قیمت لوله فولادی برق به چه عواملی بستگی دارد+ راهنمای خرید لوله برق

پی جی کو-کاماپرس

لوله فولادی برق از جمله بخش‌های مهم هنگام ساخت ‌و ساز و اجرای پروژه‌های ساختمانی است. این لوله‌ها در انواع تاسیسات اداری، هتل‌ها، مناطق مسکونی و غیره استفاده می‌شوند.

به گزارش کاماپرس، در تولید این لوله‌ها، ابتدا لازم است ورق‌های فولادی در عرض‌های مخصوص بریده شود. پس از طی یکسری مراحل، جهت افزایش طول عمر، این محصولات در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاوم می‌شوند. کاماپرس در ادامه، به معرفی ویژگی‌های هریک از این لوله‌ها می‌پردازد.

با انواع لوله فولادی برق آشنا شوید

قاعدتا متناسب با خصوصیات هریک، خرید لوله فولادی برق بسته به نوع نیاز و محیط ساختمان فرق دارد. لوله فولادی برق سیاه با قشر رنگی موجود بر آن در برابر خوردگی مقاومت بالایی دارد. این لوله در قسمت‌های داخلی تاسیسات و داخل بتن‌ مصرف می‌شود. از این لوله‌ها در محل‌های مرطوب و محیط خارج از ساختمان به هیچ وجه نباید استفاده شود. لوله گالوانیزه سرد از دیگر محصولات پرکاربرد این صنعت است  که تولید آن از طریق فرآیند الکترولیز صورت می‌گیرد. این لوله برق فلزی از آن‌جا که فاقد خواص زنگ زدگی است تنها در نواحی سر پوشیده و بخش‌های درونی کاربرد دارد. لوله گالوانیزه گرم یا لوله گالوانیزه عمقی داغ در برابر فرسودگی و خوردگی استحکام بالایی از خود نشان می‌دهد. از این محصولات صنعتی می‌توان در محیط‌های مرطوب هم استفاده کرد. لوله بدون درز و ضد انفجار همان‌طور که از نام آن پیداست برای بخش‌هایی به کار می‌رود که احتمال انفجار وجود داشته باشد.

معرفی ویژگی‌های لوله برق فولادی

این محصولات مزایای گوناگونی دارند. طول عمر بالا و پایداری زیاد از مهمترین ویژگی‌های موثر آن‌ها است. مقاومت در برابر آتش‌سوزی، شکستگی، ضربه‌های فیزیکی، اشعه ماورا بنفش از دیگر قابلیت‌های مثبت لوله فولادی برق است. این لوله‌ها را می‌توان بارها باز و بسته کرد و بدون هیچ آسیبی مورد مصرف قرار داد. جالب است بدانید که لوله برق فولادی دربرابر آسیب حیوانات موذی نیز مقاوم است. بدیهی است که این ویژگی‌ها باعث تاثیر در قیمت لوله کاندوئیت می‌شود.

راز آسمان پایتخت

چه عواملی قیمت لوله فولادی برق را تغییر می‌دهند؟

همانند بسیاری از کالاهای صنعتی، موارد زیادی باعث تغییر در قیمت لوله فولادی برق می‌شود. نوسانات نرخ ارز، بارزترین علت در تغییر هزینه نهایی است. مواد اولیه، اتفاقات سیاسی و اقتصادی، بازار آهن، تورم و غیره از دیگر علل شایع در افزایش یا کاهش قیمت لوله کاندوئیت است.

بسیاری از افرادی در پروژه‌های خود به لوله برق فلزی نیاز دارند، اطلاع یافتن از قیمت روز این محصولات برای مهندسان ساخت ‌و ساز اهمیت بالایی دارد. گروه صنعتی هلدینگ پتروگرایش با نام اختصاری پی جی کو، به مشتریان خود پیش از خرید لوله فولادی برق مشاوره رایگان می‌دهد. جهت آگاهی از هزینه لوله برق فلزی می‌توان با کارشناسان این مجموعه در تماس بود.

انتهای پیام

مرتبط با : پی جی کو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز