تولید وان و جکوزی طبی و بهداشتی در شرکت هومان

شرکت هومان تولید کننده وان، جکوزی و شیرآلات ساختمانی با محصولات دارای تکنولوژی جدید در بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان حضوری فعال داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

مسلم عظیمی مدیر تولید شرکت هومان با اشاره به نوآوری‌های این شرکت در بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان، اظهار کرد: در تولیدات جدید با بکارگیری تکنولوژی‌های نوین، نسبت به تقویت استحکام و استراکچر محصولات خود اقدام کردیم.

وی با اشاره به تولید وان و جکوزی پیشرفته‌ در شرکت هومان، ادامه داد: در تولیدات جدید ضمن ایجاد تغییراتی در استراکچر و شاسی تمام استیل محصولات، شرایطی فراهم شده که وان یا جکوزی با توجه به نیاز و سایز دلخواه مشتری تولید و نصب شود.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

وی ادامه داد: پیش از این امکان نصب و تولید وان و جکوزی در سایز و ابعاد دلخواه مشتری وجود نداشت. همچنین امکان نصب برخی ابعاد در فضاهای کوچک مقدور نبود، اما در تولیدات جدید به دلیل امکان و قابلیت تکه تکه کردن شاسی محصول و حمل و انتقال آن به فضاهای جدید، می‌توان هر ابعادی از وان و جکوزی را در هر فضایی نصب و استفاده کرد.

عظیمی با اشاره به سایر تغییرات ایجاد شده در سری جدید تولیدات وان و جکوزی این شرکت، عنوان کرد: تغییرات و اصلاحات جدید در راستای بهداشتی و طبی کردن محصولات بوده است. به عنوان نمونه شیب بندی محصول به گونه‌ای طراحی شده که برای سالمندان و افراد دچار آسیب کمر یا ستون فقرات مناسب‌ باشد.

وی ادامه داد: همچنین تعبیه سنسور برای کنترل دمای وان و جکوزی، استفاده از ورقه‌های نانو و وارداتی برای پیشگیری از بروز حساسیت و آلرژی و همچنین طراحی ایمن سیم‌کشی کار، برخی دیگر از تغییرات ایجاد شده در محصولات شرکت هومان است.

وی با تاکید بر اینکه با وجود تغییرات ایجاد شده، افزایش قیمت زیادی نداشتیم، گفت: همچنین برای تولید محصولات از موتورهای کم مصرف برای صرفه جویی در مصرف برق استفاده شده است.

مدیر تولید شرکت هومان همچنین به تولید شیرآلات توکار جدید به عنوان محصول بعدی شرکت اشاره کرد و گفت: شیرآلات توکار تولیدی هومان با مزیت تعویض بدون تخریب ارائه شده است. به عبارت دیگر طراحی کار به گونه‌ای است که در زمان تعویض و یا تغییر نیازی به تخریب کاشی، سرامیک و یا دیوار وجود ندارد. به عبارت دیگر محصول به صورت کشویی داخل دیوار تعبیه شده و بسیار راحت قابل تعویض است.

عظیمی در پایان با اشاره به برخی از چالش‌های تولید محصولات ساختمانی در کشور به تامین نیروی کار بامهارت و همچنین مواد اولیه اشاره کرد و گفت: متاسفانه به دلیل شرایط نامساعد اقتصادی امکان نگهداشت نیروی کار فراهم نیست. همچنین واردات مواد اولیه و ترخیص آن‌ها از گمرک دچار موانعی است که مرتفع کردن آن برای توسعه و تقویت تولید داخلی از ضروریات است.

انتهای پیام

مرتبط با : هومان کو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز