رونمایی شرکت صنایع گیتی پسند از نسل جدید لوله و اتصالات ساختمانی

گروه صنایع گیتی پسند به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه‌های فعال در صنعت تاسیسات ساختمان، جدیدترین دستاوردها و محصولات خود از جمله نیوپایپ، نسل جدید لوله و اتصالات ساختمانی، را در بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان ارائه کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

رضا فرخ پور در گفت‌وگو با کاماپرس با اشاره به عرضه لوله‌هاي تلفيقي پنج لايه با نامه تجاری “نیوپایپ” به عنوان یکی از محصولات جدید گروه صنعتی گیتی پسند، گفت: این محصول با هدف ایجاد تحول در حوزه تاسیسات صنعت ساختمان‌سازی تولید و عرضه شده است. نیوپایپ با ویژگی طول عمر بيش از۵۰ سال و دماي كاربری ۹۰ درجه سانتي‌گراد معرفي شده است.

بیشتر بخوانید:

به گفته وی، این تكنولوژي جديد با تلفيق فلز و پليمر علاوه بر بهره‌گيري از مزاياي لوله‌هاي فلزي و پليمري؛ معايب نسل قبلی لوله‌های ساختمانی از جمله خوردگي و رسوب‌گيري در لوله‌هاي فلزي، عدم تحمل دما و فشار بالا و نفـوذپذيري اكسيژن در لوله‌هاي پليمري را مرتفع کرده است. این تکنولوژی همچنین از تحمیل خسارت و هـزينه‌هاي مستقيم و غيرمستقيم بر ساختمان‌ها پیشگیری می‌کند.

راز آسمان پایتخت

ویژگی متمایز نسل جدید لوله‌های ساختمانی

کارشناس تولید محتوای گیتی کالا، تحمل حرارت تا حداكثر۹۰ درجه، عدم نفوذ اكسيژن به داخل لوله و جلوگيري از لجن‌زدگي و تغيير رنگ آب، مقاومت در برابر بسياري از مواد شيميايي، نصب سريع، آسان و بدون ضايعات را برخی از مزایای نسل جدید لوله‌ها و تاسیسات ساختمانی بیان کرد. این مطلب توسط تحریریه کاماپرس تهیه شده است، لطفا نظرات خود را در قالب کامنت برای ما ارسال کنید.

فرخ پور به 2 محصول جدید دیگر شرکت که در بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان رونمایی شده اشاره کرد و توضیح داد: تولید پکیج شوفاژ دیواری و رادیاتور پانلی فولادی با همکاری مشترک برند همگام، از محصولات جدیدی است که به سبد فروش شرکت اضافه شده است. ابعاد فشرده در تمامی سایزهای هرماتیک، سیستم حفاظت در برابر گریپاژ پمپ سه طرفه، راندمان بالای 93 درصد و قابلیت اتصال به ترموستات اتاقی برخی از ویژگی‌های این محصولات است.

رونمایی مولتی پایپ

وی از رونمایی مولتی پایپ یا همان لوله و اتصالات پی‌وی‌سی و یو-پی‌وی‌سی در این نمایشگاه خبر داده و ادامه داد: لوله و اتصالات فاضلابی U-PVC از سایز 50 تا 160 میلی‌متر تولید و از ابتدای سال به بازار عرضه شد.

به گفته وی، صرفه اقتصادی، عدم گرفتگی و رسوب پذیری، سهولت در دسترسی، سرعت نصب بالا، مقاومت در برابر آتش و حرارت، مقاومت در برابر پوسیدگی و خوردگی، الکتریسیته و ضربه و فشار برخی از مهمترین ویژگی‌های مولتی پایپ است.

فرخ پور در پایان با اشاره به تاسیس شرکت گیتی کالا ایرانیان با هدف ایجاد شبکه گسترده برای فروش محصولات گروه صنایع گیتی پسند، بیان کرد: در حال حاضر این شرکت فروش لوله‌های پلیمری پنج لایه تلفیقی نیوپایپ اعم از PEX-AL-PEX  و PERT-AL-PERT، لوله و اتصالات PPR و PPRCT تک لایه آذین لوله، لوله‌های سه لایه PPRCT دارای الیاف شیشه، انواع عایق‌ها، لوله و اتصالات و ده‌ها محصول دیگر را برعهده دارد.

به گزارش کاماپرس، گروه صنايع گيتي پسند به عنوان يكي از مجموعه‌هاي بزرگ تولیدی در صنعت تاسیسات ساختمانی، در خرداد 77 با تاسیس 3 مرکز تحقیقاتی پلیمر، برق و مکانیک و دو واحد تولیدی در اصفهان آغاز به کار کرد. هدف از شکل‌گیری این مجموعه کارآفرینی و تولید محصولات باکیفیت ایرانی بیان شده است. نتیجه فعالیت این مجموعه تا امروز راه‌اندازی بیش از 20 واحد تولیدی و خدماتی در زمینه‌های تخصصی پلیمر، محصولات ساختمانی، متالورژی و کشاورزی است. در حال حاضر بیش از 3 هزار نفر به طور مستقیم با این مجموعه همکاری می‌کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : گروه صنایع گیتی پسندگیتی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز