عرضه ٢٢ هزار کالای ساختمانی در مجموعه دکتر تأمین

دکترتامین-کاماپرس
لست سکند

مدیرعامل مجموعه دکتر تامین با اشاره به برنامه‌های جدید این شرکت، گفت: علاوه بر محصولات  MPJ ، طی همکاری با تولیدکنندگان مختلف کشور، بیش از 22 هزار قلم کالای ساختمانی در سایت دکتر تأمین عرضه می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

مهندس محمد وعیدی مدیرعامل مجموعه دکتر تامین در بیست‌وسومین نمایشگاه صنعت ساختمان طی گفت‌وگو با خبرنگار کاماپرس،ضمن تشریح برنامه‌های جدید گروه صنایع جهان آرا و مجموعه دکتر تأمین، تصریح کرد: مجموعه دکتر تامین یکی از بزرگترین شبکه‌های عرضه محصولات و خدمات ساختمانی در کشور است که با هدف ایجاد تحول در صنعت ساخت و ساز از طریق بهینه‌سازی و هوشمندسازی خانه و کاهش بهای تمام شده با رویکرد فناورانه، ایجاد اشتغال پایدار به همراه رفاه نسبی و همچنین تامین آسایش ذی‌نفعان صنعت ساختمان کشور فعالیت می‌کند.

مدیرعامل دکترتامین-کاماپرس

مهمترین نوآوری دکتر تأمین

وی با اشاره به فعالیت مجموعه دکتر تأمین به عنوان زیرمجموعه گروه صنعتی جهان آرا، بیان کرد: مهم‌ترین نوآوری دکتر تامین تهیه واجرای مدلی تحت عنوان “تامین آسایش پایدار” برای کلیه گروه‌های ذینفع صنعت ساختمان اعم از مصرف‌کنندگان به عنوان بهره‌برداران نهایی، کارفرمایان به عنوان تصمیم گیران و مجریان و پیمانکاران به عنوان تصمیم سازان صنعت ساختمان بوده است.

راز آسمان پایتخت

وی با بیان اینکه این آسایش نسبی در هر موضوعی بسته به نیاز مخاطب متفاوت است، ادامه داد: به عنوان نمونه در بخش تصمیم‌گیران یا کارفرمایان و سرمایه‌گذاران با طراحی سبد جامعی از محصولات ساختمانی، سعی شده نیاز این مجموعه از مراجعه به بازارهای مختلف تامین شود. در این راستا مجموعه دکتر تامین یک برنامه زمان‌بندی مشخص برای تامین مستمر نیاز تدارکاتی پروژه‌ها ارایه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

وی رفع دغدغه مالی ذی‌ نفعان با ایجاد روش‌های مختلف تامین مالی را رویکرد بعدی مجموعه بیان کرد و گفت: در این راستا با ایجاد مدل‌هایی چون همکاری در قالب ال سی داخلی، گواهی اعتبار مولد و فروش‌های اعتباری در جهت توانمندسازی مالی سازندگان اقدام شده است.

تضمین کیفیت محصولات

وعیدی با اشاره به اقدامات مجموعه برای تامین نیاز تصمیم سازان، مجریان، پیمانکاران و استادکاران صنعت ساختمان نیز تشریح کرد: برای تحقق این هدف با ایجاد و تولید محصولات با  کیفیت جهانی در قالب برند MPj تحت لیسانس شرکت ELITRADE آلمان، نسبت به تضمین کیفیت عرضه محصولات اقدام کرده‌ایم.

دکتر تامین-کاماپرس

تدوین 23 دوره تخصص فنی و حرفه ای

وی همچنین به تاسیس دپارتمان مشاوره فنی و تخصصی و همچنین دپارتمان باشگاه مجریان در مجموعه جهان آرا اشاره کرد و گفت: با همکاری سازمان مدیریت صنعتی و سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور، 23 عنوان دوره تخصصی در قالب دوره‌های مقدماتی و پیشرفته برای ارتقای دانش فنی مجریان طراحی و ارایه شده است.

ایجاد پلتفرم “امدادخانه”

مدیرعامل مجموعه دکتر تأمین همچنین ضمن اشاره به ایجاد پلتفرم “امدادخانه” در حوزه نگهداری ساختمان، ادامه داد: این مجموعه باهدف رفع دغدغه مصرف کنندگان در حوزه خدمات  پس از فروش فعال شده است.

وی راه‌اندازی طرح “یک خانه، یک برند” با همکاری مجموعه دکتر تامین را در همین راستا دانست و گفت: کلیه محصولات خریداری شده از گروه صنایع جهان آرا و دکتر تأمین بین 5 تا 10 سال گارانتی شده و طی این مدت تمام دغدغه‌های مرتبط با خدمات پس از فروش، ازسوی یک مجموعه مرتفع می‌شود.

سبد محصولات تولیدی گروه صنعتی جهان آرا

وعیدی با اشاره به سبد محصولات تولیدی گروه صنعتی جهان آرا، بیان کرد: این سبد شامل 54 محصول با برند MPJ از جمله صنایع گرمایشی و سرمایشی، تجهیزات آشپزخانه، محصولات الکتریکال هوشمند و غیر هوشمند، شیرآلات، تاسیسات و اتصالات می‌شود.

وی با اشاره به محصولات مجموعه دکتر تأمین نیز بیان کرد: سبد محصولات دکتر تأمین صرفا MPJ  نیست و طی همکاری با تولیدکنندگان مختلف کشور، بیش از 22 هزار قلم کالای ساختمانی در سایت دکتر تأمین عرضه می‌شود.

مدیرعامل مجموعه دکتر تأمین همچنین با اشاره به ارایه خدمات یکپارچه این مجموعه در سراسر کشور، عنوان کرد: دکتر تأمین در 14 استان نمایشگاه دائمی و دفاتر پشتیبانی داشته و با ایجاد انبارهای منطقه‌ای تلاش کرده تا بعد فاصله برای تامین کالای پروژه‌های مختلف در سراسر کشور را حذف کند.

دکتر تامین-کاماپرس

وعیدی با تاکید بر کیفیت تایید شده محصولات این مجموعه، توضیح داد: گروه صنایع جهان آرا در بخش‌های مختلف با دریافت استانداردها و گواهینامه‌های تایید صلاحیت فنی همچون گواهی تایید صلاحیت فنی توانیر در بخش محصولات الکتریکال، گواهی سیای اروپا و سازمان ملی استاندارد در بخش سیم و کابل و همچنین تاییدیه مرکز تحقیقات مسکن و شهرسازی در بخش تاسیسات، نسبت به تضمین کیفیت محصولات خود اقدام کرده است.

مهم‌ترین چالش‌‌های پیش روی صنعت ساختمان

وی با بیان اینکه گروه صنایع جهان آرا جزو وندور لیست‌های وزارت نفت و حوزه بیمارستانی قرار دارد، ادامه داد: همچنین با توجه به کیفیت محصولات، صادرات محصول به کشورهای اروپایی هم جزو اقدامات این مجموعه محسوب می‌شود.

مدیرعامل دکتر تأمین در پایان با اشاره به مهم‌ترین چالش‌‌های پیش روی صنعت ساختمان یعنی مساله تامین کالا و تدارکات و همچنین تامین مالی، خاطرنشان کرد: نگاه سنتی موجود در این صنعت گاها به شکل‌گیری فضاهای دلالی و سوداگری و در پی آن افزایش بی‌رویه قیمت‌ها و تورم منجر شده است. در همین راستا مجموعه صنایع جهان آرا و دکتر تامین سعی کرده با ارایه برنامه‌ها و نوآوری‌های جدید نسبت به جبران این دغدغه‌ها اقدام کند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : دکتر تامین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز