ۱۴ رجیستر می‌ شود؟

آیفون14-کاماپرس
لست سکند

چند ماه از رونمایی آیفون ۱۴ می‌گذرد و در ایران همچنان منع قانونی برای تملک این گوشی تلفن همراه وجود دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فناوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران امروز بار دیگر به خریداران هشدار داد که آیفون ۱۴ نخرند، چون در ایران رجیستر نمی‌شود و امکان استفاده از آن وجود ندارد.

محمدرضا رمضان در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرده که همچنان مشکل ثبت گوشی‌های آیفون ۱۴ در ایران پابرجاست و از خریداران خواست که گول سودجویان را در این زمینه نخورند. در ماه‌های گذشته هم دولت و مشخصا وزارت صمت قولی برای حل مشکل جدید‌ترین مدل گوشی‌های آیفون نداده و بنابراین همچنان امکان ثبت این گوشی‌ها وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: 

راز آسمان پایتخت

اگرچه در گوشه و کنار آگهی‌های فروش این گوشی‌ها یا امکان واردات آنها به چشم می‌خورد ولی آنچنان رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران می‌گوید این اقدامی سودجویانه برای استفاده از علاقه مردم به داشتن گوشی‌ها تلفن همراه جدید است.

از گوشه و کنار اما اخباری به گوش می‌رسد که کارگروه‌های بررسی امکان واردات آیفون ۱۴ در جریان است اما هنوز این جلسات کارشناسی به نتیجه مشخصی نرسیده است. علیرغم وجود چنین منع قانونی اما در بازار موبایل ایران همچنان گوشی آیفون ۱۴ موجود است و در آگهی‌های فروش به وفور به چشم می‌خورد. کارشناسان می‌گویند همه این گوشی‌ها یا به صورت قاچاق وارد ایران شده‌اند و یا در محموله مسافرهایی بوده که بی‌اطلاع از قوانین ایران آن را برای خانواده و دوستان خود هدیه آورده‌اند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز