گیتی کالا؛ همه آنچه باید بدانید

لست سکند

گیتی کالا بستر فروش محصولات شرکت صنایع گیتی پسند از سال 1400 شروع به کار کرده و هم‌اکنون تجهیزات تأسیساتی از برندهای مختلف را به فروش می‌رساند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

فروشگاه اینترنتی گیتی گالا محصولات مختلفی در دسته‌بندی‌های تأسیسات آب و فاضلاب، ابزارآلات، ملزومات ساختمانی و تجهیزات گرمایشی را به فروش می‌رساند. در ادامه کاماپرس به معرفی این فروشگاه می‌‌پردازد.

محصولات گیتی کالا

محصولاتی که در گیتی کالا به فروش می‌رسند، متعلق به برندهای مختلفی مانند نیوپایپ، آذین لوله، نیوفلکس، دینا پلیمیر و غیره هستند. فروشگاه شرکت گیتی پسند محصولات بیش از 12 برند در سایت خود به مشتریان عرضه می‌کند.

در حوزه تأسیسات آب‌وفاضلاب ملزومات مختلفی مانند لوله و اتصالات پلی پروپیلن، شیرهای تأسیسات مکانیکی، لوله و اتصالات 5 لایه تلفیقی و … را می‌توان از این فروشگاه خریداری کرد. از دیگر محصولات این حوزه که در گیتی کالا عرضه می‌شود، می‌توان به لوله و اتصالات آبیاری، لوله‌های یوپی‌وی‌سی و ملزومات سیستم لوله‌کشی پلیمری اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

انواع ابزارآلات لوله‌های پلیمری، فوم و عایق‌های حرارتی و گچ برگ و تایل سقفی از گیتی کالا قاب خریداری هستند. در نهایت این فروشگاه اینترنتی در دسته تجهیزات گرمایشی انواع پکیج شوفاژ دیواری و رادیاتور پنلی برندهای استانبول و همگام را به فروش می‌رساند.

سایت فروشگاه گیتی کالا

تجهیزاتی که پیش‌تر به آن‌ها اشاره شد، در قسمت محصولات و ثبت سفارش سایت قابل مشاهده هستند. به‌علاوه فایل کاتالوگ محصولات و قیمت آن‌ها نیز قابل دانلود است. در بخش تماس با ما انواع راه‌های ارتباطی با گیتی‌کالا ذکر شده و یک فرم تماس نیز قرار داده شده است.

یکی از بخش‌های مهم سایت، سامانه صدای مشتری است. کاربران در این بخش می‌توانند با وارد کردن شماره تلفن همراه خود، به سامانه صدای مشتری وارد شوند. امکان نوشتن انتقادات و پیشنهادات در این قسمت فراهم شده و کاربران می‌توانند، عکس، فیلم، صوت و یا فایل نیز بارگذاری کنند.

ارتباط با گیتی کالا

در بخش ارتباط با ما تمامی راه‌های ارتباطی با گیتی‌کالا ذکر شده است. علاوه بر فرم «با ما در ارتباط باشید»، ایمیل و شماره تلفن دفتر شرکت نیز در این قسمت قرار گرفته است. هم‌چنین مشتریان می‌توانند به شعبه فیزیکی گیتی کالا در خیابان گلشن بلوار آفریقا هم مراجعه کنند. همان‌طور که پیش‌تر ذکر شد، سامانه صدای مشتری نیز برای ثبت انتقادات و پیشنهادات کاربران در دسترس است.

گیتی کالا در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام و پلتفرم پخش ویدیوی آپارات هم فعال است. صفحه اینستاگرام گیتی کالا ایرانیان هزار و 500 دنبال کننده داشته و تاکنون 41 پست به اشتراک گذاشته است. صفحه آپارات مجموعه نیز توانسته تاکنون 192 هزار بازدید بگیرد.

انتهای پیام

مرتبط با : گروه صنایع گیتی پسندگیتی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز