کاهش 70 درصدی هزینه لوله کشی ساختمان با “کایرپایپ”

مدیر فنی شرکت “کایرپایپ” اولین تولید کننده لوله و اتصالات 5 لایه جوشی در کشور، کاهش قابل توجه هزینه و متراژ لوله مصرفی در پروژه‌ها را مهمترین مزیت کایرپایپ برشمرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

محمدصادق امینی طی بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان در گفت‌وگو با کاماپرس با بیان اینکه کایرپایپ اولین نسل لوله‌ها و اتصالات پلیمری را 30 سال قبل تولید کرده است، گفت: در حال حاضر با توسعه دانش فنی و تکنولوژی صنعت پلیمر، نسل جدیدی از اتصالات جوشی RE_RT برای اتصال به لوله‌های پنج لایه PE-RT-AL-PE-RT با نام سیستم لوله کشی کایرپایپ عرضه شده است.

وی با بیان اینکه “کایرپایپ” اولین و تنها تولید کننده لوله و اتصالات 5 لایه جوشی در کشور است، بیان کرد: تحمل آب داغ با حرارت 95 درجه و فشار10 بار، صرفه اقتصادی اتصالات کایرپایپ نسبت به سایر اتصالات پنج لایه، نصب آسان و سریع با ضریب آب‌بندی 100 درصد در مواجهه با تنش‌های حرارتی و مقاومت در برابر امواج زلزله، رانش و نشست زمین برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های کایرپایپ است.

مدیر فنی شرکت “کایرپایپ” در رابطه با کاربرد سیستم لوله کشی کایرپایپ در صنعت ساختمان‌سازی، عنوان کرد: استفاده در سیستم آبرسانی بهداشتی، سیستم گرمایش کف و سیستم‌های لوله کشی تهویه مطبوع برخی از کاربردهای این محصول است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

مزایای رقابتی کایرپایپ

امینی همچنین به مزایای رقابتی کایرپایپ در مقایسه با محصولات مشابه اشاره کرد و گفت: کاهش قابل توجه متراژ لوله مصرفی در اجرای سیستم لوله‌کشی به صورت انشعابی با توجه به قابلیت دفن اتصالات در کایرپایپ، به حداقل رساندن نشتی پروژه با توجه به جنس و متریال محصول و همچنین صرفه اقتصادی اتصالات با توجه به پلیمری بودن آن، برخی از این مزایاست.

مدیر فنی کایرپایپ با بیان اینکه طی 2 سال گذشته 15 هزار واحد فروش داشته‌ایم، ادامه داد: اتصالات کایرپایپ به صورت جوشی بوده و امکان دفن و اجرا در کف را دارد، لذا در مقایسه با لوله و اتصالات 5 لایه قدیمی هزینه به صرفه‌تری خواهد داشت.

کاهش 70 درصد هزینه‌های کل پروژه با کایرپایپ

وی ایمنی بالا و کاهش هزینه اجرا را مهمترین مزیت سیستم کایرپایپ بیان کرد و ادامه داد: اتصالات کایرپایپ بین 30 تا 40 درصد نسبت به محصولات مشابه ارزان‌تر است. همچنین به دلیل دارا بودن قابلیت اجرا به حالت انشعابی، بین 30 تا 40 درصد نیز در این بخش صرفه‌جویی می‌شود. بنابراین تا 70 درصد هزینه‌های کل پروژه را کاهش می‌دهد.

امینی اجرای این سیستم در برج‌های 20 طبقه به بالا در تهران و تبریز را برخی از پروژه‌های کایرپایپ عنوان کرد و گفت: در ساختمان‌های دارای 20 طبقه به بالا به دلیل وجود 17 تا 18 بار فشار، استفاده از سیستم کایرپایپ بسیار مناسب است.

مدیر فنی کایرپایپ در پایان با اشاره به برخی موانع موجود در مسیر تولید تجهیزات و تاسیسات ساختمانی، مطرح کرد: چالش‌های موجود برای تولید و ورود مواد اولیه و همچنین تامین انرژی برق و نوسانات آن در فصول مختلف برخی از موانعی است که نیازمند توجه بیشتر مسئولان است.

انتهای پیام

مرتبط با : کایرپایپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز